Jak wykończyć sąsiadowi drzewa?

11. Data: 2003-04-09 21:09:43

Temat: Re: Jak wykończyćsąsiadowi drzewa?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "mktec" <i...@p...onet.pl>

> Jak tego nie zrobi, to podleje je jakimś specyfikiem ropopochodnym i
będzie
> musiał.

jak to mawiaja
mieczem wojujesz od miecza zginiesz
:)
z pozdrowieniami (acz bez usmiechow)
_hehehe

12. Data: 2003-04-09 21:20:51

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mktec" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Czy
> wszystkie drzewa zaznaczone są na mapach geodezyjnych?

Nie .

Zajrzyj sobie do ostatnich numerów "Mojego pięknego ogrodu" , znajdziesz tam
może nie materiał na temat wykańczania sąsiedzkich drzew , ale podrozdział
"Ogród i prawo ".
Jest o wycince drzew i sąsiadach.

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

13. Data: 2003-04-09 22:07:25

Od: "mktec" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok! Dzięki!

14. Data: 2003-04-10 05:53:29

Od: "Too old..." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mktec" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ...to z tego wynika, że na swojej działce nie moge ruszyć grubszego drzewa
> bez pozwolenia?
> Nawet wtedy, gdy jest możliwość, że przewracając się zniszczy mi dach, lub
> podczas pożaru będzie bezpośrednim zagrożeniem dla obiektu?
> No dobra. A leśli je wytne, to kto mi udowodni, że tu kiedyś stało? Czy
> wszystkie drzewa zaznaczone są na mapach geodezyjnych?

Wystarczy "życzliwy" sąsiad i telefon ,i jeśli Cię znajdą w trakcie wycinki
lub będą widoczne ślady to masz przechlapane - mandat murowany,jeśli nie sąd
grodzki .

Nie wszystkie są zaznaczone .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

15. Data: 2003-04-10 06:32:58

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem z modrzewiami sąsiada, które rosną o metr od płotu i mają jakieś
> osiem metrów wysokości. Nie dość, że rosną od południa i zabierają mi całe
> słońce, to jesienią jak zrzucają igły dostaje białej gorączki! Rozmawiałem z
> nim, ale to jakby grochem o ściane. Czy wiecie co mówi prawo w takiej
> sytuacji? Jaka jest maksymalna dopuszczalna wysokość drzewa i odległość od
> płotu?
>
> Pozdrawiam

Wiesz co? Sprzedaj tę działkę i kup sobie taką na której będziesz mógł się
opalać. Poza tym możesz sie opalać na trawniku przed blokiem. Zabawa w Kargula
i Pawlaka jest żenująca a niszczenie modrzewi uważam za barbarzyństwo. Możesz
jeszcze wyasfaltować trawnik i skończy się problem z wilgocią na ziemi.
Tak czy inaczej w tym towarzystwie chyba nie znajdziesz poparcia dla akcji
wyrzynania czy wytruwania drzew.
Leszek

16. Data: 2003-04-10 06:57:47

Temat: Odp: Jak wykończyć sąsiadowi drzewa?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mktec <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b71oj1$om4$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> nim, ale to jakby grochem o ściane. Czy wiecie co mówi prawo w takiej
> sytuacji? Jaka jest maksymalna dopuszczalna wysokość drzewa i odległość od

A ile jest tych modrzewii?
--
Pozdrawiam, Kaśka

17. Data: 2003-04-10 08:10:45

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma chłop problem z sąsiadem i jego drzewami a Wy jeszcze przeciwko niemu, że
chce je wyciąć?
A co ma zrobić jak mu przeszkadzają? Udawać, że wszystko jest wporzo?
Działkę sprzedać jak ktoś mu radził z powodu sąsiada?
Bez sensu są Wasze rady.
Nie wiem jaka jest tam sytuacja, ale być może jak kolega mówi nie ma wcale
światła i to jest duuuuża wada działki i rozmieszczenia drzew.
Dlatego pewnie bez sabotażu się nie obejdzie.
Jacek
PS. Nie mówcie tylko, że jestem bez serca dla biednych drzewek itp.

18. Data: 2003-04-10 09:15:21

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 <k...@w...pl> wrote:
> Ma chłop problem z sąsiadem i jego drzewami a Wy jeszcze przeciwko
> niemu, że chce je wyciąć?

Tu jest taki "drzewny faszyzm":)))
A ja też jestem wkurzony tym nadmiarem nasadzonych wszędzie bez ładu i
składu drzew...
Miałem piękny widok na góry z ganku... Teraz mam widok na kilkanaście
drzewsk, które kilkanaście lat temu posadził sąsiad. Takie tam badziewiaste,
z lasu przyniesione... Ani to ogród, ani park... taka kępa krzaczorów z
drzewami.
W takiej Nowej Hucie, niektóre ulice to jak dżungla amazońska... ciemno,
wilgotno, drzewska monstrualne wszędzie...
a odpowiadając mktec:
Na te modrzewie sąsiada to sposób jest ale napisz do mnie na priva:)
Tylko co zrobisz, kiedy sąsiad cię za to spali?
Bo na pewno się domyśli, że to się nie stało "samo"
Moon

19. Data: 2003-04-10 09:17:05

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b71oj1$om4$1@korweta.task.gda.pl mktec
<i...@p...onet.pl> napisał(a):
> Mam problem z modrzewiami sąsiada, które rosną o metr od płotu i mają
> jakieś osiem metrów wysokości. Nie dość, że rosną od południa i zabierają
> mi całe słońce, to jesienią jak zrzucają igły dostaje białej gorączki!

Hejka. Na marginesie tej historii przypomniała mi się analogiczna. W
moim mieście jest pałac książąt Ogińskich (podobny do Belwederu). Dawno temu
jakiś esteta i przyrodnik posadził na klombie przed pałacem świerki i tuje,
które po kilkunastu latach praktycznie zasłoniły widok głównej części
pałacu. Gdy rozległy się głosy, że należało by odsłonić widok, to frakcja
ekologów (hodowców gawronów w przylegającym parku) żarliwie zaprotestowała:"
Nie pozwolimy uciąć ani gałązki" Presja ekooszołomstwa była tak wielka, że
porzuciłem wszelką nadzieję na to, że problem da się rozwiązać. Jakież było
moje zdziwienie, gdy kilka lat temu kandydat na konserwatora zabytków
wystartował do konkursu m.in. z hasłem: "odsłonić pałac, przesadzić drzewa".
Wygrał, drzewa usunął i odsłonił historyczną oś widokową.
Pozdrawiam przesadzając Ja...cki

20. Data: 2003-04-10 09:59:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
drzewa".
> Wygrał, drzewa usunął i odsłonił historyczną oś widokową.

Usunął czy przesadził, boć to przecież zasadnicza różnica?

Pozdrawiam, Basia.

Bambus
A. conc. ' Archer's Dwarf '
Staw
Kupię wagon
Kosiarka na trzech kolach - VIKING MB 3 R