Jak wyleczyc malwy?

1. Data: 2002-06-17 23:31:40

Temat: Jak wyleczyc malwy?
Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

Paskudnego objawu chorobowego moje wspaniale
zapowiadające się malwy doznaja.:-(
Na liściach pokazała sie bardzo duża ilość malutkich plamek,otworków,
o brązowych krawędziach. Po kilku dniach liśc cały zbrazowiały -zamiera...
Czym to paskudzctwo potraktować?

____________________
--
PozdrawiamZbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

2. Data: 2002-06-18 11:34:46

Temat: Odp: Jak wyleczyc malwy?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbig.Drwiega" <b...@b...norka> napisał w wiadomości

> [...]
> Na liściach pokazała sie bardzo duża ilość malutkich plamek,otworków,
> o brązowych krawędziach. Po kilku dniach liśc cały zbrazowiały -zamiera...

Środkiem grzybobójczym - może Dithane lub Miedzian?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-06-18 12:42:05

Temat: Re: Jak wyleczyc malwy?
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Zbig.Drwiega" <b...@b...norka> napisał w wiadomości

zbrazowiały -zamiera...

> Środkiem grzybobójczym - może Dithane lub Miedzian?
Przepraszam, ze się wtrącam, na kwiatkach to ja się specjalnie nie znam, ale
malwy trzymam "od zawsze". I nigdy, żadne opryski liściom nie pomogły. Ani
dithane, ani miedzian, ani sylit, ani żadne inne. Podejrzewam, ze one tak
genetycznie mają, że liscie im się psują.
Ja te rude po prostu kolejno obrywam. Tak, ze pod koniec lata malwy są
niemal bezlistne :-(((
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2002-06-19 18:21:40

Od: "Jacek Wyszomirski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam te obiawy jezeli masz lupe to pod spodem lisci zobaczysz bardzo
malutkie ledwie widoczne nawetlupa zwierzaki one nazywaja sie przedziorki .
szybko trzeba je popryskac preparayami takimi jak talstar albo apollo.
pozdrawiam Jacek

RE: dyzur
Morele
Jaka kosa spalinowa?