Jak wzmocnić odporność po antybiotyku?

1. Data: 2006-03-25 16:42:02

Temat: Jak wzmocnić odporność po antybiotyku?
Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o dziecko (2,5l) ktore jutro konczy zastrzyki ale jest troche
osłabiony-brak apetytu.Co mu podać zeby wrocil do stanu przed choroba?
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2006-03-25 17:41:02

Temat: Re: Jak wzmocnić odporność po antybiotyku?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> chodzi mi o dziecko (2,5l) ktore jutro konczy zastrzyki ale jest troche
> osłabiony-brak apetytu.Co mu podać zeby wrocil do stanu przed choroba?
> Pozdrawiam Kasia

Probiotyki! Dla każdego człowieka który w życiu przeszedł w sumie więcej niż
7 dni kuracji antybiotykowej/i z tego powodu ma wytrzebioną florę
bakteryjną/ -koniecznie!
Polecam "Trilac" -przez conajmniej miesiąc, choć preparaty probiotyczne
które oferuje firma AloeVera są dużo bardziej skuteczne /i niestety droższe
:(

3. Data: 2006-03-25 19:38:46

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> które oferuje firma AloeVera są dużo bardziej skuteczne /i niestety droższe

A gdzie moge nabyc takie preparaty firmy AloeVera?
Kasia

4. Data: 2006-03-25 20:07:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie moge nabyc takie preparaty firmy AloeVera?

Przez internet.
Wiesz co to Google? ;P

5. Data: 2006-03-25 20:57:19

Od: "siliana ." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> które oferuje firma AloeVera są dużo bardziej skuteczne /i niestety droższe

moj lekarz (z instytutu matki i dziecka) mowi, ze trilac, lactovaginal itp.
to o kant tylko mozna potluc. ze tylko 2 male jogurty naturalne dziennie
pozwola zachowac wewnetrzna harmonie. ale pewnie co lekarz to opinia.

6. Data: 2006-03-25 21:31:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana ." <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to o kant tylko mozna potluc. ze tylko 2 male jogurty naturalne dziennie
> pozwola zachowac wewnetrzna harmonie. ale pewnie co lekarz to opinia.

W jogurtach masz jeszcze mniej wyspecjalizowanych szczepów probiotycznych
niż w Trilacu /Lactovaginalu dla małych dzieci tym bardziej doustnie z
wiadomych względów bym nie zalecał ;D /
Dlatego wspomniałem o preparatach probiotycznych AloeVera.
Tam w najsłabszym preparacie jest 6! /Trilac ma trzy-"tri"/
wysokoefektywnych szczepów probiotycznych!
Ale i cena...conajmniej 6 x większa za kurację... ;)

My pozostaliśmy na użytek dzieci i siebie na Trilacu + urozmaicone
przebieranie w sklepach po jogurtach...ostatnio sporo różnych ciekawych
produktów w tym względzie się pokazuje...ale wszystkie mają standardowo
zazwyczaj ten sam skład szczepów flory bakteryjnej -więc przebieramy raczej
na zasadzie wzmacniania efektu placebo. ;)
Z jogurtów właściwie prawdziwy szczep probiotyczny ma jedynie Actimel -ale
tam tylko jeden -ale warto się i nim "zaszczepić" ;)

Chyba że ktoś wie coś więcej na ten temat -więc crosspostuję na
pl.soc.dzieci

7. Data: 2006-03-27 10:06:32

Od: "kkk" <b...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

słyszałam, że picie tranu w płynie
lub
jedzenie tranu w kapsułkach

Amalgamatowe pląby-świństwo fundowane przez KasyChorych!
Dobry dermatolog... Chorzów i okolice...
nadmierne pocenie..
Re: strix
Re: strix