Jak zachorować by nie iść do szko.ły

11. Data: 2005-10-27 21:22:22

Temat: Re: Jak zachorować by nie iść do szko.ły
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:djrg1p$o78$1@inews.gazeta.pl...

> To bardzo zle, taki rygor dziala odwrotnie...

no wlasnie - kazdy madry rodzic powinien to wiedziec, ale coz...

12. Data: 2005-10-27 23:03:26

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.P. Sullivan" <v...@t...pl> napisał w
wiadomości news:djr1si$929$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Można mieć tylko jeden sprawdzian dziennie, o ile pamiętam. Nie trzeba
> chorować:)

tak, tak, jeden sprawdzian tygodniowo, zaswiadczenie o dysortografii
itp...
... a potem wyrastaja takie niedouczone pokemony jak stokrotka.

--
pozdro
ape

13. Data: 2005-10-28 07:54:25

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Oct 2005 18:51:44 +0200, na pl.sci.medycyna, Posesjusz napisał(a):

> no i ten ziemniak, zjadasz surowego i cos sie ma dziac z brzuchem, ale
> u mnie to nie dzialalo :) musialem symulowac hehe.

To jakiś urban myths z tymi ziemniakami, bo trochę ich zjadłem na surowo i
nic mi nie było.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

mam depresje.. ;( przez niby blahy problem ;(
Mokre włosy...
orzeczenie lekarskie ?
Pozdrowienia dla klepaczy
jak pomóc znerwicowanej siostrze?