Jak zgubić podbródek??

1. Data: 2005-05-09 09:00:36

Temat: Jak zgubić podbródek??
Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jeszcze raz ten sam temat, bo ostatnim razem pozostał bez odpowiedzi
(przynajmniej tych, które rozwiążą problem ;-)) ).
Czy znacie jakieś ćwiczenia na zgubienie podbródka (drugiej brody jak kto
woli)??

2. Data: 2005-05-09 10:32:07

Temat: Re: Jak zgubić podbródek??
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/9/2005 11:00 AM,Użytkownik jaguar usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> (przynajmniej tych, które rozwiążą problem ;-)) ).
> Czy znacie jakieś ćwiczenia na zgubienie podbródka (drugiej brody jak kto

Zobacz w archiwum grupy pl.rec.uroda. Jakiś czas temu była tam mowa o
podwójnym podbródku i ktoś polecał stosowne ćwiczenia.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

3. Data: 2005-05-09 15:03:43

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaguar" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (przynajmniej tych, które rozwiążą problem ;-)) ).
> Czy znacie jakieś ćwiczenia na zgubienie podbródka (drugiej brody jak kto

dotykasz dlonmi czolo, pchasz glowe w przod, a rece w tyl. trzymasz 5
sekund, i tak 20 powtorzen, z tym ze
musisz to wykonywac rownierz analogicznie trzymajac rece z tylu, i na
bokach, bo sobie mozesz "kuku" zrobic

P.

--
http://cafe.love-office.com
... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

4. Data: 2005-05-10 07:31:13

Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek R..."
.pl> napisał w
wiadomości news:d5nu4c$3im$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> sekund, i tak 20 powtorzen, z tym ze
> musisz to wykonywac rownierz analogicznie trzymajac rece z tylu, i na

Oki, dzięki. A czy takie ćwiczenia pomogą zgubić duży i długo hodowany
podbródek??....chcę to wypróbować na moich rodzicach

5. Data: 2005-05-11 12:34:34

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oki, dzięki. A czy takie ćwiczenia pomogą zgubić duży i długo hodowany
> podbródek??....chcę to wypróbować na moich rodzicach

jezeli beda codziennie regularnie cwiczyc to za rok ich nie maja! Nie ma
innej mozliwosci, takj skonstruowani jestesmy :)

P.

6. Data: 2005-05-13 12:09:06

Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek R..."
.pl> napisał w
wiadomości news:d5su4q$7ub$1@inews.gazeta.pl...

> jezeli beda codziennie regularnie cwiczyc to za rok ich nie maja! Nie ma
> innej mozliwosci, takj skonstruowani jestesmy :)
>
> P.

Rok czasu??!! <szok>

Dobry gastrolog w Dąbrowie Górniczej pilnie poszukiwany
biały nalot na jezyku - KANDIDA - kto zna temat ?
poleccie homeopate - rzeszow
Sprawność kończyny po złamaniu
problem z skora?