Jak zmienić kolor frontów kuchennych MDF

1. Data: 2004-01-27 10:41:12

Temat: Jak zmienić kolor frontów kuchennych MDF
Od: "Fender" <fender@usun_to_z_adresu.aleksandry.v1.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam fronty kuchenne z płyt MDF wykończone kolorem niebieskim, który nie
bardzo mi się podoba. Czy istnieje metoda estetycznego pomalowania ich na
inny kolor? W ostateczności wchodzi oczywiście w grę wymiana frontów w
całości, ale może istnieje jakas prosta metoda zmiany koloru?

Pozdrawiam

Fender

1. Data: 2004-01-27 10:51:09

Temat: Re: Jak zmienić kolor frontów kuchennych MDF
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fender" <fender@usun_to_z_adresu.aleksandry.v1.pl> napisał w
wiadomości news:bv5fs8$dmn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Witam!
>
> Mam fronty kuchenne z płyt MDF wykończone kolorem niebieskim[...]

Lakierowane? Ja bym zeszlifowała i pomalowała po prostu, w gazetach
robią to bodajże akrylową emalią do drewna. Względnie okleina
samoprzylepna, ale w kuchni to jednak niepewne.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-27 11:21:41

Od: "firma zsw" <z...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
<hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Fender" <fender@usun_to_z_adresu.aleksandry.v1.pl> napisał w
> wiadomości news:bv5fs8$dmn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Pozdrowienia dla grupy.
Szlifowanie i lakierowanie jest operacja pracochłonna pod kazda emalie
nalezy polozyc podklad i to co najmniej 2 X. szlifowac i dopiero polozyc
wlasciwa emalie.Wykonanie tego w warunkach domowych B.trudne.
Tak ze polecalbym wymiane frontow na nowe .
w..zsw.com.pl

1. Data: 2004-01-27 12:52:23

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fender" <fender@usun_to_z_adresu.aleksandry.v1.pl> wrote in message
> [...]
> inny kolor? W ostateczności wchodzi oczywiście w grę wymiana frontów w
> całości, ale może istnieje jakas prosta metoda zmiany koloru?

Znaleźć stolarza robiącego meble kuchenne z własną lakiernią do frontów,
zdemontować fronty i zanieść do polakierowania na inny kolor. Chyba wyjdzie
taniej, niż zamawianie od zera?

Możnaby tez próbowac lakierowania samodzielnego, ale efekty pewnie będą
'prowizoryczne'

J.

1. Data: 2004-01-27 13:54:28

Od: "Artur" <t...@n...adem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "firma zsw" <z...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nalezy polozyc podklad i to co najmniej 2 X. szlifowac i dopiero polozyc
> wlasciwa emalie.Wykonanie tego w warunkach domowych B.trudne

eeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
nie do końca prawda malowałem kiedyś takie fronty u siebie -zmatowiłem 1 raz
odtłuściłem iwystarczyło trzeba jednak pamiętać żeby zdemontować elementy i
malować je w poziomie (wałkiem do akrylu)
farba była akrylowa specjalna do mebli wytrzymało to jakieś 5 lat
ARTUR

1. Data: 2004-01-27 15:41:51

Od: water <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jan 2004 14:54:28 +0100, Artur wrote:

> [...]
> malować je w poziomie (wałkiem do akrylu)
> farba była akrylowa specjalna do mebli wytrzymało to jakieś 5 lat

Popieram! Widziałem takie samorobne nawierzchnie i nie mogłem uwierzyć,
że były w innym kolorze. Po prostu jak komuś nie zależy na czasie i
może trochę popracować, to przecież nie zaszkodzi robić samemu. A
nowe zawsze można kupić, nieprawdaż?

water
shanti shanti shanti

1. Data: 2004-01-27 15:58:54

Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> malować je w poziomie (wałkiem do akrylu)
> farba była akrylowa specjalna do mebli wytrzymało to jakieś 5 lat

Potwierdzam. Mam w kuchni prawie 40-letnie szafki przemalowane metoda
Artura, zmienilismy tez stare galki na srebrne matowe raczki (pasuja do
kuchni gazowej i piekarnika). Kuchnia wyglada jak z katalogu-miala nam
starczyc na rok, dwa ale podejrzewam, ze przez najblizsze dziesiec nie
kupimy nowej, chyba ze zlezie farba.

Pozdrawiam
Agnieszka

Jaką MAŁĄ pralkę wybrać?
kto ma pralkę "Holiday 603" firmy Candy?
"swieczki" do starego zyrandola
nietypowe kompakty warszawskie
Sedes kompaktowy Cersanit EKO2000 E020N