Jak zrobic parawan

1. Data: 2011-03-21 07:31:47

Temat: Jak zrobic parawan
Od: ternyk <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuje parawanu do wydzielenia czesci pokoju i chcialbym to zrobic
jak najtaniej. Nie interesuja mnie zadne style secesyjne, czy parawany
bambusowe, ktore czesto widzialem w sklepach. Wazne tylko zeby byl
lekki no i nieprzezroczysty :).
Z pobieznych poszukiwan nie znalazlem takiego ktory by mi odpowiadal z
wygladu lub z ceny, dlatego zastanawiam sie czy nie zrobic samemu.
Ramki z drewnianych listewek połączonych zawiasami i obitych
materiałem. Tylko nie wiem, jakiego materiału użyć żeby było tanio.
Musi byc dość sztywny, taki jak na rolety może, tylko pewnie to drogo
wyjdzie. Czy ktos ma jakies alternatywne pomysly na material? Z gory
dzieki

pozdrowienia,
ternyk

2. Data: 2011-03-21 13:02:13

Temat: Re: Jak zrobic parawan
Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ternyk <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
>Musi byc dość sztywny, taki jak na rolety może, tylko pewnie to drogo
>wyjdzie. Czy ktos ma jakies alternatywne pomysly na material? Z gory

Jakies kolorowe pleksi?

3. Data: 2011-03-21 13:44:27

Od: "non.ens" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ternyk" <t...@g...com> napisał w wiadomości
bb.googlegroups.com...

> [...]
> jak najtaniej. Nie interesuja mnie zadne style secesyjne, czy parawany
> bambusowe, ktore czesto widzialem w sklepach. Wazne tylko zeby byl

Dość tanie parawany są w Leroy Merlin, płótno na ramach, różne wzory. Twoje
ogólne wymagania spełniają, gorzej z kryterium "odpowiada z wyglądu", to już
musisz ocenić samodzielnie ;)

4. Data: 2011-03-21 20:44:20

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Zrobiłem takie cudo z listewek z napiętym materiałem.
Co do materiału - kupiłem w sklepie 'z materiałami'. Nazywał się
'markizowy' - znaczy taki na markizy nad oknami itp. Było kilka do wyboru
m.in biały bez wzorów. Kosztował coś koło 15-20 zł/m2. Z roli ok 1,5 m
szerokości.

--
lukasz

5. Data: 2011-03-21 22:23:38

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Tylko nie wiem, jakiego materiału użyć żeby było tanio.
Papier pakowy.

Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka
pomoc w wyborze Pralki
Rolex Watch wholesale <free shipping paypal payment> (http://www.24hours-onli ne.com/) and also other brand watches
czajnik bezprzewodowy - minimalna ilosc wody
śliska podłoga