Jak zrobić placki do kebabów ?

1. Data: 2005-11-15 09:49:54

Temat: Jak zrobić placki do kebabów ?
Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Jak się robi placki do kebabów ? Jeżeli ktoś wie proszę o przepisa na
ciasto, sposób przygotowania itd.
Co trzeba zrobić żeby ciasto było miękkie p wstępnym przygotowaniu, żeby
dało się zwijać, rolować i zeby mozna było napakowac do niego mnóstwo rózych
pyszności :-)

Jackare
Bytom
www.jackare.prv.pl

2. Data: 2005-11-15 09:59:02

Temat: Re: Jak zrobić placki do kebabów ?
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Jackare, dnia wto 15 lis 2005:

> [...]
> dało się zwijać, rolować i zeby mozna było napakowac do niego mnóstwo rózych

http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=14
13
http://www.republika.pl/poezje/chleb.html#2

?

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

3. Data: 2005-11-15 10:50:07

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=14
13
http://www.republika.pl/poezje/chleb.html#2

dzięi serdeczne, zadam tylko pytanie uzupełniajace: czy to jest na pewno to
pieczywo o które mi chodzi. Z treści wynika że jest to pieczywo tureckie o
konsystencji pieczywa, robine z ciatsa drożdżowego, a mi chodzi o PLACEK-
taki który wygląda jak naleśnik, ale jest zrobiony z innego ciastra i
nadzienie kebabu zawija sie w tym placku

--
Jackare
Bytom

4. Data: 2005-11-15 10:55:47

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moze chodzi ci o to:
http://www.bigbabas.ch/speise/lahmacun.jpg
jesli tak to jest to Lahmacun

Monika

5. Data: 2005-11-15 11:07:44

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Jackare, dnia wto 15 lis 2005:

> [...]
> http://www.republika.pl/poezje/chleb.html#2

> dzięi serdeczne, zadam tylko pytanie uzupełniajace: czy to jest na pewno to

A skąd mam wiedzieć o jakie pieczywo Ci chodzi? To jest pita stosowana
do gyrosów i innych potraw. Chlebek turecki taki.

> [...]
> ale jest zrobiony z innego ciastra i nadzienie kebabu zawija sie w tym placku

To o czym mówisz to pita i to jest dokładnie to. Turecki chlebek to
jeszcze jest takie okrągłe płaskie pieczywo (dosyć duże), które się
tnie na 4 i powstają takie trójkąty - ale tego w domowych warunkach to
ciężko będzie upiec. Poza tym można go normalnie kupić.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

6. Data: 2005-11-15 11:33:57

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.bigbabas.ch/speise/lahmacun.jpg
> jesli tak to jest to Lahmacun

Dokładnie o to. Czy wie ktoś jak taki placek przygotować ? Wiem że można to
kupić gotowe, ale chciałbym sam....
--
Jackare

7. Data: 2005-11-15 12:08:15

Od: Broda <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare wrote:
> Dokładnie o to. Czy wie ktoś jak taki placek przygotować ? Wiem że można to
> kupić gotowe, ale chciałbym sam....
> --
> Jackare

Kiedys podjalem probe zrobienia takich cienkich pit (wedlug mnie
oryginlanych, a te 2 cm chlebki to tylko wyglada na cos zupelnie innego :).
Ciasto jak najbardziej drozdzowe, tylko rozwalkowane na jakies 0.5 cm i
odstawione to wyrosniecia potem do bardzo rozgrzanego piekarnika.
Powinny puchnac i utworzyc dwie warstwy przedzielone powietrzem :)
Moje eksperymenta udaly sie polowicznie. Wiekszosc spuchla, ale trzeba
uwazac, bo szybko twardnieja. Mysle ze po kilku razach mozna dojsc do
wprawy.
Nie pozostaje ci nic innego jak eksperymentowac, bo wedlug mnie z
zadnego przepisu nie uda ci sie od razu uzyskac dobrych efektow. Tego
sie po prostu trzeba nuaczyc :)

Broda

8. Data: 2005-11-15 15:34:43

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> napisał
w wiadomości news:dlcb0a$1f9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Co trzeba zrobić żeby ciasto było miękkie p wstępnym przygotowaniu, żeby
> dało się zwijać, rolować i zeby mozna było napakowac do niego mnóstwo

tu przepis:

LAHMACUN
Malzemeler:
1 kg. cok yagli kiyma ,
1.300 kg domates,
6 bag maydanoz,
200 gr. dolmalik yesilbiber
200gr sivri buber 100gr samirsak(taze veya kuru)
1 yemek kasigi biber salcasi,
Karabiber, tuz

Hazirlanisi:

Maydanozlar yaprak yaprak ayirilir samirsaklar temizlenir biberlerin
tohumlarini cikartiniz. temizleme isi bittikten sonra butun malzemeler
zirkla dogranir veya robotta kiyma halini alincaya kadar cekilir icine
kiymasi da konarak iyice karistirilir ve bir harc elde edilir .Hazirlanan
harc pide firininda firinci tarafindan pide hamuru ile lahmacunlar yapilarak
pisirilir,ince ve gevrek olmalidir,yinede ici hazirlar saniz ANTEP pastanesi
sizin icin pisire bilir afiyet olsun.

NOT: bir gun onceden yerinizi ayirtiniz malzemelerin zirkla kiyma haline
gelmesi istege gore baharat konmasi odunu ile tas firinda pisirilmesi
lezzet acisindan onemlidir.

ale za Chiny nie idzie wykumac osssso chozzi

:)))))))))))

Marek

9. Data: 2005-11-15 17:49:28

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

> Maydanozlar yaprak yaprak Marek

Podejrzewaem że kluczem do sukcesu jest yaprak, yaprak, ale nie miałem 100%
pewności. teraz już wiem ;-)
--
Jackare

Mus czosnkowy???
Re: Wino do kurczaka z ryżem w sosie śmietanowo-ziołowym
Przepis na kurczaka :)
piwo korzenne
"Europa da się >>>" jaka papryka ?