Jak zrobic popcorn?

1. Data: 2002-05-24 13:04:49

Temat: Jak zrobic popcorn?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić popcorn? Wrzucam kukurydzę na rozgrzane masło i przypala mi się.
Dlaczego?

1. Data: 2002-05-24 13:24:20

Temat: Re: Jak zrobic popcorn?
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobić popcorn? Wrzucam kukurydzę na rozgrzane masło i przypala mi
się.

Jaką kukurydzę ????

> Dlaczego?

Taka już uroda smażenia, jak się za długo trzyma to się przypala, a masło to
już szczególnie :))

Popcorn robi się ze specjalnie preparowanej kukurydzy - można coś takiego
kupić w każdym sklepie....

Aga

1. Data: 2002-05-24 13:27:27

Od: "Maciej Lewczuk/CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> już szczególnie :))
>
> Popcorn robi się ze specjalnie preparowanej kukurydzy - można coś takiego

Poza tym lepiej na oleju, nie przypala sie tak szybko jak maslo..., Potem
mozna skropic maslem z sola......

Pozdrawiam
Maciej Lewczuk

Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (071) 345-21-38 w. 108, fax (071) 345-21-42

1. Data: 2002-05-24 14:07:02

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a):

> Też sie przypala. Musi być specjalnie preparowana? Normalna sie nie nadaje?

Że tak się wscipsko zapytam: a bierzesz z puszki, mrożoną? Sorry, ale
myslę, że na początek musimy tego się dowiedzieć ;-)
--
Gosia

1. Data: 2002-05-24 14:07:26

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-24 14:18:37

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam ziarno kukurydzy, jest sucha.

1. Data: 2002-05-24 14:19:46

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a):

> Kupiłam ziarno kukurydzy, jest sucha.

:-) W takim razie albo masz już przypalony garnek ;-), albo za długo
trzymasz na ogniu, ew. masz za duży ogień (jak się tłuszcz rozgrzeje to
nie trzeba mocno podgrzewać). Spróbuj wrzucić na początek mało ziaren.
Poczekaj aż postrzelają i zobacz - może w końcu się uda :-).
--
Gosia

1. Data: 2002-05-24 14:33:54

Od: "Ageko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mało oleju? Ok, jest trochę lepiej. Ze 30% tego co wrzuciłam to popcorn,
reszta to przypalenizna. Ogień dałam malutki. Ale ta kukurydza nie chce
pękać.

1. Data: 2002-05-24 14:54:35

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ageko" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mało oleju? Ok, jest trochę lepiej. Ze 30% tego co wrzuciłam to popcorn,
> reszta to przypalenizna. Ogień dałam malutki. Ale ta kukurydza nie chce
> pękać.

Polecam jednak kupic specjalnie przygotowaną na popcorn kukurydze.Powinna
byc dostepna w kazdym sklepie spozywczym (paczkowana). Robilam wielokrotnie
i nie mialam problemow z przypalaniem sie, tudziez niepekaniem.

pozdrawiam
ewelina

1. Data: 2002-05-24 15:02:07

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaka masz pokrywkę??
Pytanie może banalne, ale ja dopóki nie miałam przezroczytej to przypalałam
zawsze, a teraz po prostu zaglądam zgóry i widze co mam w garnku.

pozdrowienia
Anka

MŚ Japonia/Korea
jestem na chacie o anoreksji (OT)