Jak zrobić rumuńską mamałygę ?

1. Data: 2004-11-13 08:52:06

Temat: Jak zrobić rumuńską mamałygę ?
Od: Michal Mosiadz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mo?e kto? z Was ma przepis, bo nasz?a nas ochota na wspomnienia z
wakacji, i poszukuj? klasycznego przepisu na tradycyjn? rumu?sk?
mamaligut?. Za wszelkie propozycje b?d? b. wdzi?czny...
pzdr
Micha?

1. Data: 2004-11-13 11:28:58

Temat: Re: Jak zrobić rumuńskš mamałygę ?
Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Mosiadz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wakacji, i poszukuj? klasycznego przepisu na tradycyjn? rumu?sk?
> mamaligut?. Za wszelkie propozycje b?d? b. wdzi?czny...

Np tak:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&q=mama%C5%8
2yga&meta=group%3Dpl.rec.kuchnia
albo tak
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=mama%C5%82yga%2C
+przepis&lr=

mam nadzieję, że Ci trochę pomogłam, bo ilość znaków zapytania jakich
użyłeś wskazuje że jesteś naprawdę zdesperowany w swoich poszukiwaniach...

Pozdr
Nell

1. Data: 2004-11-13 11:53:26

Temat: Re: Jak zrobić rumuńską mamałygę ?
Od: mmisiak <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np tak:
> [...]
Wielkie dzieki, jakos ciezko mi szlo

> mam nadzieje, ze Ci troche pomoglam, bo ilośc znaków zapytania jakich
> uzyleś wskazuje ze jesteś naprawde zdesperowany w swoich
> poszukiwaniach...

coz, jeszcze widac nie dokonfigurowalem czytnika, walcze z XNewsami, postaram sie
poprawic :)

pzdr
Michal

szybkowar berghoff
sernik na zimno
Paprykarz Szeciński
Robot kuchenny w 1-osobowym gospodarstwie
zupa z owocow morza (styl tajski)