Jak zrobic wino???

1. Data: 2001-09-26 14:05:21

Temat: Jak zrobic wino???
Od: "Henio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze mi ktos powiedziec jak sie robi wino?

Pozdrawiam.
Henio
www.cebula.spotn.prv.pl

1. Data: 2001-09-26 18:16:18

Temat: Re: Jak zrobic wino???
Od: "Alina" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

owoce zebrane roznego autoramentu, oplukac pestkowe wydrylowac, (chyba ze
robimy sliwowice)wrzucic do gasiora na wino,zalac przegotowana woda z
cukrem. Cukru daje sie w zaleznosci jakie wino ma nam wyjsc. Im wiecej, tym
wino slodsze. Sa osoby ktore nie dodaja wcale cukru wychodzac z zalozenie,
ze w owocach jest tez cukier. Otrzymuja winko prawie wytrawne do obiadku
np.NIE dodajemy zadnych drozdzy !!!!!!!!!!!!!!!
Koreczek z rurka i czekamy.Wino jest dobre jak przestaje pracowac tzn.plyn
w rureczce jest w stanie spoczynkui nie bulgoce.Jezeli chcemy miec
brendziaka, przepuszczamy winko trzy razy przez aparaturke do
bimbru.Nastepnie kladziemy spac brandziaka na siedem lat naklejajac na
butelke czerwona karteczke. Oznacza ona wlasnie brendziaka siedmiolatka.Jak
wytrzymalismy te siedem lat, to mozemy poczekac nastepne siedem i nakleic
czarna karteczke. Zycze wytrwalosci. ala i kot

1. Data: 2001-09-27 06:22:10

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Henio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moze mi ktos powiedziec jak sie robi wino?

Hej!
Tam jest sporo wiedzy i liny do innych stron.

http://winadomowe.w.interia.pl/

Namaste!
EuGeniusz Dębski

w sprawie szarlotki
Jak przerobic kominek na wedzarnie szynki ?
Syrop z cebuli
Wędzarnia
pierniko-murzynek