Jak zwiększyć frekwencję przy urnach?

1. Data: 2016-03-05 17:36:46

Temat: Jak zwiększyć frekwencję przy urnach?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

To proste: każdy głosujący powinien dostawać 50 zł gotówką.
To zwiększyło by frekwencję do niemal 100%.
Już by nie było gadania, tak jak zwykle, że zwycięska partia ma tylko
30% poparcia.

2. Data: 2016-03-05 18:06:19

Temat: Re: Jak zwiększyć frekwencję przy urnach?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> To proste: każdy głosujący powinien dostawać 50 zł gotówką.
> To zwiększyło by frekwencję do niemal 100%.
> Już by nie było gadania, tak jak zwykle, że zwycięska partia ma tylko 30%
> poparcia.

A od kogo powinien głosujący "dostawać" te 50zł i czemu gotówką?

3. Data: 2016-03-05 18:25:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2016 o 18:06, Pszemol pisze:
> A od kogo powinien głosujący "dostawać" te 50zł i czemu gotówką?

Od komisji, gotówką to najprostszy sposób, bez kont bankowych itp.

4. Data: 2016-03-05 19:23:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-05 17:36, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

Wolę 500.

ko-alicja tysiąc

5. Data: 2016-03-05 19:28:07

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>To proste: każdy głosujący powinien dostawać 50 zł gotówką.
>To zwiększyło by frekwencję do niemal 100%.
>Już by nie było gadania, tak jak zwykle, że zwycięska partia ma tylko 30%
>poparcia.

W Australii maja lepszy sposób - to niegłosujący płaci państwu.

6. Data: 2016-03-05 19:31:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2016 o 19:28, Ghost pisze:
> W Australii maja lepszy sposób - to niegłosujący płaci państwu.
Mój patent jest lepszy

7. Data: 2016-03-05 19:38:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Od komisji, gotówką to najprostszy sposób, bez kont bankowych itp.

Chodziło mi o to, skąd fundusze na będą, nie kto banknot wręczy :-)

No i ciekawe jak doszedłeś do kwoty 50zł?
Czemu nie 500zł? Albo nie 5zł?

Nie wiem czy sie orientujesz, ale uprawnionych do głosowania
ludzi w Polsce jest ponad 30 milionów - jeśli spodziewasz się
prawie 100% frekwencji, to musimy przygotować kwotę
30mln * 50zł = 1500 mln zł, półtora miliarda złotych.
I na wybory rozesłać tą kwotę do lokali wyborczych... w gotówce.

Wracając o źródła dla tych funduszy... Biorąc pod uwagę że
ludzi pracujących w Polsce jest około 16 milionów, czyli nieco
połowa z tych uprawnionych do głosowania, to aby każdy
głosujący mógł dostać 50zł za zjawienie się w lokalu wyborczym
każdy pracujący musiałby zapłacić za to 100zł, dając 50zł
SOBIE (!!!) a drugie 50zł wyborcy niepracującemu...
I to przy założeniu że zbieranie tego podatku i rozprowadzanie
go po całej Polsce nic nie będzie kosztować, a obawiam się
że bankowe furgonetki do przewozu gotówki i benzyna
dla nich sporo kosztuje...

Podsumowując: strzelasz chłopie ale nie nabijasz.

8. Data: 2016-03-05 19:40:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mój patent jest lepszy

W czym jest lepszy?

9. Data: 2016-03-05 19:44:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2016 o 19:38, Pszemol pisze:
> [...]
> 30mln * 50zł = 1500 mln zł, półtora miliarda złotych.
> I na wybory rozesłać tą kwotę do lokali wyborczych... w gotówce.

Co to jest , raz na 4 lata?
Porównaj:
tu 50 zł a tu 500 na dziecko
tu raz na 4 lata, a tu CO MIESIĄC !
tu jeden raz wyborcy, a tu kilka razy po 500 gdy ma więcej dzieci.
Więc 50 zł, a może nawet 100 to nie tak dużo,
Może lepiej 100, bo bym się skłaniał do średniej krajowej dniówki.

10. Data: 2016-03-05 19:46:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2016 o 19:44, pinokio pisze:

> Co to jest , raz na 4 lata?
> Porównaj:
> tu 50 zł a tu 500 na dziecko
> tu raz na 4 lata, a tu CO MIESIĄC !
> tu jeden raz wyborcy, a tu kilka razy po 500 gdy ma więcej dzieci.

Tylko te dwa warunki dadzą 4*12*10 = 480 !!! razy mniej
czyli mikroskopijna kwota w budżecie, pół tysiąca razy mniej

Zawiść
KOD walczy! (dzis Suwalki
Psychoanaliza Kaczyńskiego -czyli dziennikarska kaczka-przechera jak kot Schrodingera ;)
POLSKA CORAZ BIEDNIEJSZA
Umysł Zen