Jak zyc z taka kobieta ?

1. Data: 2005-01-03 16:38:47

Temat: Jak zyc z taka kobieta ?
Od: "Fresh" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam kolezanke (30lat), ktorej nonstop cos nie pasuje w tym co robie.

Przyklad : kroje chleb

1 jej uwaga : krzywo ukroilem kromke
2 jej uwaga : okruszki na blacie
3 jej uwaga : kromki mialem polozyc do innego talerza

Takich sytuacji za kazdym razem jak sie widzimy jest mnostwo...
Albo wciaz mowi mi, ze cos zle zrobilem albo mnie poprawia albo kaze samemu
poprawic.

Czesto z nia o tym rozmawiam, mowiac ze mnie to bardzo irytuje i obniza
samoocene oraz ze czym bardziej sie staram tym bardziej mi to nie wychodzi,
bo wiem ze jestem obserwowany i oceniany.
Ona na to, ze chodzi tylko jej wylacznie o moje dobro i nigdy nie miala nic
zlego na mysli.
Pytalem sie jej czy jest pedantka, to odpowiedziala mi ze jest
perfekcjonistka.
Spytalem sie rowniez, czy lubi rzadzic innymi ludzmi, to powiedziala, ze
nie, tylko poprostu lubi jak wszystko
jest pod kontrola.
Gdy napomnialem, ze to tylko glupie szczegoly i czesto niewazne "duperele"
to ona stwierdzila, ze wlasnie od tego sie zaczyna...

Nigdy mi dotychczas zadna kolezanka tudziez parnterka nie wytykala moich
drobnych potkniec i nie tylko, az trafilo na obecna.

W dodatku zauwazylem ze zazwyczaj ma zaplanowany caly dzien naszego
spotkania (mieszkamy 310km od siebie i co jakis czas odwiedzamy sie na
weekendy).

Nie wiem czy to ma jakis zwiazek, ale moj przyjaciel w moim wieku(26lat)
mial identyczna sytuacje z kobieta tez starsza(29) i rowniez stanu wolnego.
Nawet niektore pretensje i uwagi do niego pokrywaly sie dokladnie z tymi,
ktore ja otrzymalem. Obydwie szukaja meza.

Mysle o niej bardzo powaznie, ale boje sie, ze moge nie wytrzymac jej
ciaglych uwag gdybysmy byli razem w zwiazku lub pozniej malzenstwem.

pzdr
Grzesiek

1. Data: 2005-01-03 16:51:43

Temat: Re: Jak zyc z taka kobieta ?
Od: "Kama O2" <k...@s...to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fresh" <f...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> perfekcjonistka.
> Spytalem sie rowniez, czy lubi rzadzic innymi ludzmi, to powiedziala, ze

to wszystko tlumaczy...

> Gdy napomnialem, ze to tylko glupie szczegoly i czesto niewazne "duperele"
> to ona stwierdzila, ze wlasnie od tego sie zaczyna...

imo ma racje...nie pasujecie do siebie pod tym wzgledem i zawsze bedzie cie
to wkurzalo...musi znalezc sobie podobnego do siebie pedanta...; uciekaj
poki czas bo sie zameczysz...jak bedziecie lezeli przy kominku i nie daj
boze zapomnisz podstawki pod kieliszek ....to co z tym marmurem sie
stanie?!;)

pzd
kama

1. Data: 2005-01-03 17:11:02

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Fresh rzecze:
[..]
> Ona na to, ze chodzi tylko jej wylacznie o moje dobro i nigdy nie miala nic
> zlego na mysli.

Ależ to już tragicznie zła myśl!
Od takich ludzi trzyma się zdaleka, a nie wpuszcza do swojego życia!

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info

1. Data: 2005-01-03 17:40:29

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fresh napisał:
> Witam.
> Mam kolezanke (30lat), ktorej nonstop cos nie pasuje w tym co robie.

Ja moją sukę biłem po dupie jak mnie wkórwiła. Najpierw nauczyłem się
mówić - odpierdol się, potem stale na nią napadałem i się
z nią kłóciłem. A teraz to już słodka przeszłość

1. Data: 2005-01-03 17:43:17

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fresh napisał:

> [...]
> Nawet niektore pretensje i uwagi do niego pokrywaly sie dokladnie z tymi,
> ktore ja otrzymalem. Obydwie szukaja meza.

Dodam że moja też była starsza i też szukała męża.

1. Data: 2005-01-03 18:11:53

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fresh" <f...@t...pl> wrote in message
> [...]
>
> 1 jej uwaga : krzywo ukroilem kromke
> 2 jej uwaga : okruszki na blacie
> 3 jej uwaga : kromki mialem polozyc do innego talerza

Po pierwsze:
kroj chleb wczesniej, najlepiej z tydzien przed spotkaniem z nia
Po drugie:
kupuj krojony debilu
Po trzecie:
chuj kolezance do tego
Po czwarte:
co kurwa oznacza wyrazenie: "do innego talerza" ??? to jakis skladany talerz
z przykryciem?
Po piate: zapytaj kolezanki, czy ma podstawowe wyksztalcenie ze zawraca
sobie i tobie dupe takimi pierdolami i czy nie ma wiekszych problemow w
zyciu?
Po szoste: kiedy bedzie robic ci laske (o ile nie bedzie narzekala ze masz
malego [masz na pewno nieudaczniku], krzywego, chudego, malo przystojnego
kutasa) zacznij tez narzekac, ze gryzie, za slabo ciagnie, ze cie nie kreci,
ze ci nie staje, ze nie masuje prostaty, ze sie odwraca gdy szczytujesz, a w
lozku mow ze jest beznadziejna - zobaczymy kto bedzie madrzejszy.
Po siodme: te okruszki zbieraj do osobnego naczynia i kiedy bedziesz mial
ich sporo, wysyp jej na ryj i opierdol mowiac: "moje kurwa okruszki, moj
chleb, moj noz, moje pierdolone kromeczki! jak sie nie podobaja to
wpierdalaj pieczywo Vasa ty gruby pierdolony pasztecie!". Tylko nie mow nic
o mamie ze tak cie uczyla itp, bo laska na pewno stwierdzi ze jestes
nieudacznikiem. Wspomnij lepiej ze stary byl drwalem i potrafisz siekiera
sciac 100letnie drzewo a nie chleb i ze z nia mozesz zrobic to samo co z
takim drzewem jak tylko jeszcze raz bedzie ci zwracac uwage!
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-01-03 18:12:49

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kama O2" <k...@s...to.o2.pl> wrote in message

> poki czas bo sie zameczysz...jak bedziecie lezeli przy kominku i nie daj

Te, Kominka w to nie mieszaj!

1. Data: 2005-01-03 18:13:51

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jesus" <n...@p...onet.pl> wrote in message

> Dodam że moja też była starsza i też szukała męża.

Teraz lezy w ziemi, z tylu ogrodu, taaaak?

1. Data: 2005-01-03 19:04:49

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czesto z nia o tym rozmawiam, mowiac ze mnie to bardzo irytuje i
obniza
> samoocene oraz ze czym bardziej sie staram tym bardziej mi to nie
wychodzi,

spoko, pozyj z nia jeszcze troche i jak juz jej duzo dasz to
uslyszysz ze "najprostszej rzeczy nie umiesz zrobic"

> to ona stwierdzila, ze wlasnie od tego sie zaczyna...

i ma racje: zaczyna sie od dnia codziennego, i jesli ci on nie
pasuje to nawet jak bedziesz bardzo chcial to i tak ch...

a tak na serio,

1. to zastanow sie czy ten pierdolec jest odosobniony czy globalny;
kazdy ma jakiegos pierdolca, ja na przyklad na temat plyt i jak mi
laska nie wklada plyt na swoje miejsce (a co gorsza w samochodzie)
to k... zabije... (chyba ze bardzo kocham)
ale jesli to problem globalny (przypierdala sie do wszystkiego) no
to juz k... problem jest..

1. Data: 2005-01-03 19:30:35

Od: "kazoo" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chleb, moj noz, moje pierdolone kromeczki! jak sie nie podobaja to
> wpierdalaj pieczywo Vasa ty gruby pierdolony pasztecie!".

UUuuuu! Ale fajna komedia!:):)

--
siegheil.kazoo

(ot) cbnet