Jaka dieta dla karmiącej piersią?

11. Data: 2004-12-10 11:41:59

Temat: Re: Jaka dieta dla karmiącej piersią?
Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> a écrit dans le message de news: cpbmh5

> Mógłbyś chwilę pomysleć zanim coś napiszesz?

to co radzimy innym, najlepiej zaczac od samego siebie

> Jesli chodzi o ciążę i okres laktacji to owszem tak.

to ze jakas kobieta urodzilo dziecko, jeszcze nie znaczy ze jest
specjalistka od problrmow zwiazanych z laktacja, ciaza czy porodem

> O! I w tym sęk. Owszem zaglądają, i wegetarianie i optymalni i i inni, ale
> nikomu nie proponują nachalnie swoich diet ani dotyczących ich gazetek,
> jak się pyta o zasady żywienia dla matki karmiącej.
> Nie ma tam zajadłych i zaślepionych oszołomów dietowych, tylko spora grupa
> praktyczek laktacyjnych a ogólne zalecenia dla karmiącej są na tyle
> uniwersalne, że da się je stosować będąc na każdej w miarę sensownej
> diecie.

czyli wirtualny raj na ziemi, juz uwierzylem i poplakalem sie ze szczescia
;)
a tak na marginesie , co to znaczy : uniwesalne rady, to juz kobiety
przestaly byc indywidualnosciami? I wszytkie polozne maja takie same
problemy i sposoby na ich rozwiazanie?

> Sowa
>
> BTW - to DO już nie jest nawet dieta odchudzającą ? Czekajno, niech no
> tylko znów pojawi się jakiś chcący schudnąć i ktoś zaproponuje mu DO -
> zaraz zacytuję Ciebie.

masz problemy z pamiecia, czy tak tylko dla jaj? Celem DO nie jest TYLKO
chudniecie, na DO chudnie sie "przy okazji". Ci ktorzy zaczynaja DO tylko
(!) po to zeby zchudnac, zasypuja grupy postami , ze "cos jest nie tak"

Jurek

12. Data: 2004-12-10 14:19:25

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> to co radzimy innym, najlepiej zaczac od samego siebie

> to ze jakas kobieta urodzilo dziecko, jeszcze nie znaczy ze jest
> specjalistka od problrmow zwiazanych z laktacja, ciaza czy porodem

uwazasz ,że ty jako optymalny jesteś wiekszym specjalista??
pewnie jestes praktykiem

> [...]
> a tak na marginesie , co to znaczy : uniwesalne rady, to juz kobiety
> przestaly byc indywidualnosciami? I wszytkie polozne maja takie same

a co maja do tego problemy połoznych,pielegniarek,lekarzy sanitariuszy czy
innego pesonelu medycznego???

> masz problemy z pamiecia, czy tak tylko dla jaj? Celem DO nie jest TYLKO
> chudniecie, na DO chudnie sie "przy okazji". Ci ktorzy zaczynaja DO tylko
> (!) po to zeby zchudnac, zasypuja grupy postami , ze "cos jest nie tak"

a co z tymi którzy dorabiaja sie nadwagi na DO ??

13. Data: 2004-12-10 14:22:48

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dieta Optymalna nie jest żadną specyficzną dietą odchudzającą, tylko
> najlepszym dla człowieka modelem odżywiania. W swoich założeniach
uwzględnia
> stosowanie najbardziej wartościowych produktów żywieniowych. Zaleca
> stosowanie produktów naturalnych, nie przetwarzanych przemysłowo, bez
> konserwantów.

to skad na DO takie problemy zdrowotne i twoja nadwaga.o nadwadze innych nie
bede pisał

> To zależy kto zaleca. Ty, jako wegetarianka, to może groch z kapustą :)
>
> W programie tv było pokazane, że Lapończycy rezerwują szpik z kości dla
> matek ciężarnych i małych dzieci. Dla nich jest ważne, żeby dziecko było
> silne i zdrowe.

a ciebie to chyba wkładano na 3 zdrowaski do pieca i tez pomogło

> Ani słuchać wegetariańskich bzdur.

tylko OP (optymalna prawda)

14. Data: 2004-12-10 14:25:11

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
> wiadomości news:cpbkf9$fd9$1@news.dialog.net.pl...

ROTFL

Widze, ze myslenie zyczeniowe calkowicie wyparlo u Ciebie pozostale jego
odmiany i rodzaje.

--
Żywienie optymalne jest dla mądrych i rozumnych ludzi - bo kto by tymi głupkami
rządził - Karol Braniek [Morgano]

15. Data: 2004-12-10 17:07:19

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a co z tymi którzy dorabiaja sie nadwagi na DO ??

Na diecie optymalnej nie można dorobić się nadwagi. Będąc na "Diamondach",
zrzuciłem 10 kg, na "niby" DO, przybrałem 16 kg. Doradzali mi ludzie mało
kompetentni i tak się stało. Z DO nie zrezygnowałem, spadłem nazad o te 16
kg, bo stosuję DO bardziej rozsądnie, czyli prawidłowo. Niestety, nie
ortodoksyjnie, bo DO to styl życia, czyli prawidłowe tłumaczenie słowa
"dieta".

16. Data: 2004-12-10 17:22:23

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> to co radzimy innym, najlepiej zaczac od samego siebie

ROTF! Jurek, zgłoś to gdzieś, może wezmą Cię do telewizji.Z tego co mi
wiadomo byłbyś jedynym mężczyzną na świeci, który dokonał u siebie cudu
laktacji! :-)))))

> to ze jakas kobieta urodzilo dziecko, jeszcze nie znaczy ze jest
> specjalistka od problrmow zwiazanych z laktacja, ciaza czy porodem

Jak tylko urodziła to faktycznie nie, ale jak karmiła i to nie jedno
dziecko, czasami po kilka lat każde, to nawet jakby nie chciała, to ma na
ten temat większa wiedzę i doświadczenie od pewnego silikonowłosego guru. Są
także kobiety pracujące w poradniach laktacyjnych i mające na ten temat
wiedzę bardzo rzeczową, popartą własnym, oraz wynikającym z obserwacji
innych kobiet karmiących doświadczeniem.

> a tak na marginesie , co to znaczy : uniwesalne rady, to juz kobiety
> przestaly byc indywidualnosciami? I wszytkie polozne maja takie same
> problemy i sposoby na ich rozwiazanie?

Skoro nie wiesz, to o czym w ogóle próbujesz rozmawiać?
Jeśli uroiłeś sobie że podajemy tam sztywne diety z wyliczeniem co do grama,
czego ile ma kobieta zjadać, to jesteś w błędzie.

> masz problemy z pamiecia, czy tak tylko dla jaj?

Mam zamiar dla jaj cytować Twoją wypowiedz, że Do nie jest dietą
odchudzającą, jak tylko jakiś optymalny doradzi ją komuś, kto chce schudnąć.
I będę sobie chichotać patrząc jak się wkurzasz i wypisujesz tłumaczenia, co
to niby chciałeś powiedzieć mówiąc. :))))

Sowa

17. Data: 2004-12-10 18:55:42

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ROTF! Jurek, zgłoś to gdzieś, może wezmą Cię do telewizji.Z tego co mi
> wiadomo byłbyś jedynym mężczyzną na świeci, który dokonał u siebie cudu

i dla tego własnie doswiadczenia warto przejsć na żywienie optymalne

> [...]

> wiedzę bardzo rzeczową, popartą własnym, oraz wynikającym z obserwacji
> innych kobiet karmiących doświadczeniem.

ale wez pod uwage ,ze najwazniejsza jest wiedza ,ktora posiadaja bogowie ,a
oni udostepniaja ja nielicznym.

> Skoro nie wiesz, to o czym w ogóle próbujesz rozmawiać?
> Jeśli uroiłeś sobie że podajemy tam sztywne diety z wyliczeniem co do
grama,
> czego ile ma kobieta zjadać, to jesteś w błędzie.

jak to??? to nie ma optymalnych proporcji BTW??? a co z waga nalezna i
pradami selektywnymi??a wizyty i bezposredni kontakt z optypołoznymi??

18. Data: 2004-12-10 18:58:39

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:cpcrc2$e34$1@news.onet.pl pisze:

> jak to??? to nie ma optymalnych proporcji BTW??? a co z waga nalezna i
> pradami selektywnymi??a wizyty i bezposredni kontakt z optypołoznymi??

A analiza pierwiastkowa wlosow lonowych?

MSPANC

19. Data: 2004-12-10 19:41:47

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTF! Jurek, zgłoś to gdzieś, może wezmą Cię do telewizji.Z tego co mi
> wiadomo byłbyś jedynym mężczyzną na świeci, który dokonał u siebie cudu
> laktacji! :-)))))

jak na dowcip, to kiepski.
Widze ze tez zaczynasz miec problemy ze zrozumieniem tego co czytasz. Ale na
wszelki wypadek wyjasnie ze to co ja napisalem jest odpowiedzia na to co Ty
napisalas i do tego sie odnosi, czy teraz juz jasne, czy trzeba jeszcze
dokladniej?

> [...]
> wiedzę bardzo rzeczową, popartą własnym, oraz wynikającym z obserwacji
> innych kobiet karmiących doświadczeniem.

czy jest to grupa moderowana?

> Skoro nie wiesz, to o czym w ogóle próbujesz rozmawiać?
> Jeśli uroiłeś sobie że podajemy tam sztywne diety z wyliczeniem co do
> grama, czego ile ma kobieta zjadać, to jesteś w błędzie.

przypominam ze to Ty pisalas o uniwersalnosci rad. Zapomnilas?

> [...]
> schudnąć. I będę sobie chichotać patrząc jak się wkurzasz i wypisujesz
> tłumaczenia, co to niby chciałeś powiedzieć mówiąc. :))))

przywyklem juz do tej "tworczosci", ale to co napisalas powyzej swiadczy o
tym ze widisz tylko to co chcesz zauwazyc. I zeby Ci ulatwic tworczosc ŕ la
Cooler, to masz zdanko ktore bedziesz mogla latwo wklejac do swoich postow,
a oto one: DO nie jest dieta odchudzajaca i odchudzanie nie jest celem
DO, na DO odchudzamy sie PRZY OKAZJI (!)

jedno jest tylko ciekawe, co metoda Cooler wytniesz z tego zdania ;)

> Sowa
Jurek

20. Data: 2004-12-11 09:51:14

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jest to grupa moderowana?

Hmmm, wejść może każdy, ale pewne "moderowanie" niektórym się dostaje. :)
Przestają po nim być zbyt wyrywni w udzielaniu rad nie popartych rzetelna
wiedzą i doświadczeniem.
Zwłaszcza takim, co chcą uczyć matki, jak dzieci rodzić.

> przypominam ze to Ty pisalas o uniwersalnosci rad. Zapomnilas?

Właśnie o _UNIWERSALNOŚCI_. O uniwersalności, a nie o zaślepieniu jedną ideą
żywieniową.

> przywyklem juz do tej "tworczosci", ale to co napisalas powyzej swiadczy o
> tym ze widisz tylko to co chcesz zauwazyc.

A Ty uważasz, że masz oczywiście inaczej?
Nawet nie wyjeżdżaj mi tu z takimi tekstami bo umrę ze śmiechu.
Znalazł się "naczelny obiektywny". :>
Sowa

Dieta kopenhaska - jak przygotowywać posiłki
prosze doradzcie jak schudnac 20 kg??
Dieta bogata w owoce i warzywa niszczy nieodwracalnie zeby
Dieta "optymalna" a religia
Cytaty.