Re: Jaka dieta dla karmiącej piersią?

From: "Jurek" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Jaka dieta dla karmiącej piersią?
Date: Fri, 10 Dec 2004 20:41:47 +0100

> ROTF! Jurek, zgłoś to gdzieś, może wezmą Cię do telewizji.Z tego co mi
> wiadomo byłbyś jedynym mężczyzną na świeci, który dokonał u siebie cudu
> laktacji! :-)))))

jak na dowcip, to kiepski.
Widze ze tez zaczynasz miec problemy ze zrozumieniem tego co czytasz. Ale na
wszelki wypadek wyjasnie ze to co ja napisalem jest odpowiedzia na to co Ty
napisalas i do tego sie odnosi, czy teraz juz jasne, czy trzeba jeszcze
dokladniej?

> Jak tylko urodziła to faktycznie nie, ale jak karmiła i to nie jedno
> dziecko, czasami po kilka lat każde, to nawet jakby nie chciała, to ma na
> ten temat większa wiedzę i doświadczenie od pewnego silikonowłosego guru.
> Są także kobiety pracujące w poradniach laktacyjnych i mające na ten temat
> wiedzę bardzo rzeczową, popartą własnym, oraz wynikającym z obserwacji
> innych kobiet karmiących doświadczeniem.

czy jest to grupa moderowana?

> Skoro nie wiesz, to o czym w ogóle próbujesz rozmawiać?
> Jeśli uroiłeś sobie że podajemy tam sztywne diety z wyliczeniem co do
> grama, czego ile ma kobieta zjadać, to jesteś w błędzie.

przypominam ze to Ty pisalas o uniwersalnosci rad. Zapomnilas?

> Mam zamiar dla jaj cytować Twoją wypowiedz, że Do nie jest dietą
> odchudzającą, jak tylko jakiś optymalny doradzi ją komuś, kto chce
> schudnąć. I będę sobie chichotać patrząc jak się wkurzasz i wypisujesz
> tłumaczenia, co to niby chciałeś powiedzieć mówiąc. :))))

przywyklem juz do tej "tworczosci", ale to co napisalas powyzej swiadczy o
tym ze widisz tylko to co chcesz zauwazyc. I zeby Ci ulatwic tworczosc ŕ la
Cooler, to masz zdanko ktore bedziesz mogla latwo wklejac do swoich postow,
a oto one: DO nie jest dieta odchudzajaca i odchudzanie nie jest celem
DO, na DO odchudzamy sie PRZY OKAZJI (!)

jedno jest tylko ciekawe, co metoda Cooler wytniesz z tego zdania ;)

> Sowa
Jurek