Jaka fajna grupa

221. Data: 2009-02-16 22:49:14

Temat: Re: Jaka fajna grupa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:46:25 +0000 (UTC), Bluzgacz napisał(a):

> Jezeli tak sie stalo to z pewnoscia przez jedna trollowata wywloke, ktora
> czesto stosuje takie zabiegi - taki duzy (50letni) dzieciak, do tego z
> zamilowaniem do pijanstwa.
>

> Bluzgacz

Ten za tobą na zdjęciu, z fleszem, to mąż, czy żona?
:-D

222. Data: 2009-02-16 22:50:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 23:49:14 +0100, Ikselka napisał(a):

> Ten za tobą na zdjęciu, z fleszem, to mąż, czy żona?
> :-D

Anienienie, zapomniałam, że to może być tylko kuzyn :-D

223. Data: 2009-02-16 22:56:09

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Może mi ktoś wytłumaczyć, czemu mój czytnik czasem z własnej inicjatywy
> zmienia mi nick na jakieś sylaby?

Twoj czytnik po prostu uruchomil autowykrywacz glupoty i trolla.
Ta procedura polega na utrudnianiu dostepu takiemu pasozytowi jak ty w celu
blokady rozprzestrzeniania sie glupoty, ktora zarazasz usenet i tandety oraz
niskich lotow, ktore wprowadzasz na wszystkie grupy na ktorych sie pojawiasz.

Bluzgacz

224. Data: 2009-02-16 22:59:09

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Tu wszyscy, sądzę, zgodnie to przyznają. Nikt chyba nie wierzy, że to
> grupa stricte naukowa. Jeden może jest taki, Bluzgacz się zowie, który
> ma wyższe ambicje.

Nadal Cie boli fakt, jak celnie Cie ocenilem jakis czas temu w ktoryms tam
poscie? Jakbys byla taka idealna, bez winy to z pewnoscia ktos by za Toba sie
wstawil i przynajmniej probowal Cie bronic, a tak to przezywasz niedawne
potyczki ze mna i swoj zal komunikujesz innym, probujac zachecic kogos do
nieprzychylnego skomentowania mojej osoby poprzez wciagniecie go do chocby
odpowiedzi na to zdanie, jakikolwiek komentarz.
Zalosne.

PS. Wiem, wiem - bedziesz teraz sie tlumaczyc i probowac wmowic mi, ze to
nieprawda. To bezcelowe.

Bluzgacz

225. Data: 2009-02-16 23:08:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:59:09 +0000 (UTC), Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> wstawil i przynajmniej probowal Cie bronic, a tak to przezywasz niedawne
> potyczki ze mna i swoj zal komunikujesz innym,

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

226. Data: 2009-02-16 23:08:37

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

R <...@...pl> napisał(a):

> Z pewnością :-D.
> Jeszcze parę lat temu pojawił się na tej grupie, żeby sobie pobluzgać i ją
> "rozwalić" na spółkę z niejakim kominkiem.
> Merytorycznie to on się odezwał może ze dwa razy. Tak to się zajmował
> głównie stwierdzaniem, że to jego grupa i wszyscy nowi (i nie tylko) mają
> "wyp***dalać".

Nie wiem cos ty za jedno, bo absolutnie nie czytam twoich postow, ale domyslam
sie, ze jestes kobieta.
Kompletnie cie nie znam, a to moze oznaczac tylko tyle, ze jestes dla mnie
nikim, tak samo jak nikim nie jestes na tej grupie. Chyba, ze kiedys bylas
tutaj rozpoznawalna pod innym nickiem, ale stalas sie tchorzliwa baba i
spierdolilas, przyjmujac inna "ksywe".
Twoja obecnosc zauwazam jedynie dlatego, ze twoj nick pojawia sie praktycznie
TYLKO wtedy, kiedy odpisujesz Globowi. Zauwazam to, poniewaz widze jak sie
posty wyswietlaja, gdzie twoj "nick" paleta sie pomiedzy postami Globa, gdzie
chcialby sie jakos zaznaczyc, gdzie widac, ze chcialabys cos madrego
powiedziec i zostawic jakis slad, dac do myslenia, kiedy jednak twoje
dzialania sprowadzaja sie do tego, ze jestes tak dlugo rozpamietywana jak 7
albo 8 (sam nie pamietam) piecdziesiatka wodki, pita przez goscia, ktory
wczesniej zaliczyl jeszcze 4 browary.
Wiec przyjmij pizdo do wiadomosci, ze pojawilem sie troche wiecej niz pare lat
temu i znacznie wczesniej od Kominka.
Skoncz jebana szmato klamac i pisac, ze pojawilem sie po to aby "rozwalic" czy
w jakikolwiek sposob zaszkodzic tej grupie, bo mijasz sie z prawda i w dodatku
CELOWO wprowadzasz w blad innych, co jest dzialaniem typowym dla innej szmaty
z tej grupy, ktora stosuje takie same dzialania, zeby dodac sobie animuszu i
sprawic, zeby ktos w ogole na nia zwrocil uwage.
Jak widac moje dzialania nie zaszkodzily grupie, ale grupie szkodza dzialania
takich cip jak ty i xlka, o czym doskonale wiesz, tylko probujesz w zenujacy
sposob odwrocic role i wykorzystujac moja chwilowa nieobecnosc popierdolic
trohce farmazonow, poniewaz czujesz sie bezkarna.
Jezeli mialabys choc troche mozgu, poszperala w archiwum, byla troche dluzej w
sieci niz 2-3 lata i nie byla pieprzonym dzieckiem neostrady, to znalazlabys
znacznie wiecej merytorycznych postow mojego autorstwa, tylko musialabys
przestac byc taka ciemna i tepa - no ale to nie moja wina, ze tylko tepactwo i
ciemnote dostalas w spadku od rodzicow.
A teraz tradycyjnie: WYPIERDALAJ, bo juz wystarczajaco sie osmieszylas

Bluzgacz

227. Data: 2009-02-16 23:09:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 23:08:37 +0000 (UTC), Bluzgacz napisał(a):

> Nie wiem cos ty za jedno,

TO MOJE POWIEDZENIE!

228. Data: 2009-02-16 23:09:54

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ja akurat znam sporo dziewczyn ktore sluchają punk rocka.
> Hip hopu nienawidze

Super, jestes meski.
Pewnie sie naparzasz z hiphopowcami i innymi tego typu mlotami na ustawkach,
zeby pozondzic w dzielni.

Bluzgacz

229. Data: 2009-02-16 23:12:00

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Sorki TB mi szaleje.

Probowalem kiedys tego czytnika, ale jak zwykle - kolejny czytnik, ktory jest
calkowita porazka.
Od lat uzywam OE i nigdy mnie nie zawiodl. Ok, moglby miec wiecej opcji, ale
to co ma wystarcza takiemu uzytkownikowi jak ja. Zreszta do OE mozna
doinstalowac dodatek Power Tools i wszystko gra.
A te TB i inne gowna to mozna spokojnie olac.

Bluzgacz

230. Data: 2009-02-16 23:42:07

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Oboje z Aichą nie zrozumieliście intencji mojej wypowiedzi, ale niech
> wam będzie, że chwalę się mężem, bo jestem nim ostatnio
> zafascynowana. :)

Nie ukrywam, że jestem przewrażliwiony... :)

michał

posłuchajcie, jakie to piękne!
źródło utrzymania ma ;)
Matuda wstrząsnięta nie mieszana...
Zagadka: dlaczego chcieli reformy oswiaty?
Re: Angielskie poczucie humoru ;>