Re: Jaka jest tego przyczyna?

Data: 2000-12-08 09:47:32
Temat: Re: Jaka jest tego przyczyna?
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl>

> A jakiego bys chciala faceta???"Fajny" to okreslenie, ktore tak wiele
> znaczy, ze nic nie znaczy.

Dla mnie okreslenie "fajny" oznacza, ze ktos ma fajny charakter, jest to
czlowiek z ktorym mozna se spoko pogadac.

> Zmien dziecko srodowisko.

W zadupiu w ktorym mieszkam jest pelno odpadow. Nie jest to takie proste.
Zreszta ja prawie z nikim sie nie zadaje, mam tylko pare upierdliwych i
glupich kolezanek.

> Pewnie jestes sliczna dziewczynka z dobrego
> domu i obracasz sie tylko w dobrym towarzystwie, czyli w towarzystwie
> bogatych szczeniakow, ktorych stac na wszystko a tym bardziej na uzywki,
> jakich wszedzie pelno.

Nie jestem wcale bogata, a otaczam sie w srodowisku ludzi z ktorymi jakos
los mnie polaczyl, ktorych jakos tam przez przypadek poznalam i sie ze soba
zaznajomilismy.

> Poprostu sproboj sie rozejrzec dookola a z pewnoscia
> znajdziesz ciekawych facetow, ktorzy nie maja w glowie siana a tym
> bardziej trawy.

Tia, jesli to by bylo takie latwe, to czemu by nie? Zreszta znam chlopakow,
ktorzy nie biora trafki. Jest to moj brat i jego kumple, ale oni to sa w
ogole jacys pokopani i dziecinni.
Ania