Jaka jest tego przyczyna?

1. Data: 2000-12-02 17:10:26

Temat: Jaka jest tego przyczyna?
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w rozpaczy :-(((. Czy naprawdę wszyscy najfajniejsi faceci bakają
trafkę? Dlaczego oni to robią? Na co im to? :-(( Powiedzcie mi dlaczego tak
jest, bo jest mi cholernie smutno. Chcę po prostu znać przyczynę skąd się to
bierze. Prawie wszyscy moi kumple mają z tym doczynienia. Ostatnio poznałam
kolesia... niby spoko, łazi do ogólniaka dla największych kujonów i
palantów, inteligentny, fajny, całkiem normalny (jak na jełopa z ogólniaka),
a ostatnio dowiedziałam się, że baka, jak prawie każdy :-(. Dlaczego to tak
jest? Zaraz się rozbeczę chlip, chlip :-(((. Chyba nigdy nie spotkam fajnego
faceta, który nie będzie miał z tym świństwem nic wspólnego :-((. Gdzie
szukać ludzi, którzy nie bakają trawki? Mam kompletnie dosyć tego zasranego
życia :-(((. Pewnie moja mama ma rację, że facetami trzeba się opiekować
całe życie, bo inaczej zejdą całkowicie na psy :-(. Mi takie coś
nieodpowiada, protestuję!!!
Ania

1. Data: 2000-12-02 17:15:50

Temat: Re: Jaka jest tego przyczyna?
Od: e...@p...fm (Mark van Dale) szukaj wiadomości tego autora

Hello Ania,

Saturday, December 02, 2000, 18:10:26, you wrote:

> [...]
AL> życia :-(((. Pewnie moja mama ma rację, że facetami trzeba się opiekować
AL> całe życie, bo inaczej zejdą całkowicie na psy :-(. Mi takie coś

nie boj sie, sa jednak faceci ktorzy tego nie robia :))) , to jest chyba nowy trend
:(
i szybko sie rozprzestrzenia

--
Best regards,
Mark van Dale mailto:e...@p...fm

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-12-02 20:22:57

Od: Marek Marass <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

przyczyna jest jak zawsze wewnetrzna i na zewnatrz - czli producenci (za tym
pieniadze), siec delerow ktora potafi wcignac, krotko rzeczywistosc - a
wewnetrzna to slabosc chrakteru
mozna byc wrazliwym ale bez przesady czyli zbudowac skorupke i osiusiac to
wszystko.

Mysle ze jak ktos duzo pracuje w sensie nad soba, czy zawodowo nie ma takich
problemow
pozd
marek

1. Data: 2000-12-02 22:19:28

Od: "symbionista" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90ba96$fqn$...@n...tpi.pl...
> [...]
fajnego
> faceta, który nie będzie miał z tym świństwem nic wspólnego :-((.
oto i jestem :))))))))
> [...]
> życia :-(((. Pewnie moja mama ma rację, że facetami trzeba się opiekować
> całe życie, bo inaczej zejdą całkowicie na psy :-(. Mi takie coś

ee.... co liceum to obyczaj...u mnie np: wiekszosc pije:)
ale odmiana;)

pozdro
symbionista

1. Data: 2000-12-02 23:33:53

Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja się mylę, czy też nie istnieją ludzie, którzy są w stanie nie
kierować się żadnymi stereotypami, nie kierować się emocjami i własnymi
przywiązaniami i spojrzeć na problem w sposób chociaż przybliżony
przypominający obiektywny?

Ile razy widzę wypowiedzi na temat marihuany, zawsze jest to przegięcie w
jedną lub drugą stronę. Wiadomo, temat kontrowersyjny, modny ostatnio
również... a mimo, a może właśnie przez to przynajmniej ja nie potrafię
dostrzec żadnych wyważonych wypowiedzi.

Ech, pewnie też jestem skrzywiony.

Pozdrowienia,
Coenve

1. Data: 2000-12-03 02:10:52

Od: "KOMINEK" <K...@I...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jestem w rozpaczy :-(((. Czy naprawdę wszyscy najfajniejsi faceci bakają
> trafkę? Dlaczego oni to robią? Na co im to? :-
[ciachu prachu]

nie martw sie ,sa tacy co nie biora :))
ja tam wole sobie wypic :)

KOMINEK
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=
ICQ - 89286879
k...@i...pl
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

1. Data: 2000-12-04 01:19:07

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Dec 2000 18:10:26 +0100, "Ania Lipek" <a...@g...pl> wrote:

>Jestem w rozpaczy :-(((. Czy naprawdę wszyscy najfajniejsi faceci bakają
>trafkę? Dlaczego oni to robią? Na co im to? :-((

w jakims sensie najfajniejsi? takim zdaniem obrazasz wielu porzadnych
ludzi, ktorzy trawki nie bakaja....

>a ostatnio dowiedziałam się, że baka, jak prawie każdy :-(. Dlaczego to tak
>jest?

moze nie chca byc odrzuceni przez rowiesnikow? wiesz... to jest tak,
ze bakaja glownie ci, ktorzy sobie w zyciu nie radza i nie dzieje sie
w ich zyciu nic ciekawego do momentu az zapala...

--
[cookie]

1. Data: 2000-12-04 13:36:27

Od: "ktos" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieodpowiada, protestuję!!!
> Ania
>
> A co ty masz do trafki , przeciez jest spoko!Moim zdaniem fajniejsza niz
alkohol(wcale zadnym facetem nie jestem).
Oj watpie , zebys Ty miala szanse na poznanie faceta , ktory nie baka
trafki.Przeciez nie lubisz kujonow z ogolniaka a chyba tylko tacy nie bakaja
trafki.
Pozdrawiam Ktos

1. Data: 2000-12-04 18:23:39

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@g...pl> wrote in message
> Jestem w rozpaczy :-(((. Czy naprawdę wszyscy najfajniejsi faceci bakają
> trafkę

Ci fajni, których ja znam tego nie robią. Może powinnaś się lepiej
rozejrzeć, zmienić otoczenie ?
A może podobają Ci się właśnie Ci, .... którymi trzeba się całe życie
opiekować, tacy co to nigdy nie dorosną ? Może taki wzorzec już Ci się
zakodował ? Więc może lepiej naprawdę się lepiej rozejrzyj.

1. Data: 2000-12-05 14:47:43

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:
> Pewnie moja mama ma rację, że facetami trzeba się opiekować
> całe życie, bo inaczej zejdą całkowicie na psy :-(. Mi takie coś
> nieodpowiada, protestuję!!!
> Ania
A jakiego bys chciala faceta???"Fajny" to okreslenie, ktore tak wiele
znaczy, ze nic nie znaczy. "Fajny" to dla niektorych dosc przystojny,
kasiasty i z poczuciem humoru, dla innych znaczy to tyle co sympatyczny,
taki z ktorym da sie pogadac o wszystkim, a dla jeszcze innych zupelnie
co innego.
Zmien dziecko srodowisko. Pewnie jestes sliczna dziewczynka z dobrego
domu i obracasz sie tylko w dobrym towarzystwie, czyli w towarzystwie
bogatych szczeniakow, ktorych stac na wszystko a tym bardziej na uzywki,
jakich wszedzie pelno. Pewnie Ci sie nie spodobalo co napisalam...Moze
zle Cie osadzam...Poprostu sproboj sie rozejrzec dookola a z pewnoscia
znajdziesz ciekawych facetow, ktorzy nie maja w glowie siana a tym
bardziej trawy.
Saanale

Czy to tylko ja mam takie wrażenie?
silna osobowosc