Jaką kupić kuchnie gazową?

1. Data: 2005-10-25 07:56:57

Temat: Jaką kupić kuchnie gazową?
Od: "Jacek" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chcę zakupić kuchnię gazowo-elektryczną wolnostojącą za ok 1,5tys. Na rynku
jest dużo modeli, ale wpadł mi w "oko" MASTERCOOK KGE 7345 X PLUS
Proszę o opinię w/w kuchni gazowo-elektrycznej, lub inne propozycje z kuchni
60cm, inox (nie chce białej). Cowarto kupić?
Dziękuję i pozdrawiam!
Jacek

2. Data: 2005-10-25 13:43:34

Temat: Re: Jaką kupić kuchnie gazową?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z kuchni
> 60cm, inox (nie chce białej). Cowarto kupić?

Mastercooka lepiej nie kupuj, bardzo awaryjne są. Poczytaj choćby
przez google stare posty, o kuchenkach było już nieraz.

J.

3. Data: 2005-10-25 16:22:06

Od: "Grzegorz J." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mastercooka lepiej nie kupuj, bardzo awaryjne są. Poczytaj choćby
> przez google stare posty, o kuchenkach było już nieraz.
***
to miałem farta, już 7 lat hula bez problemów (gazowo-elektryczna),
znajomi też mają i nie narzekają

Grzegorz J

4. Data: 2005-10-25 17:00:25

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz J. wrote:

> to miałem farta, już 7 lat hula bez problemów
> (gazowo-elektryczna),
> znajomi też mają i nie narzekają

Miałeś farta.
Poczytaj choćby przez gugla archiwalia tej grupy, temat
mastercooka był nieraz wałkowany, te kuchnie od zawsze mają
bardzo awaryjne zapalacze.

J.

5. Data: 2005-10-25 17:05:34

Od: "Grzegorz J." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałeś farta.
> Poczytaj choćby przez gugla archiwalia tej grupy, temat
> mastercooka był nieraz wałkowany, te kuchnie od zawsze mają
> bardzo awaryjne zapalacze.
***
czytałem :) co nie zmienia faktu, że jestem dalej zadowolony z kuchenki

Grzegorz J

6. Data: 2005-10-26 06:46:53

Od: "Jacek" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mastercooka lepiej nie kupuj, bardzo awaryjne są....

... a jakie byś polecił?
Jacek

7. Data: 2005-10-26 09:21:09

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kuchni
> 60cm, inox (nie chce białej). Cowarto kupić?

W rodzinie są 2 Mastercooki, chodzą od wielu lat bez awarii. W mojej
gazowo-elektrycznej był jedynie proble ze ścierającymi się napisami na
gałakach od piekarnika.

Tomek

Tomek

8. Data: 2005-10-26 10:51:25

Od: "Jacek" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> W rodzinie są 2 Mastercooki, chodzą od wielu lat bez awarii. W mojej
> gazowo-elektrycznej był jedynie proble ze ścierającymi się napisami na

No proszę! Kolejna dobra opinia o Mastercook. Ścierające napisy na gałkach
to pestka. Chodzi mi ogólnie o bezawaryjność sprzętową.
Proszę o kolejne opinie. Może innych producentów?
Jacek

9. Data: 2005-10-26 11:37:48

Od: "zch28" <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co się psuje oprócz zapalników? Czy nowe modele też i czy na pewno częściej się
psują niż Amica i inne tańsze firmy?

zch

10. Data: 2005-10-26 12:22:09

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Oct 2005 12:51:25 +0200, Jacek napisał(a):

> No proszę! Kolejna dobra opinia o Mastercook. Ścierające napisy na gałkach
> to pestka.

W Amice też się ścierają...

renowacja okien drewanianych W-wa
Jaki piec?