Jaką polecacie maszynę do szycia ?

1. Data: 2009-07-17 07:16:14

Temat: Jaką polecacie maszynę do szycia ?
Od: "krzysiu" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałem kupić jakąś maszynę do szycia. Szycia mało . od czasu do czasu
zaszyć coś , jaką polecacie ?

2. Data: 2009-07-17 19:01:22

Temat: Re: Jaką polecacie maszynę do szycia ?
Od: "Orka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiu" <x...@g...com> napisał w wiadomości
> Witam
> Chciałem kupić jakąś maszynę do szycia. Szycia mało . od czasu do czasu
> zaszyć coś , jaką polecacie ?
A przejrzyj sobie archiwum pl.rec.robotki-reczne, tam się ten temat często
pojawia. Dla Twoich potrzeb pewnie najprostsza z lepszych marek (brother,
janome). Będzie tam kilka różnych ściegów i prawdopodobnie brak możliwości
niezależnej regulacji szerokości i gęstości ściegu. Wszelkie arki radom czy
no-name z marketu odpuść sobie, bo się tylko będziesz złościł, że cała
plastikowa jest lekka i tańczy po stole, albo nie da się jej w żaden sposób
wyregulować i np. stale pętelkuje od dołu :(

--
Orka

3. Data: 2009-07-19 08:56:10

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka pisze:
> Użytkownik "krzysiu" <x...@g...com> napisał w wiadomości
> A przejrzyj sobie archiwum pl.rec.robotki-reczne, tam się ten temat często
> pojawia.

Sama ostatnio szukalam i wbrew pozorom, wcale tak duzo odpowiedzi nie ma.

> Dla Twoich potrzeb pewnie najprostsza z lepszych marek (brother,
> janome). Będzie tam kilka różnych ściegów i prawdopodobnie brak możliwości
> niezależnej regulacji szerokości i gęstości ściegu.

Kupilam Janome 423s i moge polecic, ale to model z kilkoma dodatkowymi
bajerami (np. regulowany docisk stopki), jak chcesz prostsze (i tansze)
to tez cos znajdziesz.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

4. Data: 2009-07-19 10:30:52

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chciałem kupić jakąś maszynę do szycia. Szycia mało, od czasu do
czasu zaszyć coś , jaką polecacie ?

Z chwytakiem rotacyjnym, koniecznie!
Na przykład coś takiego:

http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=28426&
pkt_id=&pro_id=&char_id=&body_hide=1

Wszystkie znajome są zachwycone! Nawet przychodzą poszyć...
Pozdrowienia!
Tadeusz

5. Data: 2009-07-19 22:26:04

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Jerzy Korsak pisze:
> [...]
pkt_id=&pro_id=&char_id=&body_hide=1

> Wszystkie znajome są zachwycone! Nawet przychodzą poszyć...

Moja mama jest krawcową, ale nawet dla mnie, ta maszynka wygląda jak
zabawka. BTW, co to ten chwytak rotacyjny?

6. Data: 2009-07-19 22:56:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jul 2009 10:56:10 +0200, Theli napisał(a):

> Kupilam Janome 423s i moge polecic, ale to model z kilkoma dodatkowymi
> bajerami (np. regulowany docisk stopki), jak chcesz prostsze (i tansze)
> to tez cos znajdziesz.

Regulowany docisk stopki to podstawa, a nie bajer.

7. Data: 2009-07-20 11:16:19

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Regulowany docisk stopki to podstawa, a nie bajer.

Dla producentow to bajer, skoro w najprostszych modelach go nie ma.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

8. Data: 2009-07-20 13:28:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jul 2009 13:16:19 +0200, Theli napisał(a):

> Dla producentow to bajer, skoro w najprostszych modelach go nie ma.

Otwieranie drzwi kobiecie przez meżczyznę to też bajer, skoro najprostsze
modele tego nie robią?
;-)

9. Data: 2009-07-21 07:29:18

Od: slaweks <s...@s...cz> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lip, 09:16, "krzysiu" <x...@g...com> wrote:
> Witam
> Chciałem kupić jakąś maszynę do szycia. Szycia mało . od czasu do czasu
> zaszyć coś , jaką polecacie ?

Jakąś ELNE. Łucznik to teraz tylko nazwa. Toyota też nic ciekawego.

10. Data: 2009-07-21 07:57:34

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lip, 23:26, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

> Moja mama jest krawcową, ale nawet dla mnie, ta maszynka wygląda jak
> zabawka. BTW, co to ten chwytak rotacyjny?

Maszyna wygląda dobrze ;-), ale dałabym sobie spokój z chwytakiem.
To nie jest najważniejsze, zwłaszcza, jeśli ktoś szyje mało. Nie
zauważy różnicy. Ja szyję dużo - ostatnio maszyną z tradycyjnym
chwytakiem - i nie przeszkadza mi to absolutnie.

Najważniejsze - regulacja długości i szerokości ściegu /tzn. ściegi
zygzakowe nie ustawione fabrycznie/. Na drugim miejscu postawiłabym
wysoki unos stopki.

No i koniecznie - żeby maszyna miała sztywną walizkę do
przechowywania!!!

Ania

Piec gazowy
Czy to dobry kocioł?
Prodamsam.com, portal sprzedazy bezposredniej juz w Polsce
Drzwi Witex - jak wyjąć tulejke z progu ?
DO POLAKOW