Jaka pralka automatyczna?

1. Data: 2001-11-19 08:58:01

Temat: Jaka pralka automatyczna?
Od: "Bogdan Kwietniak" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czolko!
Przymierza sie do zakupu pralki automatycznej i nie wiem ktory typ wybrac:
ladowana z gory czy klasyczna z drzwiczkami z boku?

BogdanKa

1. Data: 2001-11-19 09:15:24

Temat: Re: Jaka pralka automatyczna?
Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan Kwietniak napisał(a) w wiadomości: <9tahjr$l26$1@news.onet.pl>...
>Czolko!
> Przymierza sie do zakupu pralki automatycznej i nie wiem ktory typ
wybrac:
>ladowana z gory czy klasyczna z drzwiczkami z boku?

to zalezy gdzie chcesz ja postawic (i ile masz miejsca)

podstawowe + i -

ladowana z gory:
+ mozna wstawic w kat i nie martwic sie kwestia drzwiczek
- nic na niej nie postawisz

"klasyczna"
+ dodatkowa polka
- musisz miec miejsce na drzwiczki

ja mam ladowana z gory - i akurat dla mnie jest to rewelacyjne rozwiazanie
(szczegolnie jak masz mala lazienke - stoi juz w 4 miejscu - i w kazdym
pasowala bez problemu - nie trzeba bylo kombinowac jak ja ustawic, zeby bylo
jeszcze miejsce w lazience)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-11-19 11:52:44

Od: g...@p...pl (Andrzej Garapich) szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Nov 2001 09:58:01 +0100, "Bogdan Kwietniak"
<b...@k...net.pl> pisze:

>Czolko!
> Przymierza sie do zakupu pralki automatycznej i nie wiem ktory typ wybrac:
>ladowana z gory czy klasyczna z drzwiczkami z boku?

Ladowane od gory maja generalnie wieksza liczbe obrotow przy
wirowaniu. No i dochodzi kwestia poziowania: te z drzwiczkami
("klasyczna" to jest Frania, i ona tez jest ladowana od gory!), maja
beben zawieszony tylko w jednym punkcie i wypoziomowanie
pralki wplywa bardzo wydatnie na jej trwalosc. Intensywne
uzywanie pralki, zwlaszcza szybkowirujacej na
niewypoziowanej podlodze powoduje zuzycie lozyska od
bebna. Problemu tego nie ma w pralkach ladowanych od gory:
beben jest podparty w dwoch punktach i precyzyjne jej
wypoziomowanie nie jest az tak wazne.

Pozdrawiam serdecznie

Andrzej Garapich
g...@p...pl

1. Data: 2001-11-19 19:53:29

Od: "sin" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co sądzicie o małych pralkach [69/52/43 cm; 3 kg; 600 obr.; 10
programów] - z drzwiczkami z boku (np. Candy)? Czy ktoś ma taką pralkę? Co
to w ogóle za firma? Mam w łazience mało miejsca i ta pralka byłaby idealna.
Nie wiem jednak czy mi sie nie rozpadnie po dwóch praniach:) Jakieś opinie?
A może ktoś ma taką małą pralkę, tylko innej marki?
Dzięki za pomoc i sugestie,
lame

1. Data: 2001-11-19 21:03:15

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wiem jednak czy mi sie nie rozpadnie po dwóch praniach...

Mozesz byc raczej pewien. Te pralki sprzedaje ALDI - reszte mozesz sam
dopisac.

1. Data: 2001-11-20 07:50:21

Od: "Robson Cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamy od dwoch lat pralke candy holiday 80. glebokosc 33cm obroty 800
na razie nie stwierdzilismy zadnych problemow. jedyny mankament to swist
przy wirowaniu na wysokich obrotach (niezbyt uciazliwy). pralka ma poza tym
dosyc ladny design. jej odpowiednikiem jest teraz holiday 81

cholo

1. Data: 2001-11-28 10:45:59

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

sin wrote:

> [...]
> Nie wiem jednak czy mi sie nie rozpadnie po dwóch praniach:) Jakieś opinie?
> A może ktoś ma taką małą pralkę, tylko innej marki?
Siostra ma taka "Candy" tylko, że pralkosuszarkę. Od 2 lat używa ibardzo
sobie chwali.
Katarzyna

Palenisko kominkowe do sprzedania
IKEA
podwojne gniazdka
Gdzie w Warszawie szybko dostane blat 4 cm debowy
Mam pytanie