Jaka pralka?

1. Data: 2002-08-19 18:50:49

Temat: Jaka pralka?
Od: Aretsheq <m...@w...pl_ODSPAMIACZ> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dzisiaj spalila mi sie pralka.
Byla juz kilka razy naprawiana wiec raczej kupie nowa.
Teraz najwazniejsze:
Jakie firmy produkujace pralki polecacie?(moze dokladny model?)
Chodzi o to zeby pralka byla wytrzymala i w miare cicha.

Dziekuje za podpowiedzi.

Pozdrawiam
Aretsheq

1. Data: 2002-08-20 06:31:24

Temat: Re: Jaka pralka?
Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretsheq" <m...@w...pl_ODSPAMIACZ> napisał w wiadomości

> Jakie firmy produkujace pralki polecacie?(moze dokladny model?)
> Chodzi o to zeby pralka byla wytrzymala i w miare cicha.

Witaj!
Trafiles w dziesiatke, bo od 2 tygodni sprawdzam juz ten temat.
Licza sie wlasciwie 2 firmy: Whirpool i Electrolux.
W klasie cenowej do 1700zl brutto, wybralem Electrolux'a AWT832. Sluze
nawet PDF'em w jezyku polskim - na zyczenie.
Aktualnie - w promocji za 1549zl !!!!!!!!!!!
Ma beben z Carboranu (nie zardzewieje), 13 programow, wie ile pobrac wody i
energii - w zaleznosci od ladunku.

Pozdro :))
Negatyw

1. Data: 2002-08-20 06:42:00

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S.
Oczywiscie polecam WYLACZNIE pralke ladowana od gory - beben jest podpierany
z obu stron.
Przy pralkach z okienkiem - beben wisi tylko na jednej podporce. Czym to
grozi - nie musze chyba tlumaczyc...? :)

Pozdro
Negatyw

1. Data: 2002-08-20 06:42:39

Od: nospam.bnagorny @ post.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Negatyw na pl.rec.dom napisał(a):

> [...]
>Aktualnie - w promocji za 1549zl !!!!!!!!!!!
>Ma beben z Carboranu (nie zardzewieje), 13 programow, wie ile pobrac wody i

Witam,

interesuje sie takze tym tematem, tyle, ze dodatkowo musze takze kupic i
lodowke i kuchnie. Kuchnia to nie problem - Amica, natomiast z pralka i
lodowka jest maly problemik - cena mniej wiecej w podanej przez Ciebie
klasie cenowej, jednakze licze takze na dluga gwarancje - ponoc
Whirlpool daje standardowo 2 lata na calosc ale takze 7 lat na
najwazniejsze elementy i perforacje obudowy. JAk wyglada sprawa z
Electroluxem?

Bartek @ work
b...@p...pl , PGP 6.x key id:0xDB53615D

...I'm not afraid to die. I just don't want to be there when it
happens.

1. Data: 2002-08-20 06:48:44

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <nospam.bnagorny @ post.pl (Bartek Nagorny)> napisał w wiadomości

> Whirlpool daje standardowo 2 lata na calosc ale takze 7 lat na
> najwazniejsze elementy i perforacje obudowy. JAk wyglada sprawa z
> Electroluxem?

Odpowiedz jest prosta:
Whirpool daje dodatkowo 7 lat gwarancji na:
- beben
- silnik
- karoserie
czyli na 3 elementy, ktore w zadnej z pralek nie padna i przez 10 lat
!!! :))))

Electrolux (kazdy z modeli) ma beben z Carboranu - daje to gwarancje na
zawsze.
Tak wiec - ta wielka nalepka Whirpool'a, to tylko chwyt marketingowy dla
niewtajemniczonych...

Pozdro :)
Negatyw

1. Data: 2002-08-20 07:14:24

Temat: Re: Jaka pralka? i lodowka :)
Od: nospam.bnagorny @ post.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>- silnik
>- karoserie
> czyli na 3 elementy, ktore w zadnej z pralek nie padna i przez 10 lat

Czy w zadnej to juz chyba bylaby sprawa dyskusyjna :) Ale rozumiem
sprawe :)

>Electrolux (kazdy z modeli) ma beben z Carboranu - daje to gwarancje na
>zawsze.
>Tak wiec - ta wielka nalepka Whirpool'a, to tylko chwyt marketingowy dla
>niewtajemniczonych...

Dlatego sie pytaja na newsach :)

Ok, a zmieniajac ciutke temat - jesli chodzi o lodowki to...?

Bartek @ work
b...@p...pl , PGP 6.x key id:0xDB53615D

Always remember you're unique, just like everyone else...

1. Data: 2002-08-20 07:19:50

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w zadnej to juz chyba bylaby sprawa dyskusyjna :) Ale rozumiem
> sprawe :)

Mialem na mysli nie-POLAR'y ... ;))))

> Dlatego sie pytaja na newsach :)

I po to wlasnie one sa :))))

> Ok, a zmieniajac ciutke temat - jesli chodzi o lodowki to...?

Tego tematu nie sprawdzalem. Poki co (z braku srodkow), korzystam z ruskiego
badziewia.

Pozdro
Negatyw

1. Data: 2002-08-20 07:23:48

Od: nospam.bnagorny @ post.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

>Mialem na mysli nie-POLAR'y ... ;))))

Dokladnie o Polarze chcialem napisac - moim rodzicom silnik padl na
pewno przed 10 rokiem zycia pralki ;]

>Tego tematu nie sprawdzalem. Poki co (z braku srodkow), korzystam z ruskiego
>badziewia.

Tam tez mnie Whirlopool neci 7 letnia gwarancja.. :)

Bartek @ work
b...@p...pl , PGP 6.x key id:0xDB53615D

...bo idą jak wieść niesie młodzieńcy z paskami na dresie...

1. Data: 2002-08-20 08:21:43

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam tez mnie Whirlopool neci 7 letnia gwarancja.. :)

Na lodowy tez tak daja?
Moi Rodzice, maja lodowke Electrolux. Powiem tak: dba o siebie sama i mozna
o niej zapomniec... :)))

Pozdro
Negatyw

1. Data: 2002-08-20 08:25:23

Od: "miku" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja polecam Candy, ma dwa latka gwarancji, zbiornik z silikatu, wszytskie
mozliwe "wodotryski" jak wazenie wsadu, nastawianie czasu prania, pranie
szybkie 32 min i niezwykle cicha w porownaniu z elektroluxem i whirpoolem.
whirpool od kiey jest montowany na slowacji ma troszku problemow z
wykonczeniem. wiadomosc ta otrzymalem o d serwisanta. pomysl szosty zmysl
jest genialny ale wykonczenie pozostawia wiele do zyczenia,
osobiscie polecam pralke z min 850 obr na minute, najlepiej 1000.
a do grupowiczow: najlepesze pralki na swiecie robi firma MIELE, popytajcie
fachowcow:))
pzdr

kocioł gazowy - dylemat?!
Kuchenka mikrofalowa -- podwieszanie