Re: Jaka specjalizacja?

Data: 2001-01-16 14:09:35
Temat: Re: Jaka specjalizacja?
Od: "LiBi" <l...@n...pl>

Czesc Ewo!
Z lek. prychiatrii to na co co dzien mieszkam od pol roku:) I sadze, ze
wcale nie jest to latwa praca! A jesli chce sie byc prawdziwymlekarzem
psychiatra, to wybacz ale na prozaku sie nie konczy zainteresowanie inna
osoba:) Ja mam jeszcze idealistyczny stosunek do zycia, moze dlatego tak
sadze, ale coz... moze i tak powinno byc;]
Hehe, dobry spoosb dzwonic po prywatnych gabinetach i wypytywac sie o
cene wizyty, tylko raczej watpliwe ze ktos mi ja poda (no wiesz, jeszcze byc
dostal palpitacji przy telefonie!:)
Dzieki, za rade... byla bardzo trafie sformulowana, i bardzo mi sie
podobala:)
Pozdrawiam:))) (caly w skoworonkach po kolejnym zaliczeniu:))))
LiBi'doneq