Jaka to roslina doniczkowa?

1. Data: 2003-10-04 12:20:37

Temat: Jaka to roslina doniczkowa?
Od: "" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dostalam roslinke doniczkowa, podobna wygladem do rosliny zwanej
polularnie "grudniem". Ta roslina kwitnie latem, mnie nie zakwitla :((. Czy nie
wiecie jak ona się nazywa, żebym mogla znalezc cos na jej temat?
Pozdrawiam

ania

2. Data: 2003-10-05 21:34:04

Temat: Odp: Jaka to roslina doniczkowa?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...
> Witam
>
> Dostalam roslinke doniczkowa, podobna wygladem do rosliny zwanej
> polularnie "grudniem". Ta roslina kwitnie latem, mnie nie zakwitla :((.
Czy nie

Nigdy sie nie spotkalam ze zwyczajowa nazwa "grudzien" ;-0
Co to moze byc?

3. Data: 2003-10-06 02:23:02

Temat: Re: Jaka to roslina doniczkowa?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Elfir napisał(a) w wiadomości: ...

>Nigdy sie nie spotkalam ze zwyczajowa nazwa "grudzien" ;-0
>Co to moze byc?

Jak sama nazwa wskazuje, roslina ta kwitnie latem :)
Slyszalem o grudnikach, ale nie o grudniach.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2003-10-06 09:22:24

Od: "" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
> Mozesz podac prawidlowa nazwe? Moze to jest to, a ja cos pokrecilam.
pozdrawiam

ania

5. Data: 2003-10-06 09:35:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message
> [...]

Za mało rozmawiasz z sąsiadkami, szczególnie lekko sklerotycznymi:-)

> Jak sama nazwa wskazuje, roslina ta kwitnie latem :)
> Slyszalem o grudnikach, ale nie o grudniach.

Schlumbergera, zwana dawniej zygokaktusem, popularny grudnik vel kaktus
bożonarodzeniowy. Latem może kwitnąć któryś z mieszańców Hatiora. Więcej i
bardziej dokładne informacje - strona szkółki Hinzów, jeśli dobrze pamiętam
nazwisko, w Rumii.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-10-06 12:51:11

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam

Znam to również jako grudzień, oprócz miesiąca 12 kwitnie mniej obficie w 3.
I jest to zygokaktus wg moich danych w przepaści pamięci...
Pozdrav.Rene

7. Data: 2003-10-06 17:42:11

Od: "" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nazwisko, w Rumii.
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> To jest to!:)) :)) dziekuję wszystkim i pozdrawiam

ania

8. Data: 2003-10-07 04:05:59

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Rene napisał(a) w wiadomości: ...
>Znam to również jako grudzień, oprócz miesi?ca 12 kwitnie mniej obficie w
3.
>I jest to zygokaktus wg moich danych w przepa?ci pamięci...

Jak juz Basia przytwierdzila, moge tylko dodac, ze u mnie kwitnie czesciej w
pazdzierniku, a takze sporadycznie o innej porze roku w zaleznosci od ilosci
wody i swiatla.

Pozdrawiam,
Bpjea

GINĄ! CZY MOŻNA IM POMÓC?