Przesadzanie tuji i iglaków.

1. Data: 2003-10-03 17:53:52

Temat: Przesadzanie tuji i iglaków.
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy??? Teraz czy z początkiem marca? Bo sadzenie to pewnie teraz.
pozdrawiam
Goldie

2. Data: 2003-10-04 21:48:06

Temat: Re: Przesadzanie tuji i iglaków.
Od: "" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy??? Teraz czy z początkiem marca? Bo sadzenie to pewnie teraz.
> pozdrawiam
> Goldie

Mozna zrobic teraz,ale w przypadku wczesnej zimy jest to
ryzykowne.Bezpieczniejsze jest przesadzanie wczesna wiosna,poczotek kwietnia
jest optymalny ,tak mowi mi moja praktyka...:) Powodzenia!

3. Data: 2003-10-05 07:14:40

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
kwietnia
> jest optymalny ,tak mowi mi moja praktyka...:) Powodzenia!

znajomych mówi inaczej. Natomiast okazyjnie kupiłam w OBI 3 dorodne, duże
iglaki + jedną sosnę Wajmutkę. Wszystko za mniej niż 200 zł. mam nadzieję,
że się przyjmą.
pozdrówka Goldie

4. Data: 2003-10-09 01:30:12

Od: "" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sadzenie ,a przesadzanie ,to dwie rozne sprawy.Przesadzanie to duzy stres dla
rosliny ,ktory mozemy zlagodzic wybierajac odpowiedni termin,dbajac o
podlewanie zarowno przed jak i po przesadzeniu.Generalnie powinno ci sie to
udac teraz czy na wiosne.

Trójsklepka
ścieżka
oregano i majeranek