Kwasna ziemia?

1. Data: 2003-10-03 09:50:40

Temat: Kwasna ziemia?
Od: "krzysiek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam niewielka dzialke . lezy ona niedaleko rzeki.Mam taki
problem , ze jest bardzo duzo mchu na tym kawalku ziemi
,ziemia jest miejscami zielona.Przez kilkanascie lat dzialka
ta nie byla w ogole uprawiana.Co polecacie zrobic z ta
ziemia? czym ja nawozic , zeby plony (uprawiam tam marchewke
, pietruszke , cebule, buraki czerwone itp ) byly dobre , a
jesli czyms nawozic to w jakich ilosciach na m 2 ?

2. Data: 2003-10-04 08:37:12

Temat: Odp: Kwasna ziemia?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krzysiek <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bljgpe$b0b$...@n...mm.pl...
> Witam
> Mam niewielka dzialke . lezy ona niedaleko rzeki.Mam taki

Zwapnowac, np. dolomitem

Elfir

3. Data: 2003-10-04 20:48:13

Temat: Re: Kwasna ziemia?
Od: "anjan" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ziemia jest bardzo kwaśna i żyzna spróbuj wysadzić borówke wysoką. -
Piotr
==

datura
Grzyby grzybobranie