Jaka wkrętarka?

11. Data: 2007-07-30 20:47:52

Temat: Re: Jaka wkrętarka?
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Mon, 30 Jul 2007 22:34:50 +0200, name: Tom:

> Jeszcze jedno pytanie:
> Czy są wkrętarki z na tyle dobrym sprzęgłem,
> aby nie ślizgały się po wkręcie??
> Takie efekt powoduje rozwiercanie łba wkręta
> a co za tym idzie - załatwienie go na cacy ... :)

Nie wiem czy sprzęgło ci to załatwi, moim zdaniem musisz:
- mieć porządne bity (moje niestety rżną śruby jak masełko :( )
- dobrze, z wyczuciem dociskać wkrętarkę, aby nie dopuścić
do skakania bitu po śrubie
- ustawić najsłabsze sprzęgło, ale wtedy nie zawsze wkręcisz
do końca

Pozdrawiam
Miroo

12. Data: 2007-07-30 20:52:46

Od: "Tom" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIĘKI ! :-)

13. Data: 2007-07-31 07:03:03

Od: "Marcin \"BUNIEK\"" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę kupić wkrętarkę do zastosowań " domowo - majsterkowych " :-)
> Zastosowanie: lubię od czasu do czasu poskręcać parę półeczek, itp
> dodatkowo niedługo będę się przeprowadzał i czeka mnie skręcanie i
> wkręcanie
> na całego :)

W liroju jest promocja na bosha 2 akku male gabaryty, walizka ale cena okol
260 - 280 pln.
Uwazam ze sprzet nalezy kupowac dobry markowy.
Mialem nieprzyjemnosc pracowac wiertarka za 30 pln, szlag ja trafil po 30
otworach w stropie, nie trzymala wiertla i sie udar jakby skonczyl (wiertla
nowe). Pozyczylem od starego Bosha 500W wiec tez raczej mala i jest spoko.

Buniek

14. Data: 2007-08-13 16:10:05

Od: Damian <d...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> wrote in

> http://www.kinzo.info.pl/1241-25C67521-Wiertarko-wkr
etarka-18V.html

Używam dokładnie takiej od ponad roku. Jestem pod wrażeniem siły wkręcania.
Wszystko działa super no i drugi aku też się przydaje.
--
Damian

Urządzenie do masażu stóp
Mikrofalowka - czy szkodzi jej duza ilosc pary wodnej?
Srodki do zmywarek w plynie
Żarówki LED
Szpary między balami