Jaką wodę pić

11. Data: 2009-08-22 13:27:17

Temat: Re: Jaką wodę pić
Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:

> Masz na myśli wodę z dodatkiem jakiegoś syropu? A jakie to ma znaczenie
> i dlaczego będę potrzebować mniej? (przykładowo przy takim samym
> dziennym zapotrzebowaniu na wodę)

Tak w ogole jesli pijesz 3 litry wody dziennie w postaci butelkowanej
to troche za duzo. A jesli juz to kupuj te wody z zrodel uzdrowiskowych
one maja napewno to co na naklejce.

12. Data: 2009-08-22 13:46:55

Od: jacek_placek_01 <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:
> Witam.
>
> Proszę polećcie, którą wodę pić, tak na co dzień i podczas amatorskiego
> sportu (siłownia, rower, bieganie, etc). Organizm zdrowy.
> Dziękuję.

Jedną z twardszych wód i na dodatek wysokomagnezowych jest muszynianka,
polecam szczerze, choć sam od kiedy kupiłem filtr RO pije wodę z mojej
studni po przefiltrowaniu i jakoś nie narzekam na brak minerałów i
pieniędzy w kieszeni

13. Data: 2009-08-22 19:20:22

Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak w ogole jesli pijesz 3 litry wody dziennie w postaci butelkowanej
> to troche za duzo. A jesli juz to kupuj te wody z zrodel uzdrowiskowych
> one maja napewno to co na naklejce.

A skąd ta pewność ?

--
pawełJ

14. Data: 2009-08-23 12:52:58

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sie, 00:09, Piotr M <x...@x...pl> wrote:
> [...]
>
> Proszę polećcie, którą wodę pić, tak na co dzień i podczas amatorskiego
> sportu (siłownia, rower, bieganie, etc). Organizm zdrowy.

Nie polecam "Celestynki" słone dziadostwo. :)
Równie dobrze można by z morza zasysać :]

pozdrówko
-aszheri-

15. Data: 2009-08-23 13:25:37

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Proszę polećcie, którą wodę pić, tak na co dzień i podczas amatorskiego
> sportu (siłownia, rower, bieganie, etc). Organizm zdrowy.
> Dziękuję.

Mi najlepiej "Zywiec" wchodzi - woda ofkors - nie piwo ;)
Naleczowianka tez moze byc :)

16. Data: 2009-08-23 15:05:18

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:
> Witam.
>
> Proszę polećcie, którą wodę pić, tak na co dzień i podczas amatorskiego
> sportu (siłownia, rower, bieganie, etc). Organizm zdrowy.
> Dziękuję.

Różne wody piłem, głównie niegazowane, ale ostatnio służy mi Dobrawa,
lekko, (naturalnie?) gazowana, w butelkach z różową etykietą.
Kiedyś świetna była Staropolanka, ale się popsuła, chyba zmienili
źródło, a zostawili nazwę handlową.

STranger

17. Data: 2009-08-23 15:58:07

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czysta woda jest łatwiej wydalana przez organizm, niż ta którą przechodzi
> przez proces trawienia.

I pewnie też szybko trafia do krwioobiegu obciążając serce.

18. Data: 2009-08-23 20:26:41

Od: "jurwicho" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta kropla to ponoć destylowana z koncentratem minertałów

Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zdrowsza-od-mineralnej-a10390

> Z ta kropla beskidu to bym uwazal bo jak pamietam swego czasu CocaCola
> sprzedawala wode ze sloncem w logo i byla to zwykla kranowa
> przefiltrowana. Bynajmniej ta z nalewakow, myslalem ze oni dostarczaja
> wode ale okazalo sie ze nalewak podlaczony jest pod kran i woda przez
> filtr nabiera mocy urzedowej i firmowej.
>
> Taka sciema dla frajerow. Bedziesz mial mozliwosc to zapytaj barmana
> gdzie maja takie nalewaki czy ma podlaczony nalewak do kranowy.

typ unaczynienia guzka
Dawca narządów, szpiku, krwi
tradzik u niemowlaka ?
Re: Wszystkie religie swiata ujawniaja dokladnie te same prawdy stad musza miec tego samego autora - Boga (JP)
Torebka stawowa kciuka.