Jaki alkohol bez alkoholu?

1. Data: 2004-12-16 23:32:06

Temat: Jaki alkohol bez alkoholu?
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym zrobic kawe po staropolsku. Problem w tym, iz w oryginalnym
przepisie jest koniak. Poniewaz impreza, na ktorej bede ja podawac ma sie
odbyc w szkole, musze pomyslec o innym rozwiazaniu. Czy alkohol mozna
zastapic czyms innym?

dziekuje i pozdrawiam, magda

1. Data: 2004-12-16 23:38:59

Temat: Re: Jaki alkohol bez alkoholu?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 17 décembre 2004 ? 00:32:06, vous écriviez :

> [...]
> przepisie jest koniak. Poniewaz impreza, na ktorej bede ja podawac ma sie
> odbyc w szkole, musze pomyslec o innym rozwiazaniu. Czy alkohol mozna

Zacznijmy od tego czym zastapisz kawe...

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-12-16 23:57:09

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> skrev i meddelandet
> Zacznijmy od tego czym zastapisz kawe...

A dlaczego?
Kawe bede podawac rodzicom dzieci :-)

magda

1. Data: 2004-12-17 07:50:32

Od: "Marek W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Le vendredi 17 décembre 2004 ŕ 00:32:06, vous écriviez :

> Zacznijmy od tego czym zastapisz kawe...

Mozna zastapic prażonymi żołędziami zmielonymi

w smaku ujdzie - piłem kiedys takie cos nie jest to kawa ale..

Marek

1. Data: 2004-12-17 11:16:25

Od: Korniejewowa <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: napisał(ła):
Czy alkohol mozna
> zastapic czyms innym?

Proponuje zapach rumowy do ciast - kiedyś eksperymentowałam z ciastami,
jedno było kawowe właśnie, ale musiałam czymś tę kawę wzmocnić i dodałam
rumowego zapachu właśnie. Musiałam sporóbować oczywiście i nie było
takie złe... Tylko nie przesadź z ilością zapachu oczywiście;)

Korniejewowa

1. Data: 2004-12-17 13:18:23

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2004 00:32:06 +0100, Waćpanna lub Waćpan *:: Solana ::*, w
wiadomości news:<news:cpt5k3$o8d$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> przepisie jest koniak. Poniewaz impreza, na ktorej bede ja podawac ma sie
> odbyc w szkole, musze pomyslec o innym rozwiazaniu. Czy alkohol mozna

są takie smakowe syropy monini, czy jakoś tak :)
chyba był jakiś brandy, albo whisky
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-12-17 13:33:10

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:
> [...]
> przepisie jest koniak. Poniewaz impreza, na ktorej bede ja podawac ma
> sie odbyc w szkole, musze pomyslec o innym rozwiazaniu. Czy alkohol

Zapytaj Eulalke, ona chyba pracuje w firmie, ktora sprzedaje takie "produkty
zastepcze".
Ania

1. Data: 2004-12-17 15:28:54

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Dec 2004 08:50:32 +0100, "Marek W."
<t...@p...nospam.onet.pl> wrote:

>Mozna zastapic prażonymi żołędziami zmielonymi
>w smaku ujdzie - piłem kiedys takie cos nie jest to kawa ale..

Ja kiedys pilam inke z rumem :) Tez calkiem ujdzie :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-12-17 15:30:20

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Dec 2004 12:16:25 +0100, Korniejewowa
<m...@p...onet.pl> wrote:

>Proponuje zapach rumowy do ciast - kiedyś eksperymentowałam z ciastami,
>jedno było kawowe właśnie, ale musiałam czymś tę kawę wzmocnić i dodałam
>rumowego zapachu właśnie.

Ale czy chodzi Ci o te "olejki zapachowe"? Bo jesli to sa faktycznie
olejki to czy nie beda plywaly po wierzchu kawy jak oka w rosole? :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-12-17 15:38:03

Od: Korniejewowa <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka napisał(ła):

> Ale czy chodzi Ci o te "olejki zapachowe"? Bo jesli to sa faktycznie
> olejki to czy nie beda plywaly po wierzchu kawy jak oka w rosole? :)

Pod tym kątem rzeczywiście nie patrzyłam - ciastu było wszystko jedno:)
Chyba jednyne wyjście to spróbować, co też zaraz uczynię i odpiszę, jak
wyszło, oki??

Korniejewowa

"Ślimaku" - gdzie jeeesteś???
zatrute karpie (cd)...