Jaki balsam???Bo zwariuje

1. Data: 2004-06-11 21:51:52

Temat: Jaki balsam???Bo zwariuje
Od: Joanna Górska <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
mam problem ze swoja skora. Jest szorstka, bardzo sucha!!! a nogi mam
pokryte takimi kropkami czerwonymi.
Chce jakis balsam ktory nawilzy mi skore w odpowiedni sposob.
Mam ich juz chyba z 7 rodzajow i zaden mi nie odpowiada.
bardzo chwale sobie nivea q10 balsam ujedrniajacy ale co z tego ze skora
jest gladka i sprezysta jak balsam sie wchlonie i zaraz na nowo jest
sucha i szorstka
czy te z avonu sa dobre?
A vichy lipidiose? wiem ze jest 1 i 2 ale nie wiem co to oznacza.

Poradzcie cos prosze!!!

Asia

1. Data: 2004-06-11 21:58:10

Temat: Re: Jaki balsam???Bo zwariuje
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lipidiose 1 dla skóry przesuszonej/normalnej, lipidiose 2 dla skóry bardzo
suchej- i ten bylby OK dla ciebie. w gre wchodzi tez Dermedic Hydrain , LRP
Lipikar Baume;
w serii Garnier jest dobry balsam, ale nie opamietam nazwy. L'Oreal
Nutrilift kem-mleczko tez jest dobry.

1. Data: 2004-06-11 22:03:32

Od: Joanna Górska <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy napisał:

> [...]
> Lipikar Baume;
> w serii Garnier jest dobry balsam, ale nie opamietam nazwy. L'Oreal

widziala na allegro ten z vichy 2 z pompka za 65 zl 2x po 250 ml.To
chyba dobry zakup?
Ale wolalabym sobie za ta kase wyprobowac probke.
A nie wiesz jaka on ma konsystencje i zapach?

Dzieki i pozdr.Asia

1. Data: 2004-06-11 22:10:05

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widziala na allegro ten z vichy 2 z pompka za 65 zl 2x po 250 ml.To
> chyba dobry zakup?
dobry. mniej więcej tyle normalnie płaci się za 200ml

> Ale wolalabym sobie za ta kase wyprobowac probke.
są w aptekach- zapytaj
> A nie wiesz jaka on ma konsystencje i zapach?
jest dość gęsty, zapach jest dyskretny. sama używam lipidiose 1, więc zbyt
wielu konkretów Ci nie podam

1. Data: 2004-06-11 22:11:39

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska wrote:
> Witam!
> mam problem ze swoja skora. Jest szorstka, bardzo sucha!!! a nogi mam
> pokryte takimi kropkami czerwonymi.
> Chce jakis balsam ktory nawilzy mi skore w odpowiedni sposob.

Emulsja Neutrogeny - kosmos, po 24 min na skorze nadal jest leciutki
film :-) Polecam jako uzytkowniczka od 2 lat - to moj nr 1 wsrod
nawilzajacych, zreszta cala Neutrogene szczerze polecam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-06-11 22:14:39

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobry. mniej więcej tyle normalnie płaci się za 200ml

no, trochę przesadziłam- 200ml kosztuje w aptekach ok. 44zł.
opakowania z pompką to opakowania promocyjne- teoretycznie powinny kosztować
tyle, co 200ml, więc na allegro to wcale nie jest okazja- sprawdź jeszcze w
normalnej aptece (i przy okazji weź próbki)

1. Data: 2004-06-11 22:17:15

Od: Joanna Górska <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> film :-) Polecam jako uzytkowniczka od 2 lat - to moj nr 1 wsrod
> nawilzajacych, zreszta cala Neutrogene szczerze polecam :-)

czy o to chodzi??

1. Data: 2004-06-11 22:19:20

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska wrote:

> czy o to chodzi??

Yhy, nawet u tego Sprzedajacego kupuje :-) Zapas sobie zrobilam, ale
dobrze wiedziec, ze nadal wystawia, dziekuje :-)

T.

1. Data: 2004-06-12 07:45:25

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska wrote:
> mam problem ze swoja skora. Jest szorstka, bardzo sucha!!! a nogi mam
> pokryte takimi kropkami czerwonymi.
> Chce jakis balsam ktory nawilzy mi skore w odpowiedni sposob.

Mnie wszystko z vichy uczula, niestety :(

Przypadkiem, bo wygralam w jednym z kobiecych pism, trafil do mnie balsam
Garnier intensywna pielegnacja suchej skory, balsam do ciala regenerujacy,
skora bardzo sucha.
Nie dosc, ze naprawde swietnie nawilza, fajnie pachnie, super sie wchlania,
to jeszcze po ostatnich poparzeniach slonecznych przyniosl mi i spieczonym
ramionom niesamowita ulge.
Co do Avonu - balsamy z serii naturals to raczej ladnie pachnace cos niz
dzialajacy balsam, nie ma w sumie ofercie czegos, co by Tobie odpowiadalo.
Jestem konsultantka 4 lata i niestety w takim przypadku musze odradzic.
Polecam rowniez zapoznanie sie z Neutrogena.

--
pozdrawiamy
tufi & BB

www.ipto.info
pulapka w mailu

1. Data: 2004-06-12 09:33:44

Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna Górska" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> sucha i szorstka
> czy te z avonu sa dobre?
> A vichy lipidiose? wiem ze jest 1 i 2 ale nie wiem co to oznacza.

polecam garniera!taki w pomaranczowym opakowaniu z pompka.jest swietny!!
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

OFF TOPIC: Sklep z odzieża
Depilacja laserowa
Krem SPF 50, znalazłam nareszcie dobry
plamy na dekolcie i pod pachami...o co chodzi??
iwostin purritin- czy ktos uzywa?