Jaki klimatyzator?

1. Data: 2006-04-25 10:09:03

Temat: Jaki klimatyzator?
Od: "xxx" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie potrzebuję klimatyzatora do małego pomieszczenia. Jednak jest jeden
warunek. Nie ma możliwości wyprowadzenia żadnej części na zewnątrz. Klimatyzator
musi być jedną skrzynką, do której podłączone jest tylko zalilanie i cała ta
skrzynka znajduje się w chłodzonym pomieszczeniu. Niestety nikt nie chce mi tego
sprowadzić. Cena nie gra roli.

Pozdrowienia,

2. Data: 2006-04-25 10:13:16

Temat: Re: Jaki klimatyzator?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
> zalilanie i cała ta skrzynka znajduje się w chłodzonym pomieszczeniu.
> Niestety nikt nie chce mi tego sprowadzić. Cena nie gra roli.

Bo to z fizycznego punktu widzenia jest niemożliwe. Musi być wymiana poza
układ.

3. Data: 2006-04-25 10:22:20

Od: "xxx" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to z fizycznego punktu widzenia jest niemożliwe. Musi być wymiana poza
> układ.
Jeżeli możliwe w przypadku grzejnika, to logiczne, że taki oziembiacz też można
zrobić. Z resztą wiem, że są firmy, które to na świecie sprzedają, tylko nie mogę
znaleźć polskiego dystrybutora.

4. Data: 2006-04-25 10:24:49

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Apr 2006, xxx wrote:

> Jeżeli możliwe w przypadku grzejnika, to logiczne, że taki oziembiacz
> też można zrobić.

Nie.

> Z resztą wiem, że są firmy, które to na świecie sprzedają, tylko nie
> mogę znaleźć polskiego dystrybutora.

Podaj link.

Pozdrawiam,

Alojzy

5. Data: 2006-04-25 10:30:44

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli możliwe w przypadku grzejnika, to logiczne, że taki
> oziembiacz też można zrobić.

Grzejnik grzeje wypromieniowując na zewnątrz doprowadzoną z zewnątrz
energię. Oziębiacz żeby oziębiać _MUSI_ jakoś tą energię wyprowadzić
na zewnątrz (to tak w uproszczeniu), jasne?

> Z resztą wiem, że są firmy, które to na świecie sprzedają, tylko nie
> mogę znaleźć polskiego dystrybutora.

Nie ma ich z całą pewnością, chyba że chodzi ci o badziewie pt.
"klimator", kupisz to za kilkaset zł w każdym hipermarkecie, ale z
klimatyzacją i faktycznym chłodzeniem nie ma to kompletnie nic
wspólnego.

J.

6. Data: 2006-04-25 10:31:33

Od: "xxx" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

www.google.pl

7. Data: 2006-04-25 12:08:56

Od: "Szer" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

Oczywiście, że tak. Toż to elementarne prawa fizyki.
S.

8. Data: 2006-04-25 12:13:17

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzejnik grzeje wypromieniowując na zewnątrz doprowadzoną z zewnątrz
> energię.

Oczywiście wypromieniowując do wewnątrz pomieszczenia energię
doprowadzoną z zewnątrz, sam już się zakręciłem.

J.

9. Data: 2006-04-25 12:32:02

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...] Jeżeli możliwe w przypadku grzejnika, to logiczne, że taki
> oziembiacz
> też można zrobić. [...]

Oczywiście. Ostatecznie skoro istnieje żarówka, to musi też istnieć takie
ustrojstwo, po włączeniu którego zrobi się ciemno.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

10. Data: 2006-04-25 12:38:34

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście. Ostatecznie skoro istnieje żarówka, to musi też istnieć takie
> ustrojstwo, po włączeniu którego zrobi się ciemno.

Czarna żarówka :-)

czym pomalowac panele ścienne?
piekarnik Amica EBP27I linia Platinum
Problem ze zmywarką whirlpool