Jaki klimatyzator?

11. Data: 2006-04-25 12:39:23

Temat: Re: Jaki klimatyzator?
Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> Oczywiście. Ostatecznie skoro istnieje żarówka, to musi też istnieć
> takie ustrojstwo, po włączeniu którego zrobi się ciemno.

Przyznaję tytuł ROTFL tygodnia :D

P.S. A jakie jest ustrojstwo powodujące znikanie brudu z oplutego monitora??
Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

12. Data: 2006-04-25 12:51:37

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzychu" <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e2l59m$tfe$1@news.onet.pl...

> P.S. A jakie jest ustrojstwo powodujące znikanie brudu z oplutego
> monitora??

Ściera :-)

J.

13. Data: 2006-04-25 12:56:56

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>
napisał w wiadomości news:e2l4vl$dq5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Oczywiście. Ostatecznie skoro istnieje żarówka, to musi też istnieć
> takie ustrojstwo, po włączeniu którego zrobi się ciemno.

Elementarne, drogi Watsonie, wystarczy żarówkę na czarno pomalować.

J. (skoro pomalowana na czerwono świeci czerwonym światłem, to czarna
powinna świecić czarnym, proste, nie?)

14. Data: 2006-04-25 13:05:52

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> Użytkownik "Krzychu" <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:e2l59m$tfe$1@news.onet.pl...

> Ściera :-)

Łe, to to jest rozwiązanie klasyczne, miałem nadzieję na jakąś rewolucję
w stylu klimatyzatora bez wymiennika.

Krzysiek, marzący o guziku "czyść ekran".

15. Data: 2006-04-26 09:17:37

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym włącznikiem odciął dopływ napięcia :)
Pdr.Mariusz

16. Data: 2006-04-26 09:22:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DwaSkrzydla" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja bym włącznikiem odciął dopływ napięcia :)
> Pdr.Mariusz

To spowoduje, że żarówka przestanie świecić, ale nie "zniknie"
istniejącego np dziennego światła ;-)

Odpisuj pod cytatem, pliz!

J.

17. Data: 2006-04-26 09:47:02

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Apr 2006 14:32:02 +0200, Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Oczywiście. Ostatecznie skoro istnieje żarówka, to musi też istnieć takie
> ustrojstwo, po włączeniu którego zrobi się ciemno.

Pewnie że jest. Wtyczka z połączonymi bezpośrednio bolcami - warunek:
światło musi być na tym samym bezpieczniku co kontakt ;)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

18. Data: 2006-04-28 08:47:26

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba trza będzie zamurować lodówkę w ściania i zdjąće dzrwi , tak żeby
komora chłodnicz była w pomieszczeniu a tyl lodówki wchodził w inne
pomieszczenie ;-)
Pdr.Mariusz

czym pomalowac panele ścienne?
piekarnik Amica EBP27I linia Platinum