Jaki krem pod oczy?

1. Data: 2003-11-03 13:10:55

Temat: Jaki krem pod oczy?
Od: "Jola" <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialam prosic o rade, jaki wybrac krem pod oczy, biorac pod uwage, iz
skonczylam 25 lat, zadnego wczesniej nie stosowalam. Dodam tylko jeszcze, ze
mam dosc sucha skore na twarzy, ale jednoczesnie strasznie swiecaca- tlusta,
szczegolanie na czole.
Jola

1. Data: 2003-11-03 14:10:00

Temat: Re: Jaki krem pod oczy?
Od: "Maja" <maja @ cokolwiek . pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola" <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> napisał

> [...]
ze
> mam dosc sucha skore na twarzy, ale jednoczesnie strasznie swiecaca-

zdecydowanie bezapelacyjnie hydra-zen Lancome.
nie wiedziałam, że krem może być aż TAK dobry.
używałam lancome'a też np.: taki z witaminą E [nieważne] .. używałam też
innych , tańszych [np.: avonu].. albo takich bezpłciowych [tzn.: bez żadnych
specjalnych wskazań ot takie tam].. i nie zauważyłam jakichś super efektów..
a często w ogóle nic nie widziałam [z efektów] no tyle tylko, że nie miałam
przesuszonej skóry - co się często zdarza, gdy ktoś np.: pracuje przy
kompie.

więc zdecydowanie zdecydowanie Lancome hydra zen.
napina, nawilża, rozjaśnia..
nie podrażnia.. wiem, że pewnie nie jest tani, ale.. naprawdę gorąco
polecam. Nie mogę się nachwalić. dosłownie po jednym razie czułam poprawę..
nie to, że lifting... po prostu ogromny komfort, "relaks".. nie wiem, jak to
określić. :)

pzdr.

--
Maja

<< maya @ op . pl >>

1. Data: 2003-11-03 14:13:35

Od: "Jola" <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdecydowanie bezapelacyjnie hydra-zen Lancome.
> nie wiedziałam, że krem może być aż TAK dobry.
> pzdr.

Czy piszesz o kremie pod oczy, czy tez ogolnie do twarzy?

Jola

1. Data: 2003-11-03 15:02:34

Od: "Maja" <maja @ cokolwiek . pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola" <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> napisał

> Czy piszesz o kremie pod oczy, czy tez ogolnie do twarzy?

pytałaś o krem pod oczy :)

mówię o kremie lancome hydra zen yeux.
chociaż o kremie w ogóle do twarzy też mam bardzo dobre zdanie.
rzeczywiście czuje się taki kojący/relaksujący wpływ.
naprawdę polecam
[może jeśli boisz się wydać za dużo pieniążków poproś o próbkę? myślę, że w
ten sposób bezpiecznie przekonasz się, że naprawdę jest super i wówczas
kupisz już z przekonaniem].
polecam też opinie na wizażu do przejrzenia.

pozdrawiam,

--
Maja

<< maya at op . pl >>

1. Data: 2003-11-03 15:11:03

Od: "Adrianna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <maja @ cokolwiek . pl> wrote in message
> mówię o kremie lancome hydra zen yeux.
> naprawdę polecam

Mam pytanko: czy to jest krem,czy zel,czasami napisane jest krem,po czym
okazuje sie,ze specyfik jest w postaci zelu..
I ile kosztuje?

Adrianna

1. Data: 2003-11-03 15:16:24

Temat: Re: Jaki krem pod oczy? + i jeszcze troszkę o Lancome
Od: "Maja" <maja @ cokolwiek . pl> szukaj wiadomości tego autora

w post scriptum dodam tylko ku przestrodze ;)

-Primordiale Intense Yeux - to był drugi krem Lancome'a któego używam [nie
mogę skończyć :( ] i.. to jest zupełna pomyłka.
więc chyba rzeczywiście wcale nie jst powiedziane, że drogo = dobrze.
okrutnie ściąga skórę, w zasadzie momentalnie znika -ma się wrażenie, że go
w ogóle nie ma..
[NIE w pozytywnym tego słowa znaczeniu]
a jak się weźmie więcej, to tak jakby piecze.
no nie polecam.
ale z drugiej strony kremy z tej serii do buźki są rewelacyjne [zwłaszcza na
noc -bardzo apetyczny :) i super odżywczy]. gdzie tu sens.. gdzie logika
;)))

pzdr.

--
Maja

<< maya at op . pl >>

1. Data: 2003-11-03 15:43:45

Od: "Maja" <maja @ cokolwiek . pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adrianna" <a...@g...pl> napisał

> Mam pytanko: czy to jest krem,czy zel,czasami napisane jest krem,po czym
> okazuje sie,ze specyfik jest w postaci zelu..
> I ile kosztuje?

a ile kosztuje to Ci nie powiem, bo kremik ów dostałam. dowiem się, jak
sobie drugie opakowanie kupię ;)

co do konsystencji:
powiem Ci, że się nad tym nie zastanawiałam, ale NA PEWNO nie jest
przezroczysty. na pewno też nie ma konsystencji kremu "nivea" [to tak
hasłowo.. no wiecie: chodzi mi o taką gęstą białą maź w okrągłym
opakowaniu].

Najbliższe temu, jak to wyglądało byłoby określenie lekki krem.. ew.
kremożel.. bo rzeczywiście sprawiał wrażenie lekko 'przerzoczystego' - jakby
rozrzedzonego [chociaż to brzmi okrutnie nieapetycznie :(].
ale mam wrażenie, że wchyba większość kremów do oczu taką konsystencję ma..
taką właśnie lekko przejrzystą..

mała uwaga: oczywiście NIE WIEM, jak się ten krem sprawuje przy mocno
zmarszczonych sfatygowanych oczach. liftingu się po nim nie spodziewałam.
nie po to też był zakupiony.

ja mam 23 lata i jedyne na co cierpie to:
- wysuszone oczy [komputer x godzin na dobe] + ogrzewanie w pomieszczeniu -
makabra
- zmarszczki mimiczne: ale takie w normie
- sińce
- czasem lekko workowata skóra pod oczami - po nieprzespanej /niedospanej
nocy.

i na te objawy ten krem działa po prostu bez najmniejszych zarzutów.
ale co wydaje mi się być najważniejsze: ma się taką ogromną przyjemność z
jego stosowania..
może oni tam coś relaksacyjnego wrzucli.. nie wiem, ale po ten kremik ma się
ohcotę sięgać i czuje się ogromną ulgę po zastosowaniu. użyłam go do
ostatniej kropelki i nie mogę się doczekać kolejnego opakowania.

aha: w odróżnieniu od tego primodiale czy coś takiego ten kremik tak jakby
zostawia leciuchną warstewkę. to dorbze, bo:
skóra nie jest przesuszona. ta warstewka nie natłuszcza jakoś tak
nieprzyjemnie tylko po prostu czuje się, że coś 'chroni' tę skórę przed
szkodliwymi czynnikami etc..

sorki, jeśli ktoś to odbierze za nahalną treklamę, ale naprawdę ja sama
byłam mocno zaskoczona [mile], że kosmetyk do oczu może nie podrażniać, być
łagodny i zarazem skuteczny, więc moja ekscytacja tym kremem jest jak
najbardziej szczera :)))
jeśli ktoś nie wymaga mocno agresywnych składników, a chce po prostu 'na
bieżąco' dbać o skórę to to jest chyba idealny wybór.

pozdrawiam,

--
Maja

<< maya at op . pl >>

1. Data: 2003-11-03 15:43:51

Temat: OT:Re: Jaki krem pod oczy?
Od: "Adrianna_F" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adrianna" <a...@g...pl> wrote in message

Dawno mnie na grupie nie bylo, nie zauwazylam nowej Adrianny,
w zwiazku z czym zmieniam swoj dotychczasowy podpis na
Adrianna_F.

przepraszam

1. Data: 2003-11-03 15:58:51

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pierwszy raz tu jestem i to również pierwsza porada, czy wogóle cokolwiek
jaką piszę na tej grupie:)

Ja polecam Retinol z witaminą a. krem pod oczy, na powieki i w okolice ust-
regenerująco-wygładzający. Jest niezły, niedrogi w opakowaniach po 25ml.
Jest przeznaczony na wrażliwą skórę.
Ja stosuję i nie narzekam.

Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-04 18:04:35

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola wrote:
> [...]
> jeszcze, ze mam dosc sucha skore na twarzy, ale jednoczesnie
> strasznie swiecaca- tlusta, szczegolanie na czole.

Czyli masz cerę mieszaną. Wypróbuj głęboko nawilżający krem pod oczy Avonu,
u mnie się sprawdza.

--
Ligeia

rynek kosmetykow w Polsce