Jaki krem? - pomóżcie

1. Data: 2004-01-30 10:12:03

Temat: Jaki krem? - pomóżcie
Od: "karola " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możecie polecić mi jakiś dobry krem nawilżający? Ostatnio używalam iwostin,
mam zarówno z filtrami i bez filtrów. ten bez filtrów jakos bardziej
przypadł mi do gustu, ale jest starsznie mało wydajny ( w około 2 tygodnie
zuzywam tubke 75ml!), jest bardzo lekki, świetnie sie wchłaniaa moja skóra
nigdy nie ma go dosyć. Z filtrami zuzywam znacznie wolniej, bo nakładam
cieńsza wartwę i tylko wtedy gdy będę narażona na działanie uv, a ze zwykle
wychodze do pracy jak jest jeszce ciemno i wracam jak jest juz ciemno...to
wolę taki lżejszy bez filtrów.
Mam mieszną cerę (raczej tłustą), ale ostatnio jakos przesuszoną (chociaz
nie przeszkadza to jej sie nadal świecić) i niedawno zaczęłam kuracje
lysanelem activ, więc zależy mi na dobrym nawilżeniu. Jeśi znacie jakieś
cudo,co super nawilża, nie zatyka porów, najlepiej jakby w cenie kremu
ivostin, to będę bardzo wdzięczna za
podpowiedz. Dodam tylko, że czytałam KW Wiżażu, ale tyle sprzecznych
wypowiedzi....

1. Data: 2004-01-30 12:29:33

Temat: Re: Jaki krem? - pomóżcie
Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"karola " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
> ivostin, to będę bardzo wdzięczna za
> podpowiedz. Dodam tylko, że czytałam KW Wiżażu, ale tyle sprzecznych

A moga byc nie kremy? :)
Z tanszych polecam Szybki nawilzacz pod krem Oligoaqavita z Interfragrances.
Ceny nie pamietam ale nie byl drogi, cos miedzy 10 a 20 zl, chyba blizej 10.
Ma kosystencje zelu, super sie wchlania, ladnie nawilza, na drastyczne akcje
jednak za slaby.
Z drogich polecam Masque Aquasource Intensly Moisturizing Mask With Trace
Minerals z Biothermu. Kosztuje okolo 100 zl ale jest warta kazdej zlotowki.
Bardzo wydajna, blyskawicznie poprawia nawilzenie. Super przed wielkimi
wyjsciami, ale uwaga mozna sie uzaleznic! Ja sie musze powstrzymywac przed
zbyt czestym uzywaniem :)))
Je sie skusilam po probce, moze zprobuj sie o taka postarac ?

pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-02-01 20:21:43

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zwykle
> wychodze do pracy jak jest jeszce ciemno i wracam jak jest juz ciemno

codziennie jesteś narażona na promieniowanie UV. masz przecież wokół siebie
okna, jarzeniówki itd

1. Data: 2004-02-03 07:15:10

Od: "asifa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
ja poleciłabym Ci krem może nie za 20 zł ale naprawde dobry. Do niedawna
miałam podobny problem co TY i po prostu poszłam do najlepszej drogerii w
swoim mieście. Tam pani która sprzedaj doradziła mi cos naprawde cool. DERMIKA
SPA to cos co nawilzy twoja skóre ale jej nie zatłuści. pozatym powinnaś pić 2
litry wody mineralnej dziennie, żadne soki tylko woda.Ja tę kuracje stosuje z
powodzeniem. krem kosztuje w promocji 38 a tak normalnie 58 zł.
pozdrawiam

asifa

1. Data: 2004-02-03 09:27:32

Od: "Margarett :))" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

karola <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Dodam tylko, że czytałam KW Wiżażu, ale tyle sprzecznych
> wypowiedzi....

ale np glownie pozytywne recenzje ma krem hydraphase (albo hp xl)_ z la
roche, ktory i ja polecam.ladnie nawilzał i chronil buzie przed zimnem.
Dobry jest tez z tej samej firmy toleriane, aczkolwiek on juz bez filtrów
(kojacy, nawilzajacy).
A z tanszych -polecam Yves Rocher, Sos hydration (czy jakos tak). Jest
naprwade fajny, dobrze nawilza, ladnie pachnie, dobrze sie wchlania.kosztuje
normalnie ok 50zł, ale obecnie 25 .
pzd

1. Data: 2004-02-03 11:06:59

Od: "karola " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z tanszych -polecam Yves Rocher, Sos hydration (czy jakos tak). Jest
> naprwade fajny, dobrze nawilza, ladnie pachnie, dobrze sie
> [...]

Właśnie jakoś nie mogę sie przekonać do tej firmy, chociaz nigdy niczego nie
kupiłam z YR. Lubię takie apteczne produkty z dokładnie opisanym składem,
najlepiej na dołączonej ulotce, wtedy mam wrażnie, że to zawiera coś
wartościowego i działa, a YR odstrasza mnie tymi niezrozumiałymi
(francuskimi?) opisami i skrótowym polskim wyjasnieniem. Nie potrafie sie
odnaleźć w tym sklepie i zwykle szybko wychodzę.

Ciekawa jestem jakich Wy używacie kremów nawilżających? (taki na dzień z
filtrami juz znalazłam). Zauważyłam, że wiele z Was ma również mieszana cerę.

1. Data: 2004-02-03 11:13:59

Od: "karola " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> codziennie jesteś narażona na promieniowanie UV. masz przecież wokół siebie
> okna, jarzeniówki itd

Zdziwiłaś mnie bardzo, byłam przekonana, ze nie muszę stosować ochrony przed
UV w zamknietym pomieszczeniu, prawda są okna (chociaz z dala od miejsca
mojej pracy), a jesli chodzi o oświetlenie to nie są jarzeniówki (kurcze
przynajmniej nie maja kształtu takich lamp), ale pracuje dużo przy kompie,
chociaz to nie ma żadnego znaczenia, bo przeciez nie promieniuje UV:)
Myslałam nie musze niepotrzebnie obciązać cerę filtrami.

1. Data: 2004-02-03 12:50:32

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karola " <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zdziwiłaś mnie bardzo, byłam przekonana, ze nie muszę stosować ochrony
przed
> UV w zamknietym pomieszczeniu, prawda są okna (chociaz z dala od miejsca
> mojej pracy

Nie wiem jak jarzeniowki ale przez okna promieniowanie UV przechodzi w
znikomej ilosci, glowny skladnik szkla - krzemionka silnie absorbuje
promieniowanie UV. Dlatego tez przez okno nie mozna sie opalic.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-02-03 20:34:39

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przez okna promieniowanie UV przechodzi w
> znikomej ilosci, glowny skladnik szkla - krzemionka silnie absorbuje
> promieniowanie UV.
ale praktycznie nie dotyczy to UVA

>Dlatego tez przez okno nie mozna sie opalic.
bo opala UVB, które szyba zatrzymuje; UVA odpowiedzialne np.za fotostarzenie
przechodzi przez szyby i jego natężenie jest właściwie stałe przez cały rok.

1. Data: 2004-02-04 16:20:25

Od: "Margarett :))" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

karola <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>odnaleźć w tym sklepie i zwykle szybko wychodzę.
> filtrami juz znalazłam). Zauważyłam, że wiele z Was ma również mieszana

NO mam nadzieje, ze to nie zabrzmi jak nachalna reklama, mam mieszana cere,
wrazliwa zarazem-i mimo iz toleriane jest taki..hmm.."tlustawy" (ale zarazm
lekki)to szybko sie wchłania i nie mam problemow z polaczeniem go z podkładem
(cena chyba 44 zł).A jak lubisz apteczne to albo on albo hydrphase naprawde
powinny Ci odpowiadac.
Co do YR , ja nigdy nie kupilam ich kremow..itp..kosmetykow pielegnacyjnych do
twarzy, ale-mam teraz krem na noc SOS h() i -jest dobry. MA taki"wodny"zapach,
i nawilza calkiem dobrze.
Wczesniej mialam na dzien- AA oligovital, calkiem fajne , tani krem (ok 18 zl)
Jest lekki,fajnie pachnie, dobrze nawilza.
pzd

modne spodnie- jakie są? (og?)
Obcisłe dżinsy u męzczyzn - co sądzicie?
YR krem do biustu, zel do demakijazu - gdzie w DE?
moze sobie kup?????
Glam Shine Holographic...