Jaki lakier do wlosow ?

1. Data: 2003-02-24 10:41:03

Temat: Jaki lakier do wlosow ?
Od: " Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukalam w archiwum i nie znalazlam zadnego watku na ten temat :(
a chce wreszcie znalezc _dobry_ lakier, to znaczy taki, co nie bedzie mi
wlosow sklejal :( Nie musi byc supermocny, bo najwieksza ekstrawagancja na
moich wlosach to lekkie fale :) (jak chce cos wyrafinowanego, to jednak ide do
fryzjera).
W kazdym razie, jesli polakieruje wlosy, to nastepnego dnia sa _FATALNE_,
matowe, splatane etc. I jesli uzywam lakieru to musze myc wlosy codziennie
(normalnie co 2 dni, bo sie specjalnie nie przetluszczaja).

Czy ktos moze mi cos doradzic albo ew. wskazac odpowiedni watek ?

Pozdrawiam,
Dunia

1. Data: 2003-02-24 11:18:58

Temat: Re: Jaki lakier do wlosow ?
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Dunia" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moich wlosach to lekkie fale :) (jak chce cos wyrafinowanego, to jednak

dla mnie dobry lakier do wlosow - to Welli z serii Wellaflex sobie chwale.
Uzywam z niebieskim paskiem czyli bardzo mocno utrwalajacy (bez
nablyszczacza)
Poczytaj sobie tutaj, sa do roznych wlosow te lakiery .Mozesz sobie dobrac.

http://www.wella.com.pl/consumer/consumer_products/f
lex/flex_pm/index.jsp

Jola L-L

1. Data: 2003-02-24 12:07:32

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (normalnie co 2 dni, bo sie specjalnie nie przetluszczaja).
>
> Czy ktos moze mi cos doradzic albo ew. wskazac odpowiedni watek ?

Ja używam Taftu tego niebieskiego, ładnie trzyma, ale też w pierwszy dzień.
Myśle że to tak ma być :(
tzn. jak nałożysz tyle różnych chemikaliów (w moim przypadku dochodzi
jeszcze pianka, czasami żel) to nie ma szans , żeby 2 dni ci się fryzura
ładnie trzymała. no chyba że by nie spać, bo gównie, przynajmniej u mnie to
chodzi o spanie :)
po nocy to po prostu jest tragedia i włosy tylko pod kran, ewentualnie można
je tylko związać.
to zresztą wydaje się logiczne: najpierw ładujemy chemie utrwalającą
fryzurkę a potem z tym wszystkim idziemy spać i jak śpimy to nie staramy się
spać " ładnie" żeby nam to się wszystko nie pogniotło, no i średnie leżenie
4 godziny na boku tej naszej fryzurze nie pomaga.

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-24 12:12:41

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <r...@r...mm.pl> napisał(a):

> [...]
> ładnie trzymała. no chyba że by nie spać, bo gównie, przynajmniej u mnie to

Wiesz, ja nawet jak wlosy rozczesze, to warstwa lakieru zostaje na nich i na
drugi dzien sa obrzydliwie matowe. Juz nie chodzi mi o to, zeby fryzura
przetrwala noc, chcialabym aby na drugi dzien moje wlosy nie byly takie suche,
placzace sie... Ale moze rzeczywiscie to niemozliwe :((( Tylko, ze ja tego
lakieru nie uzywam tak wiele, podkrecam tylko koncowki i ten lakier tylko
tam... :(

Dunia

1. Data: 2003-02-24 12:17:33

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:
> [...]
> _FATALNE_, matowe, splatane etc. I jesli uzywam lakieru to musze myc
> wlosy codziennie (normalnie co 2 dni, bo sie specjalnie nie

Polecam lakiery KEUNE, slabsze, mocne, wszystkie sa znakomite.
Wczesniej probowalam roznych, objawy byly podobne jak u Ciebie, a teraz
jestem zachwycona, wlosy sa lekko pokryte, blyszcza sie i wygladaja zdrowo,
nawet nastepnego dnia.
Szczegoly na stronie www.keune.com

--
star

1. Data: 2003-02-24 12:25:14

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lakieru nie uzywam tak wiele, podkrecam tylko koncowki i ten lakier tylko

z tą matowością to myślałam, że tak ma być :))
no może to cena za ładną fryzurkę jedengo dnia? nie wiem narazie jestem na
etapie uporządkowania swoich włosów, żeby się świeciły bez lakieru.
a jak będą łądne to zaczne walczyć z matowiejącym lakierem :))
a tak wogóle to jak nie dasz nic lakieru to jakie masz włosy?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-24 12:31:16

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> dla mnie dobry lakier do wlosow - to Welli z serii Wellaflex sobie chwale.

Tak ja tez mam Wellaflex , tyle ze do wlosow farbowanych i generalnie jestem
zadowolona. Natomiast po lakierach Taft mialam siano na glowie.

Ale tak sie zastanawiam czy jest jakis lakier bezzapachowy? Mialam Palmolive -
porazka - pod wzgledem jakosci jak i zapachu. Normalnie caly dzien czulam zapach
lakieru. Nie mozna uzyc perfum bo zapachy sie tylko wymieszaja i moze powstac
"wybuchowa mieszanka" ;)
Ten Welli juz nie ma tak intensywnego zapachu, ale mimo wszystko ma... Znacie
jakis ktorego nie czuc? A moze ja jestem jakas nadwrazliwa? ;)

pzdr
xanka

1. Data: 2003-02-24 14:15:23

Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:
> [...]
> ekstrawagancja na moich wlosach to lekkie fale :) (jak chce cos
> wyrafinowanego, to jednak ide do fryzjera).

Dla mnie najlepszy okazał się Pantene Pro-V Flexible (jak to się pisze???).
Wszystkie pozostałe próby kończyły się fiaskiem czyli skorupą na głowie:-) A
ten jest OK, po rozczesaniu włosy są normalne.

Pozdrowienia
Kamar

1. Data: 2003-02-24 15:24:24

Od: "Adrianna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Dunia" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> wlosow sklejal :( Nie musi byc supermocny, bo najwieksza ekstrawagancja na

Polecam lakier Gliss Kur "Regeneracyjny lakier do wlosow".

Adrianna

1. Data: 2003-02-24 18:55:06

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003 13:12:41 +0100, "Dunia "
<d...@N...gazeta.pl> wrote:

>Tylko, ze ja tego
>lakieru nie uzywam tak wiele, podkrecam tylko koncowki i ten lakier tylko
>tam... :(

A moze powinnas w te koncowki wlosw wcierac odzywke do wlosow - jest
tego typu na pewno w Avonie. Wlasnie do zniszczonych koncowek, taka
lekko olejkowa, ale nie tlusta.

--
Catalina
icq # 54287160