Jaki lekarz na to pomoże

11. Data: 2004-08-21 12:09:56

Temat: Re: Jaki lekarz na to pomoże
Od: Radek <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek napisał:

> On Sat, 21 Aug 2004 01:11:51 +0200, Radek wrote:

> O ile pamiętam w polskim usenecie przyjęło się nie kodować w quoted
> printable, a Mozilla potrafi też kodować "normalnie".

Kodowanie poprawione.

> BTW - wydaje mi się, że w kojarzę jednego Radka, który może pisać z
> Toyi... :)

Ale też takiego czepialskiego? :-)

R.

--
Chcesz odpisać:
m...@o...pl

12. Data: 2004-08-21 13:23:47

Od: "mrowki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję ci homeopatę.Zrobi dokładny wywiad i da ci odpowiednie leki!

13. Data: 2004-08-21 13:55:36

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Aug 2004 14:09:56 +0200, Radek wrote:

> Kodowanie poprawione.

:) A ja postaram się nie czepiać ortów i kodowania dopóki nie zapomnę:)
(W sumie to sprzeczne z netykietą jest...)

> Ale też takiego czepialskiego? :-)

A nie wiem. W zasadzie człowieka nie znam:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

14. Data: 2004-08-21 15:33:25

Od: Radek <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek napisał:

> On Sat, 21 Aug 2004 14:09:56 +0200, Radek wrote:

> :) A ja postaram się nie czepiać ortów i kodowania dopóki nie zapomnę:)
> (W sumie to sprzeczne z netykietą jest...)

Nie, nie...tzn. uważam, że nie powinno się przymykać oczu na błędy,
zarówno swoje, jak i cudze. Zwłaszcza, jeżeli są rażące.
Chodzi mi bardziej o formę owej krytyki. Gadanie (podobnie jak ja to
zrobiłem ;-)) w stylu: "wytykasz innym, a sam tak robisz..." jest czystą
złośliwością. Jeśli człowiek bardzo chce, to nie ma bata, argumenty do
podparcia takiej złośliwości zawsze się znajdą. Bądź co bądź nie
jesteśmy doskonali.
"Konstruktywne czepianie" winno zawierać nie tylko krytykę błędu, ale
również radę jak ów błąd naprawić, ewentualnie jak go uniknąć w
przyszłości. W innym przypadku sens rozpoczynania rozmowy jest wysoce
wątpliwy. No chyba, że chce się być złośliwym :-)
Prawie dobrym przykładem "konstruktywnego czepiania" jest forma jaką
zastosowałeś zwracając mi uwagę na kodowanie :-). Przeoczyłen skubanego
ptaszka w ustawieniach.
Ufff, to by było na tyle mojego ględzenia.

Pozdrawiam,
Radek

--
Chcesz odpisać: