prosba o porade pediatryczną

1. Data: 2004-08-20 10:56:42

Temat: prosba o porade pediatryczną
Od: "AL" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od wrzesnia moje dziecko idzie do przedszkola, no i w zwiazku z tym pytanie
jaka profilaktykę zastosowac?
Jedna pani pediatra polecila dac dziecku w polowie sierpnia szczepionke na
grype i przyjsc do niej we wrzesniu po leki uodparniajace. Wczoraj lekarz
rodzinny w przychodni powiedzial ze szczepionka na grype bedzie dopiero we
wrzesniu a teraz mozna dziecko zaszczepic Hiberixem. A w ogóle to sądzac po
minie pytanie o profilaktyke bardzo ja zaskoczyło. Jak to własciwie jest?
Bede wdzieczna za wszelkie sugestie.

A.L.