Jaki odkurzacz polecacie?

1. Data: 2006-09-26 22:05:08

Temat: Jaki odkurzacz polecacie?
Od: "starsp" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, szukam jakiegos malego, porecznego odkurzacza, generalnie najwazniejsza
rzecz, to aby mial spora moc ssania, nie interesuja mnie bezworkowe. Jaki
model wybrac?

2. Data: 2006-09-26 23:04:04

Temat: Re: Jaki odkurzacz polecacie?
Od: "Stach - SaTooT" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Starsp:

> Witam, szukam jakiegos malego, porecznego odkurzacza, generalnie
najwazniejsza
> rzecz, to aby mial spora moc ssania, nie interesuja mnie bezworkowe. Jaki
> model wybrac?

Pamiętaj, że mały worek to często wymieniany worek.
Chyba, że masz małe mieszkanie, to nie będzie już tak duży problem.

Stachu S.

3. Data: 2006-09-27 04:54:25

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LG Turbo Z
mały i poręczny, dobrze ciągnie, dość głośny, nie ma regulacji
elektronicznej.
Osprzęt, mimo, że wygląda na dość tandetny jest trwały.
Mały worek skutkuje znacznym spadkiem siły ssania, jak się wypełni
\Jacek

4. Data: 2006-09-27 08:50:21

Od: "tomekW" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, szukam jakiegos malego, porecznego odkurzacza, generalnie
> najwazniejsza
> rzecz, to aby mial spora moc ssania, nie interesuja mnie bezworkowe. Jaki
> model wybrac?

zelmer orion
mały, sprawdza się u nas przy psie w domu
ale nie mamy dużych powierzchni do odkurzania
--
pozdrawiam, tomek

5. Data: 2006-09-27 10:28:11

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stach - SaTooT" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> najwazniejsza
>
> Pamiętaj, że mały worek to często wymieniany worek.
> Chyba, że masz małe mieszkanie, to nie będzie już tak duży problem.

bardzo duże worki, pojemne, nawet na dużych powierzchniach nie są do końca
dobre z tego powodu, że taki worek długo zapełniasz, a tym samym długo
trzymasz cały brud i kurz w pojemniku maszyny.
kurz wprawdzie i większe cząstki nie powinny się wydostawać z odkurzacza
(worka) (choć czasem się wydostanie), ale wydobywać się z niego może przykry
zapach "przepracowanego" starego kurzu. jeśli jest w domu alergik. osoba
uczulona na kurz/roztocza, to może bardzo cierpieć.

6. Data: 2006-09-27 13:24:26

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> [...]
> Osprzęt, mimo, że wygląda na dość tandetny jest trwały.
> Mały worek skutkuje znacznym spadkiem siły ssania, jak się wypełni

mam ten odkurzacz i w zasadzie moge go polecic. jestem z niego zadowolony.

7. Data: 2006-09-27 14:57:18

Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zelmer orion max zielony

8. Data: 2006-09-27 20:49:56

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" napisał:

> zelmer orion max zielony

A zelmery dalej mają takie patenty typu dwa paski na kablu: żółty i
czerwony? Jak zobaczysz żółty, to nie rozwijaj dalej, jak czerwony, to
rozwinąłeś za daleko i zepsułeś. Swego czasu rozbawiła mnie polska myśl
techniczna w tym stylu. Ergonomia, że hej!

Pozdrawiam,
Przemek

http://madoniowie.republika.pl
Radość negatywna, radość z tego, że przeciwnik nie ma racji, cechuje ludzi
małych, niezdolnych do wzięcia odpowiedzialności za całość. (Stefan
Kisielewski)

9. Data: 2006-09-27 21:01:09

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
wiadomości news:efeobd$mmi$1@news.onet.pl...

> A zelmery dalej maj? takie patenty typu dwa paski na kablu: żółty i
> czerwony? Jak zobaczysz żółty, to nie rozwijaj dalej, jak czerwony, to
> rozwin?łe? za daleko i zepsułe?. Swego czasu rozbawiła mnie polska my?l >
> techniczna w tym stylu. Ergonomia, że hej!

niezłe :) naprawdę były takie cuda?
uśmiałem się, to czytając.

dużo zelmerów jest oferowana w sklepach w wersjach bez zwijacza przewodu
(np. elf).

10. Data: 2006-09-28 05:15:44

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolorowe paski istotnie są ale rozwinięcie do czerwonego nie oznacza, że
rozwinąłeś za dużo i zepsułeś. To urban legend/ Znaczy normalnie: żółty
uwaga, czerwony stop
Jacek

Zmywarka a rdza.
[Zmywarka] Jak czytac specyfikacje?
klasa energetyczna A czy B ?
Za ciemne oświetlenie w łazience
Vaillant VC ecoTEC plus 186/3-5 czy Junkers Cerapur?