Jaki peeling?

1. Data: 2002-09-09 17:27:33

Temat: Jaki peeling?
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo. Poleccie jakis fajny peeling do twarzy, konczy mi sie z Avonu taki z
kiwi i aloesem i kupilabym sobie chetnie cos innego. Jestem mloda 20 lat,
skora bo ja wiem, chyba mieszana, bez problemow tradzikowych, wrecz
przeciwnie, jak sie nie swieci to przesusza. Przydaloby sie cos takiego,
zeby buska byla rzeczywiscie gladka.
Dzieki.
Maga

1. Data: 2002-09-09 18:30:46

Temat: Re: Jaki peeling?
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał

> Helo. Poleccie jakis fajny peeling do twarzy, konczy mi sie z Avonu taki z
> kiwi i aloesem i kupilabym sobie chetnie cos innego.

Ostatnio odkryłam cudowny peeling firmy St.Ives o nazwie Apricot Scrub
Biała tuba (antybakteryjny), wspaniały, drobno ale tak trochę grubiej
ziarnisty i pozostawia suuuper uczucie mięty na twarzy - doskonały ... i
pachnie morelowo.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-09-09 20:10:44

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Biała tuba (antybakteryjny), wspaniały, drobno ale tak trochę grubiej
| ziarnisty i pozostawia suuuper uczucie mięty na twarzy - doskonały ... i

Ale uwaga, jesli masz wrazliwa cere. Peelingi St. Ives sa raczej ostre i dla
delikatnej skory moga sie okazac za mocne. Jest to oczywiscie kwestia
indywidualna.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-10 07:42:06

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Helo. Poleccie jakis fajny peeling do twarzy, konczy mi sie z Avonu taki z
> kiwi i aloesem
[ciach]
Ja bylam bardzo zadowolona z peelingu Sorai, ale ten , ktory mialam, byl do
cery tradzikowej, wiec nie wiem, czy bedziesz zainteresowana :). Ale
tradzikowym polecam. Swietnie czysci, wygladza twarz i jest tani. Mialam tez
z Avonu, ale inny niz Ty. tez taki z serii anytbakteryjnej i byl fajny, ale
ta Soraya moim zdaniem lepsza.
Mapetka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-12 22:15:00

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maga" <h...@i...org.pl> wrote in message news:alim2u$qsb$1@news.tpi.pl...
> Helo. Poleccie jakis fajny peeling do twarzy

Polecam Chińskie Zioła Dax Cosmetix. Peeling jest drobnoziarnisty,
ale fantastycznie ściera i twarz jest po nim gładziutka.

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-09-12 22:53:30

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam Chińskie Zioła Dax Cosmetix. Peeling jest drobnoziarnisty,
> ale fantastycznie ściera i twarz jest po nim gładziutka.
>
> Pozdrawiam
> Sylwia
Jeżeli masz cerę wrażliwą to niezastapiony jest peeling enzymatyczny.Polecam
np.enzymatyczny "Piękno Natury"Kolastyny i taki fajny choć troche drogi
(ok.40 zl) chyba Dax Cosmetics(nie trzeba trzeć ,tylko "zwałkowujesz" go jak
zaschnie).
Ja ostatnio uzywam drobnoziarnistego miodowego firmy Eris.Jest dobry.Spróbuj
też tego nowego co ostatnio reklamowali Swiss Formula Brzoskwiniowy.Mialam
próbke i też jest dobry.
PZDR
Oliwka

Tipsy albo cos innego...
Slady po ukaszeniach
Problem ze znalezieniem pracy? Nikt nie odpowiada na Twoje CV ?
Re: Lakiery do paznokci
wypadające włosy