Jaki pomysl na nalesniki

1. Data: 2003-01-21 21:59:59

Temat: Jaki pomysl na nalesniki
Od: "Vonkaz" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<Witam!!>>

Pozdrawiam wszystkich, bo jest to moj debiut tutaj u Was. Tak sobie czytam i
czytam.......i wiadomo....czlowiek robi sie glodny.

Mam do Was pytanie, bo ostatnio relaksuje sie w kuchni robiac nalesniki.

Probowalem juz:
z serem bialym
z dzemem
z lodami

no i....pomysly mi sie skonczyly.

Z czym moge jeszcze zrobic nalesniki?

Pozdro
Rafal
Zawsze chetny do .................dyskusji (i nie tylko)

1. Data: 2003-01-21 22:05:00

Temat: Re: Jaki pomysl na nalesniki
Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj miesne: gotowane mieso (np. z zupy), zmielone, z dodatkiem np.
podsmazonej cebuli, z dodakiem np. kukurydzy, mieso w nalesniki, nalesniki
zlozyc w koperte, wlozyc do zaroodpornego naczynia, zasypac zoltym serem ,
np. z dodatkiem parmezanu) i calosc zalac (byle nie za duzo) zwyklym rosolem
z kostki.
Calosc do piekarnika na kilkanascie minut - ser ma sie zezlocic i roztopic.
tak mi sie przypomnialo:)
pozdrawiam,
ad

1. Data: 2003-01-21 22:05:32

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam: pieczarki z tartym serem żółtym, doprawione vegetą, pieprzem w
dużej ilości i koperkiem.

Pycha.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-01-21 22:15:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003 22:59:59 +0100, "Vonkaz" <v...@w...pl>
wrote:

> [...]
>
>Pozdro
>Rafal
>Zawsze chetny do .................dyskusji (i nie tylko)

nadzienie do ruskich pierogow
sos bolonski ale gesciejszy
pieczarki +cebula+boczek+kawalki kurczaka ugotowane, wywar z
ptaka pomieszac z maka , zmeitana, serem, zagotowac ze wszystkim
zeby sie zrobil gesty sos.

te nalsenki ulozyc na czyms zaroodpornym, posypac serem, zapiec.

na cieplo to na ulicty w Tajlandii sprzedaja - smazysz nalesnik,
po przewrozceniu na druga strone -> pokroic dobrze dojrzalego
banana albo dwa na male kawalki, - to na nalesnika oczywiscie. w
tym czasie, ta druga strona nalesnika dojdzie a banan bedzie
cieply, zdjac z patelni i pobryzgac (z trudem) slodzonym
skondensowanym mlekiem, zlozyc, poszarpac byle jak nozem i
widelcem, na dobra miare dodac jeszcze mleka skondensowanego.
zjesc, oblizac sie oraz talerzyk i zaczac od nowa

Trys, pierzasty aniol
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-21 22:49:31

Od: "Izunia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vonkaz" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdro
> Rafal
> Zawsze chetny do .................dyskusji (i nie tylko)

Witam!!!
Ja też często robię naleśniki. Dokładam do środka serek homogenizowany.
Najlepszy jest truskawkowy lub wiśniowy.

Pozdrawiam Iza.

1. Data: 2003-01-21 22:55:08

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vonkaz" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> Z czym moge jeszcze zrobic nalesniki?

Z bananami i kokosem!

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-01-22 02:38:32

Od: "Akulka " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

Trochę sie pogubiłam w tym przepisie
> nadzienie do ruskich pierogow
no to wiem ziemniaki, ser, cebula

>sos bolonski ale gesciejszy
tzn pomidorowy z miesem? a jeśli tak, to co z reszta składników?

czy też taki według tych składników:
> pieczarki +cebula+boczek+kawalki kurczaka ugotowane, wywar z
> ptaka pomieszac z maka , zmeitana, serem, zagotowac ze wszystkim
> zeby sie zrobil gesty sos.
A co z pieczarkami robimy?

> te nalsenki ulozyc na czyms zaroodpornym, posypac serem, zapiec.
i polać sosem?

Przepraszam, ale sie pogubiłam. Brzmi smakowicie, tylko nie wiem jak to ma
iść po kolei....

Pozdrawiam Akulka

1. Data: 2003-01-22 03:28:18

Od: "Janusz" <J...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robię z czekoladą:
naleśnik świeżo z patelni - musi być ciepły - posmarować z jednej strony np.
nutellą, złożyć w serwetkę, jeść (=rozkoszować się)

albo z miodem
naleśnik (może być zimny) smarujemy miodem jak wyżej czekoladą, składamy też
w serwetkę i cyk na chwilę na patelnie z rozgrzanym np. masełkiem, a potem
również rozkoszujemy się

Pozdrawiam
Janusz Szczypka (www.fide.pl)

1. Data: 2003-01-22 05:11:08

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Vonkaz" <v...@w...pl> wrote:

cut

>no i....pomysly mi sie skonczyly.
>
>Z czym moge jeszcze zrobic nalesniki?
>
>Pozdro
>Rafal
>Zawsze chetny do .................dyskusji (i nie tylko)

Z wedzonym lososiem i kawiorem...
A takze ze wszystkim czego Ci sie zachce...
;-)))
Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-01-22 07:12:32

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vonkaz" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Tak jak juz pisali wczesniej - z bananami, z tym, ze ja ucieram banany na
gladka mase i kropie lekko sokiem z cytryny. Inna wersja to z "salatka
owocowa nawinie" (kazdy owoc, ktory mi sie nawinie pod reke, kroje w drobna
kostke). Albo z Nutella. I na to wszystko koniecznie bita smietana i polewa
truskawkowa (lekko rozmrozone truskawki ucieram z cukrem, robi sie z tego
taki bardzi gesty sos). I posypac wiorkami czekolady.

Marta

Zupa z soczewicy
bagietka zapiekana z masełkiem i ziołami
Barszczyk czerwony-jak ugotować?
Re: gulasz sojowy
pasteryzacja.