Jaki sprzęt do oczka wodnego?

21. Data: 2008-03-01 16:36:08

Temat: Re: Jaki sprzęt do oczka wodnego?
Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fqbbvm$9rm$1@news.onet.pl...
> A, dziękuję. Jak zwał, tak zwał, grunt, że dobrze się nim kopie;-)
> Gosia
Nawet po aluminiowym plecy bolą.
Borato

22. Data: 2008-03-02 16:38:53

Od: "AW" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym założyć sobie oczko wodne na działce. Co dokładnie potrzebuję?

Zobacz moje oczko
Platon
http://picasaweb.google.pl/andrzej.wendrychowicz/Ocz
koWodnePlatona

23. Data: 2008-03-02 21:03:48

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:47c95d11$0$24080$4c368faf@roadrunner.com...

> Starych? Kiedy to słowo weszło do języka polskiego
> (mówię o nazwie tworzywa)?

Dla mnie plastyk to mężczyzna,
plastyczka to kobieta,
plastik to substancja chemiczna.
W czasach kiedy armia wcieliła mnie w swe szeregi
żaden miner i saper (wokół mnie) nie u nazywali
materiału wybuchowego plastykiem lecz plastikiem,
którym można swobodnie wykonać szybko, tanio i sprawnie
odpowiednią dziurę w ziemi pod oczko wodne.
Szkoda, że Tadek się tak strasznie trudził zamiast swoje odludzie
udostępnić armii na krótkie zajęcia minerskie.
Jedno "pierdut" i dołek gotowy.

Pozdrawiam eksplozyjnie
skryba

ENEWSY.INFO
ranking odmian winorośli
O kretach, skalniakach i nie tylko
"Monografia rodziny dereniowatych" - kupowac czy nie kupowac?
Co siejecie?