Jaki to rodzaj sera???

1. Data: 2005-02-19 08:13:41

Temat: Jaki to rodzaj sera???
Od: "Leeloo" <ania_84@NO_SPAMgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam w przepisie na tarte podane ze trzeba dodac ser munster - niestety nie
posiadam takowego wiec zastanawiam sie czym moge go zastapic. Chcialam to
zrobic na wczesny obiad wiec prosze o szybkie odpowiedzi.
Z gory dziekuje:)

1. Data: 2005-02-19 09:49:30

Temat: Re: Jaki to rodzaj sera???
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 19 février 2005 ? 09:13:41, vous écriviez :

> [...]

> posiadam takowego wiec zastanawiam sie czym moge go zastapic. Chcialam to
> zrobic na wczesny obiad wiec prosze o szybkie odpowiedzi.

W zasadzie trudno munster czyms zastapis, ma on dosyc
wyrazisty smak. No ale jak nie masz to nie masz : wez inny ser tego
samego typu (typu camembert)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-02-19 20:10:23

Od: "JoannaMroz" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie, ze munster to raczej kategoria zóltych maziowych ...

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> [...]
>

> W zasadzie trudno munster czyms zastapis, ma on dosyc
> wyrazisty smak. No ale jak nie masz to nie masz : wez inny ser tego

Podwojne ciasto - jak zrobic najszybciej?
Zastawa stołowa (Wawa)
Mikrofalowka-> potrawy ????
Tort-gdzie we Wroclawiu ?
kuchnia gazowa