Jaki to zawór ?

1. Data: 2006-09-16 19:51:42

Temat: Jaki to zawór ?
Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Kupiłem sobie do domu następnego Rondostata HR-20.

Chciałem go zamontować w łazience ale okazało sie że żadna z przejściówek
nie pasuje (albo nie wiem jak ją założy :(

Oto zdjęcie tego zaworu , może ktoś powie jaki to typ zaworu (mam na nim
założonego jakiegoś Danfosa , ale nie znam jego typu (jak i typu zaworu)

oto link do zdjecia tego zaworu ...

http://img69.imageshack.us/img69/2595/p1060775qi5.jp

2. Data: 2006-09-18 10:26:16

Temat: Re: Jaki to zawór ?
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Oto zdjęcie tego zaworu , może ktoś powie jaki to typ zaworu (mam na nim
> założonego jakiegoś Danfosa , ale nie znam jego typu (jak i typu zaworu)

Wstępnie stawiam na Danfoss, bo ma znaczek EN ale zrób zdjęcie od
drugiej strony, jeśli tam coś jest.

--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2006-09-18 21:50:20

Od: "Kris_eS" <slebioda@USUŃbiol.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:450e7438$1@news.home.net.pl...

| Wstępnie stawiam na Danfoss, bo ma znaczek EN ale zrób zdjęcie od
| drugiej strony, jeśli tam coś jest.

tak to zawor danfosa, mam takie same, niestety tez nie ma na nich
oznaczenia. Najlepiej wez glowke tego ktory masz ze soba do sklepu i oni cos
juz ci znajda.
pozdr

4. Data: 2006-09-18 23:17:05

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

/// Kaszpir /// napisał(a):
> Witam !
>
> Kupiłem sobie do domu następnego Rondostata HR-20.
>
> Chciałem go zamontować w łazience ale okazało sie że żadna z przejściówek
> nie pasuje (albo nie wiem jak ją założy :(
Nie wiem co ty kombinujesz, ale moje rondostaty pasuja do takich zaworow
bez zadnej przejsciowki - po prostu nakrecam metalowa nakretke wprost na
zawor...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

5. Data: 2006-09-19 05:53:53

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co ty kombinujesz, ale moje rondostaty pasuja do takich zaworow bez zadnej
przejsciowki - po prostu nakrecam metalowa
> nakretke wprost na zawor...

Próbowałem chyba bez przejściówki ale zdaje mi się że zawór był za długi i bez
przejściówki nie wchodził , ale jeszcze raz sprawdzę

Ale ...

napisałem do Honeywella Polska i dostalem odpowiedź że Rondostat nie jest zgodny z
takim zaworem i nie ma do tego wogóle
przejściówki ...

/// Kaszpir ///

6. Data: 2006-09-19 05:54:58

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak to zawor danfosa, mam takie same, niestety tez nie ma na nich
> oznaczenia. Najlepiej wez glowke tego ktory masz ze soba do sklepu i oni cos
> juz ci znajda.

Glowicę termostatyczną mam do niego , ale chcialem zamiast niej zamontowac głowicę
sterowaną komputerowo :)

/// Kaszpir ///

7. Data: 2006-09-19 07:22:52

Od: "Kris_eS" <slebioda@USUŃbiol.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

| Glowicę termostatyczną mam do niego , ale chcialem zamiast niej zamontowac
głowicę sterowaną komputerowo :)

W takim razie kup sobie jakikolwiek zawor pasujacy do sterowanej komputerem
glowicy i wymien, zaoszczedzisz czas a koszt jest nie az tak wielki. Zima
zbliza sie duzymi krokami

8. Data: 2006-09-19 08:30:23

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

/// Kaszpir /// napisał(a):

> Witam !
>
> Kupiłem sobie do domu następnego Rondostata HR-20.

:) Sam Cię do niego namówiłem.

A mój HR-20 leży bezrobotny - nie szukasz następnego ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

9. Data: 2006-09-19 08:42:28

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mój HR-20 leży bezrobotny - nie szukasz następnego ?

Jak uda się go zamontować w łazience to przydałby się jeszcze jeden w pokoju dzieci
:)

Jak zaoferujesz go w atrakcyjnej cenie to czemu nie :)

wrazie czego daj cynk na emaila k...@t...pl

10. Data: 2006-09-19 08:43:46

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie kup sobie jakikolwiek zawor pasujacy do sterowanej komputerem
> glowicy i wymien, zaoszczedzisz czas a koszt jest nie az tak wielki. Zima
> zbliza sie duzymi krokami

Też o tym myślałem. Chyba to jedyne rozwiązanie będzie. Kupić i zapłacić za
zamontowanie zaworu.

/// Kaszpir ///

[Samsung] Linia wodna w lodowkach SBS
Klasy energetyczne w AGD?