Jaki to zawór ?

11. Data: 2006-09-19 09:40:39

Temat: Re: Jaki to zawór ?
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

/// Kaszpir /// napisał(a):
> [...]
zadnej przejsciowki - po prostu nakrecam metalowa

> Próbowałem chyba bez przejściówki ale zdaje mi się że zawór był za długi i bez
przejściówki nie wchodził
Nie bedzie wchodzil, gdy "glowna" czesc glowicy jest zamontowana, bo
bolec wystaje i na nim sie opiera reszta. Gdy odczepisz glowna czesc
glowicy, to powinno dac sie przykrecic "dupke" do zaworu, i dopiero
wtedy zakladasz rondostat i dziala. Przynajmniej u mnie tak bylo, z tym
ze nie wiem czy mam HR-20 czy jakies inne (szaro-niebieska galka, 3
szare guziki, lcd)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

12. Data: 2006-09-19 15:58:49

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rondostat i dziala. Przynajmniej u mnie tak bylo, z tym ze nie wiem czy
> mam HR-20 czy jakies inne (szaro-niebieska galka, 3 szare guziki, lcd)

Niestety brakuje tak z 1cm , może nawet mniej aby głowicę zamontować :(
No chyba że są takie "przedłużacze" które potrafiłby by ten zawór
"przedłużyć" a raczej gwint na zaworze ...

13. Data: 2006-09-20 06:51:13

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

/// Kaszpir /// napisał(a):

> wrazie czego daj cynk na emaila k...@t...pl

Pisałem, ale brak odpowiedzi; a może mój firmowy firewall jest zbyt
szczelny.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

14. Data: 2006-09-27 09:51:03

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż u mnie nie pasuje :(

Chodzi o montaż głowicy na grzejniku szczebelkowym w łazience. Zawór jest w kształcie
litery T (zdjecie już zapodawałem).

Byłem w Obi z głowicą i żadnej "przedłużki" zaworu nie znalazłem :( W innym sklepie
powiedzano mi że takich przejściówek także nie
ma. Poprosiłem więc o cały zawór. Okazało się że zaproponowano mi taki sam jaki mam
(Danfosa). Sprzedawca powiedział że innych
zaworów nie ma :(

Spasowałem. Nie wiem czy trafiłem na niedouczonych sprzedawców , czy co , a szkoda bo
bardzo mi zależało aby Rondostat działał w
łazience :(

/// Kaszpir ///

15. Data: 2006-09-27 11:28:45

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam też Danfossy i miałem zakusy na głowice elektroniczne Honeywell.
Jakiej Waść średnicy posiadasz ten gwint na zaworze? Tam było oznaczenie 30?
U mnie jest 30mm i oznaczenie 28?

Na czym polega niekompatybilność przejściówek? Na niespasowaniu gwintu czy
innych detalach?

A sprzedawcy jak to sprzedawcy, tamci udaja, że im płacą a ci udaja, że
pracują ;)

P.

16. Data: 2006-09-27 12:02:58

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na czym polega niekompatybilność przejściówek? Na niespasowaniu gwintu czy
> innych detalach?

przejrzyj wątek i zobacz :) Tam widać oznaczenie na zdjęciu :)

Polega na tym że brakuje dosłownie z 1cm a może mniej aby nakręcić głowicę ...
Średnica gwintu pasuje ale , sam zawór " jest zbyt mocno wysunięty" ...

/// Kaszpir ///

[Samsung] Linia wodna w lodowkach SBS
Klasy energetyczne w AGD?
Zwrot kaucji