Jakich kremów pod oczy uzywacie?

11. Data: 2006-04-11 04:45:29

Temat: Re: Jakich kremów pod oczy uzywacie?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 10 kwietnia 2006 18:30
użytkownik Margaret, sącząc kawkę, wyklepał:

> zeby wygładzal te linie..zmarszczki mimiczne :)..?
> ja jak sie wyspie, to ich praiwe nie widac, jakem zmęczona, to sa
> wyrażniejsze.
> niektóre kremy, jak dobrze nawilżą, to tez tak wlasnie ładnie wygladzaja,
> i od razu sie na wypoczętą wyglada :)..

Ha, pokaż mi krem, który usuwa to, o czym piszesz! Które to tak nawilżają?
Ja jeszcze na taki nie natrafiłam :) Powiem też, że dużo zależy od hmm...
budowy okolic oka :) Odkąd pamiętam, miałam pod oczami właśnie takie
kreski, malutkie (teraz są większe), ale zawsze, nawet w głębokiej
podstawówce. Chyba tylko jakiś radykalny lifting usunąłby drani :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

12. Data: 2006-04-11 06:26:27

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1fc98$jn5$2@inews.gazeta.pl>
Kruszyzna <k...@g...pl> pisze:

> użytkownik Margaret:

> Ha, pokaż mi krem, który usuwa to, o czym piszesz! Które to tak
> nawilżają? Ja jeszcze na taki nie natrafiłam :)

Shiseido, ten o którym pisałam.
Ale boję się nawet o cenę spytać ;-)

--
Nixe

13. Data: 2006-04-11 06:49:06

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Shiseido, ten o którym pisałam.
> Ale boję się nawet o cenę spytać ;-)

Z ciekawości jak będę przejazdem w wakacje w jakiejś bezcłówce to sobie
zobaczę ;) Bo skoro on faktycznie jest taki super hiper, to może warto
zainwestować?

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

14. Data: 2006-04-11 06:54:17

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1fjha$j2a$1@news.onet.pl>
Yaga <y...@R...fm> pisze:

> Z ciekawości jak będę przejazdem w wakacje w jakiejś bezcłówce to
> sobie zobaczę ;) Bo skoro on faktycznie jest taki super hiper, to
> może warto zainwestować?

Mnie w każdym razie jego próbka wprawiła w stan absolutnego zachwytu ;-)
Notabene - to pierwszy krem, którego konsystencja całkowicie mi
podpasowała - ani nie jest za gęsty, sztywny, ani za lejący.
Po prostu miękka masa, która lekko się nakłada i wtapia w skórę, a nie
zostaje na palcach.

--
Nixe

15. Data: 2006-04-11 09:43:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Shiseido, ten o którym pisałam.
> Ale boję się nawet o cenę spytać ;-)

bio performens? ;)
jakies dwie stowy AFAIR.

-- kasica

16. Data: 2006-04-11 09:51:09

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1ftp6$mt0$2@inews.gazeta.pl>
Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> pisze:

> bio performens? ;)
> jakies dwie stowy AFAIR.

Ale tak raczej 190 czy 270? ;-)

--
Nixe

17. Data: 2006-04-11 10:03:30

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> W wiadomości <news:e1ftp6$mt0$2@inews.gazeta.pl>

> Ale tak raczej 190 czy 270? ;-)

mam silne wrazenie, ze tak raczej
270, ale dawno sprawdzalam. na truskawie
grubo ponizej.

-- kasica

18. Data: 2006-04-11 15:06:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e1fi6l$22vj$1@news.mm.pl...

> Shiseido, ten o którym pisałam.

zapewne. moja kolezanka, majaca inna z kolei kolezanke, Polke
majaca za meza Japonczyka, i stosujaca Japonskie specjaly i wygladajaca
podobno bosko
zaczela stosowac (zafascynowana uroda kolezanki) wlasnie Sheiseido, i
szczerze powiem wyglada
jak tafla lodu tzn okolice oczu tak wygladaja, a ma lat wiecej niz ja. musi
cos w tym byc.
jak mi sie moje zapasy Erisa pokoncza to sobie zakupie i ocenie.

> Ale boję się nawet o cenę spytać ;-)

zamknij oczy i daj karte kredytowa ;)

iwon(k)a

19. Data: 2006-04-11 16:06:16

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> podobno bosko
> zaczela stosowac (zafascynowana uroda kolezanki) wlasnie Sheiseido, i

Sto lat temu, byłam z Szefowa Szefów Wielkiego Koncernu Kosmetycznego na
akcji majacej na celu rozpoznanie polskiego rynku i takie ta
Babsko stare okrutnie, ale....wygladała niesamowicie. Wypytywałam ją
jakie kosmetyki używa, odpowiedziała Sheiseido. W tamtym roku skusiłam
sie na Sensei cały zestaw. Nigdy nie miałam takiej buzi. Cena jednak
zabija. Fakt emulsja była bardzo wydajna i jest jej 100ml.

--
Gosia

20. Data: 2006-04-11 16:11:53

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> [...]
> sie na Sensei cały zestaw. Nigdy nie miałam takiej buzi. Cena jednak
> zabija. Fakt emulsja była bardzo wydajna i jest jej 100ml.

Sensai to Kanebo raczej.

-- kasica

łysina u mezczyzny
fryzjer