Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Jakie badania zrobić aby dostać zaświadczenie sanitarno-epidemiologiczne na praktyki? Re: Jakie badania zrobić aby dostać zaświadczenie sanitarno-epidemiologiczne na praktyki?

Re: Jakie badania zrobić aby dostać zaświadczenie sanitarno-epidemiologiczne na praktyki?

From: "medevacs" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jakie badania zrobić aby dostać zaświadczenie
sanitarno-epidemiologiczne na praktyki?
Date: Sat, 7 May 2005 16:36:04 +0200

W news:d5fnsm$muu$1@nemesis.news.tpi.pl Kruszyzna napisal(a):
> To badanie robią ludzie, których praca przewiduje częsty i bliski kontakt
> z ludźmi, np. nauczyciele. Reszta nie musi.

Klocil bym sie, bo ja z kolei pracuje w szpitalu i w zakladzie medycy pracy
zrobili mi tylko badania krwi (w sumie duzo tego bylo, min. na HIV i
zoltaczke B i C) i moczu. Pamietam, ze kiedy zlecali badania to sie
zastanawiali jeszcze nad badaniem kalu i stwierdzili, ze w szpitalu nie ma
piediatrii, w zwiazku z czym nie bede mial kontaktu z dziecmi i nie musze
miec badan kalu. Takze moze tu chodzic o dzieci konretnie, a nie ogolnie o
kontakt z ludzmi.

medevacs
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//