Jakie kolory cieni?

1. Data: 2002-09-30 15:17:33

Temat: Jakie kolory cieni?
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie...

Było dość sporo o kolorach cieni dla zielonookiej kobiety. A jak malować się
powinna "dziwnooka"? Mój narzeczony określił mój kolor oczu na mieszaninę
zieleni, niebieskiego i brązu. Prawda jest taka, że na brzeżku znajduje się
zielono-niebieska barwa, a w środku brązowa. Jakich kolorów mogę używać by
wyglądać inaczej? Tzn. ciekawie, ale niezbyt ekstawagancko na codzień i
elegancko na wieczór?

Pozdrawiam Vicky S.

1. Data: 2002-09-30 17:01:03

Temat: Re: Jakie kolory cieni?
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. wrote:

> [...]
> zieleni, niebieskiego i brązu. Prawda jest taka, że na brzeżku znajduje się
> zielono-niebieska barwa, a w środku brązowa.

a jaki masz odcien skory i biezacy kolor wlosow?

xx.

1. Data: 2002-09-30 17:08:39

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci
> a jaki masz odcien skory i biezacy kolor wlosow?

Karnacje mam dosc jasna. Czasami zdarza mi sie miec "since" pod oczami z
niewyspania lub zmeczenia. A kolor wlosów jest taki zwykly... blond, ale nie
jasniutki, ale nie tez ciemny... Hmmm... Trudno mi go okreslic... ciemny
blond to za mocno powiedziane zwlaszcza, ze po lecie mam troche jasniejsze
pasemka od slonca...
Czy to wystarczy?

Pozdrawiam, Vicky S.

1. Data: 2002-09-30 17:44:08

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprobuj fiolety. ale niezbyt intensywne, raczej takie z szarym - ja bym
> tak probowala. moze kup sobie jakies cienie inglota na probe, maja takie
> potrojne, kosztuja jakies drobne, wiec nawet jak sie okaza mocno
> srednie, nie bedzie ci zal. a jakosciowo sa ok.

A co np. z jasnymi kolorami niebieskimi? Takie bladziutkie? Widzialam dzis w
sklepie i nie moglam sie zdecydowac, stad pytanie na grupe...
Mam w swojej kosmetyczce troche kolorów, ale nie mam odwagi ich uzyc. Na
codzien maluje tylko rzesy tuszem, ale zastanawia mnie czy moge uzyc jasnych
niebieskich albo jasnozielonych...

Pozdrawiam, Vicky S.

Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl
v...@w...pl
GG: 2066416
Good luck to cath me...

1. Data: 2002-09-30 17:47:25

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-30 18:22:46

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. wrote:

> [...]
> codzien maluje tylko rzesy tuszem, ale zastanawia mnie czy moge uzyc jasnych

no to jaki mamy problem? wymaluj sie w domu, nie przed wyjsciem dokds, i
sama ocenisz, czy sie krzywisz na swoj widok czy nie.

czasem kolor wlosow duzo zmienia - ja mam z natury wlosy bure, oczy
ciemnobrazowe i jasna cere. poki sie farbowalam na brazy i rude,
niebieski moglam sobie odpuscic. jak mi sie moj natural look znudzil i
przeszlam na street/urban, zrobilam sobie kolor wlosow brazowo-czarny z
fioletowym polyskiem. jasne, niebieskie cienie byly najlepszym z
mozliwych pomyslow.

xx.

1. Data: 2002-09-30 18:37:21

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to jaki mamy problem? wymaluj sie w domu, nie przed wyjsciem dokds, i
> sama ocenisz, czy sie krzywisz na swoj widok czy nie.

Chyba masz racje :-) No to w sobote bede kombinowala i zobaczymy co z tego
wyniknie. Mam nadzieje, ze w domu nie dostana zawalu :-)

Pozdrawiam Vicky S.

1. Data: 2002-10-01 07:42:04

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój narzeczony określił mój kolor oczu na mieszaninę
> zieleni, niebieskiego i brązu. Prawda jest taka, że na brzeżku znajduje
się
> zielono-niebieska barwa, a w środku brązowa.

No wlasnie ja mam takie oczy: na zewnatrz ciemnoszaro-granatowa obwodka, w
samym srodku braz i miedzy obydwoma zielony. A, jeszcze tego brazu jest
wiecej na gorze niz na dole. Poniewaz tego zielonego jest najwiecej, to
mowie, ze zielony. :)) Na zdjeciach (jak sie np. zeskanuje i powiekszy) oczy
sa zielone ;)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-01 07:44:51

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie ja mam takie oczy:

No i nie napisalam: u mnie swietnie sprawdzily sie fiolety i brazy. A, i
jeszcze szary. Mam granatowa kredke do powiek, ale poniewaz mam oczy gleboko
osadzone, wiec wyglada to jak nie powiem co, wiec dalam sobie spokoj. No,
teraz poluje na to bordo i wyprobuje :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

rozmiar ? cz. 2
Wizażystka w Warszawie. [Spam - reklama]
rozmiar ?
typ urody ?
maszynka do depilacja - ktora?