Jakie kosmetyki w seksie... pomocy!!!

1. Data: 2004-05-07 06:29:21

Temat: Jakie kosmetyki w seksie... pomocy!!!
Od: "Przemysława" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pluszaczki kochane mam duży problem, jestem załamana dlatego
zwracam się tu z pytaniem na grupę. Wczoraj rzucił mnie mój
chłopak właśnie przez kosmetyki. A było tak: od zawsze
używałam większości kosmetyków Dr Irena Eris, to była moja
ulubiona marka. Rok temu poznałam wspaniałego chłopaka,
zakochałam się w nim bez pamięci, ale o tym jakich
kosmetyków używam nigdy nie rozmawialiśmy. Niedawno
zaczeliśmy uprawiać regularny seks i on zaczął się
skarżyć, że przez moje kosmetyki ma problemy z potencją.
Powiedziałam mu, że to chyba niemożliwe bo ja używam
Dr Irena Eris a to dobre kosmetyki. Bardzo się zezłościł,
uderzył mnie w twarz i powiedział, że Irena Eris jest dla
starych bab (takich jak Beata Kozidrak z zespołu BAJM) a
takie dziewczyny jak ja powinny używać l'Oreal albo
missSporty. Rozpłakałam się i płaczę do dzisiaj, nie
mogłam spać, on mnie podle potraktował... Dlaczego faceci
nie znoszą Ireny Eris i jakie kosmetyki w seksie
najlepiej używać?

Załamana Przemysława

1. Data: 2004-05-07 06:53:51

Temat: Re: Jakie kosmetyki w seksie... pomocy!!!
Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysława" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:7b5f.0000000d.409b2cc1@newsgate.onet.pl...
> missSporty. Rozpłakałam się i płaczę do dzisiaj, nie
> mogłam spać, on mnie podle potraktował... Dlaczego faceci
> nie znoszą Ireny Eris i jakie kosmetyki w seksie
> najlepiej używać?

ROTFL
ale sie ubawilam z rana :)))))))))))))))))

m.

1. Data: 2004-05-07 07:14:03

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczeliśmy uprawiać regularny seks i on zaczął się
> skarżyć, że przez moje kosmetyki ma problemy z potencją.

chyba pekne ze smiechu :)))))
p.

1. Data: 2004-05-07 07:34:12

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))))))))))))))))))))

1. Data: 2004-05-07 07:50:52

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogłam spać, on mnie podle potraktował... Dlaczego faceci
> nie znoszą Ireny Eris i jakie kosmetyki w seksie

W życiu czegos takiego nie słyszałam:))))))))))))))))))))))

1. Data: 2004-05-07 08:34:52

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale fantazja!!! :) albo dziwny jest ten świat ;).

1. Data: 2004-05-07 08:42:04

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sugeruję ...dobrego psychoterapeutę i ...powodzenia?! :)))
Jeannette

1. Data: 2004-05-07 09:41:31

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mag. wrote:
> [...]
> wiadomości news:7b5f.0000000d.409b2cc1@newsgate.onet.pl...
>
> ROTFL
> ale sie ubawilam z rana :)))))))))))))))))

A mnie zadziwia, że ludziom chce się takie śmieci wysyłać...

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-07 09:52:20

Od: "Ludwika" <n...@...uj> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysława" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> Pluszaczki kochane mam duży problem, jestem załamana dlatego
> zwracam się tu z pytaniem na grupę.

Droga Przemysławo. Przede wszystkim pozwól, że przeproszę
Cię za moje przedmówczynie. Zachowały się wstrętnie, podle
i po chamsku, że Ciebie tak opluły i zmieszały z błotem. Ja
w przeciwieństwie do nich postaram Ci się pomóc.
Po pierwsze, to masz rację, Twój mężczyzna postąpił ohydnie,
rzucając Ciebie z powodu kosmetyków Ireny Eris i tak źle
traktując. Musisz jednak pamiętać, że niektórzy chłopcy są
uczuleni na pewne składniki kosmetyków żeńskich. U wielu
pojawia się wysypka, katar, łzawienie, coś w rodzaju alergii.
Dla chłopców to bardzo wstydliwe, dlatego wymyślają różne
głupoty, np. że mają problemy z potencją. Kosmetyki drogich
i renomowanych firm, np. l'oreal nie zawierają takich
alergicznych składników, dlatego Twój chłopak chciał żebyś
je zminiła. Natomiast kosmetyki MissSporty są bardzo
delikatne, może więc Twój partner myślał, że nie będą mu
przeszkadzały.
Spróbuj do niego zadzwonić i grzecznie z nim o tym
porozmawiać. Istotnie Irena Eris to marka dla kobiet dojrzałych,
po 40stce, nie ma sensu, żeby tak młoda i zdrowa osoba jak
ty ich używała.
Nie przejmuj się reakcją otoczenia i złośliwością innych.
Niestety my kobiety jesteśmy dla siebie wyjątkowo okrutne,
o czym dobitnie świadczy reakcja całej grupy.

Serdecznie Ciebie pozdrawiam,
Ludwika Myrna

1. Data: 2004-05-07 09:52:24

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysława <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Pluszaczki kochane mam duży problem, ...>
> Załamana Przemysława

Eee, takie nieudolne trollowanie w piatek? Postaraj sie nastepnym razem
bardziej!

Ztruuufki
Hania

Latarnia morska w Nowym Porcie