Jakie krople do nosa na katar sienny?

1. Data: 2001-06-07 10:06:00

Temat: Jakie krople do nosa na katar sienny?
Od: Stawros Diamandakis <s...@k...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mi polecicie moi drodzy?
Nie musza byc najtansze ;), byle byly skuteczne i przede wszystkim aby
mozna je bylo stosowac dluzej niz przez kilka dni...

TIA,

pozdrawiam, stawros

2. Data: 2001-06-07 14:56:57

Temat: Re: Jakie krople do nosa na katar sienny?
Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie odradzam stosowanie jakichkolwiek kropli do nosa, a jeśli to
najwyżej przez kilka dni /wszystkie są podobnie skuteczne. Niektóre można
kupić bez recepty/. Sam biorę krople od 20 lat. Prawdziwa tragedia. Zaczęło
się od niewinnego kataru.
Użytkownik "Stawros Diamandakis" <s...@k...lublin.pl> napisał w
wiadomości news:3B1F5208.72B2550B@kul.lublin.pl...

3. Data: 2001-06-07 15:49:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Jun 2001, Stawros Diamandakis wrote:

> mi polecicie moi drodzy?
> Nie musza byc najtansze ;), byle byly skuteczne i przede wszystkim aby
> mozna je bylo stosowac dluzej niz przez kilka dni...

jesli katar sienny rozpoznal lekarz to powinien odpowiednie zapisac
- sa wylacznie na recepte - mam swoje ulubione, ktore stosuje
sam ale nie bede uprawial kryptoreklamy

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2001-06-07 15:54:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Jun 2001, Ewa wrote:

> Zdecydowanie odradzam stosowanie jakichkolwiek kropli do nosa, a jeśli to

stosuje sie ale nie te, ktore mozna kupic bez recepty i ktore
jedynie obkurczaja naczynia. Udroznienie nosa jest jednym z podstawowych
celow terapii - tj jest zmniejszenie obrzeku i zapobiezenie reakcjom
miejscowym. Zaleca sie krople zawierajace sterydy lub srodki
antyhistaminowe ale nowej generacji - niedrazniace i nie obkurczajace
naczyn.

P.
----

5. Data: 2001-06-09 15:40:43

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie musza byc najtansze ;), byle byly skuteczne i przede wszystkim aby
> mozna je bylo stosowac dluzej niz przez kilka dni...

Nie polecam Ci kropli ponieważ kiedyś tak się nimi załatwiłam, że nie mogłam
oddychać Beconase np. jest sterydem. Polecam Ci natomiast Nalergine.
Ostatnio zaczęłam brać i jest super !
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

lekarz lub pielęgniarka
Zabobon
3 miliardy odszkodowania dla chorego na raka pluc palacza papierosow zasadzone od PM
szczepić się czy nie?
burczenie w brzuchu