Jakie środki odchudzjace??

1. Data: 2000-04-06 11:04:44

Temat: Jakie środki odchudzjace??
Od: Olla <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
No coz, moze to niezbyt wlasciwa grupa i popelniam gafe wobec milosnikow
kuchni ;)
ale czy ktos wyprobowal jakies dobre srodki wspomagajace odchudzanie?
Dieta 1000 kcal + kapsulki z ananasa nie dziala.
A wogole czy ktos slyszal o grupie dla odchudzjacych sie?
Olla

1. Data: 2000-04-06 11:34:53

Temat: Odp: Jakie orodki odchudzjace??
Od: "Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dieta 1000 kcal + kapsulki z ananasa nie dziala.
> A wogole czy ktos slyszal o grupie dla odchudzjacych sie?

Ja jestem wlasnie w trakcie chudniecia.
Nie mam teraz czasu na rozpisywanie sie (praca),
napisze tylko, ze jadam wg. diety Montignaca (czy jakos)
z niewielkimi odstepstwami.
Od stycznia spadlem 5kg caly czas bedac najedzony...
Dziewczyna stracila 3kg (ja musze wiecej).

Wszelkie diety w ktorych chodzisz glodny i wkurzony
sa bez sensu - ja jestem najedzony i nie mysle nonstop o jedzeniu.
Wczoraj na deser zjadlem miche bitej smietany slodzonej
fruktoza + owoce:-)

Jakby ktos chcial wiecej informacji to postaram sie napisac..

PZDR

--
Jakub Jewula studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów

1. Data: 2000-04-06 11:46:04

Temat: Re: Jakie orodki odchudzjace??
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Jewula <q...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8chsme$o5f$...@d...ceti.com.pl...
> Od stycznia spadlem 5kg caly czas bedac najedzony...
> Dziewczyna stracila 3kg (ja musze wiecej).

He, heh, heh, ja mam zamiar dzisiaj stracic jakies 3,5 do 4 kg. w 1,5 h.
Zainteresowanym podam szczegoly .

Jader

1. Data: 2000-04-06 11:52:42

Od: "hmmm" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jewula <q...@s...com.pl> napisał:
(ciach)
> Jakby ktos chcial wiecej informacji to postaram sie napisac..

ja chcę, jeśli nie bedzie grupowiczom przeszkadzało, to na grupę, a jeśli
nie, to priv...
tez się staram wg Montignaca, ale przyzwyczajenie do chlebka jest
wieeelkie...

hmmm

1. Data: 2000-04-06 12:46:56

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisał(a) w wiadomości: <8chti4$cmh$1@flis.man.torun.pl>...

>He, heh, heh, ja mam zamiar dzisiaj stracic jakies 3,5 do 4 kg. w 1,5 h.
>Zainteresowanym podam szczegoly .

Utniesz sobie cos?
Glupio sie tak samookaleczac...

Marek

1. Data: 2000-04-06 13:58:38

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik M.W. <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4H%G4.41243$a...@n...tpnet.pl...

> Jader napisał(a) w wiadomości: <8chti4$cmh$1@flis.man.torun.pl>...

> Utniesz sobie cos?

He, he, he. Wypoce na karate. Polecam - trace w ten sposob 8kg tygodniowo,
niestety w weekendy gotuje...

Jader

1. Data: 2000-04-06 14:48:48

Od: "alfaaa" <a...@p...onnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olla <a...@k...net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@k...net.pl...
> [...]
> Dieta 1000 kcal + kapsulki z ananasa nie dziala.
> A wogole czy ktos slyszal o grupie dla odchudzjacych sie?

Mnie tez ten temat interesuje.
Próbowalam znalezc grupe dla odchudzajacych sie i nic z tego nie
wyszlo a mysle ze bardzo by sie przydala.
Anna

1. Data: 2000-04-06 19:25:04

Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> He, he, he. Wypoce na karate. Polecam - trace w ten sposob 8kg tygodniowo,
> niestety w weekendy gotuje...

Niezle jest tai-chi. Bez zadnych diet zima trace srednio jeden rozmiar. Ale
potem wiosenka (nowalijki), lato (lody, truskaweczki ze smietanka) itd. A
dzien bez slodyczy to dzien stracony.
No i gotowanie na dwie kuchnie od zawsze.
Moze to i banal, ale najprawdziwszy-w zdrowym ciele zdrowy duch
Z slonecznymi pozdrowieniami dla wszystkich na diecie i cwiczacych
(cokolwiek)
Ula

1. Data: 2000-04-06 19:47:02

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jewula <q...@s...com.pl> schreef in berichtnieuws
8chsme$o5f$...@d...ceti.com.pl...
> [...]
>
> Jakby ktos chcial wiecej informacji to postaram sie napisac..
>
> Ja rowniez jestem zainteresowana. Zawsze przyda sie wiedziec, jak mozna
zjesc miche bitej smietany i mimo to schudnac! Tez tak chce!
Wielkie dzieki!
Danka

1. Data: 2000-04-06 20:05:10

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 09:47 PM 4/6/00 +0200, you wrote:

> [...]
>8chsme$o5f$...@d...ceti.com.pl...

>zjesc miche bitej smietany i mimo to schudnac! Tez tak chce!

a moze dietka weglowodany-minus? czyli Atkins i jego jedzenie wszystkich
bialek i tluszczow, 0 weglowodanow, i chudniecie bez glodu i bez przykrosci
( o ile jedzenie bez slodyczy mozna nazwac bez przykrosci:-))
czy ktos probowal? jakie efekty? bo wsrod amerykanow jest ona calkiem
popularna.....Ludzie chudna ponoc po 20 kg..

aga

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

Odkurzacz - jaki ?
cisza
pyzy?